StoryEditor
Producenci
12.06.2024 15:51

Rituals otworzy sklep w Inowrocławiu

Wszystkie sklepy Rituals charakteryzuje przestrzeń, której zadaniem jest oddanie orientalnego klimatu marki / mat. prasowe
Marka Rituals Cosmetics Polska szykuje się do otwarcia sklepu w Inowrocławiu. Zostanie on otwarty w centrum handlowym Galeria Solna. Aktualnie poszukiwany jest kierownik tej lokalizacji.

Niedawno informowaliśmy, że Rituals Cosmetics Polska, po tegorocznych otwarciach w Opolu i Suwałkach, na czerwiec szykuje trzy kolejne sklepy. W Gliwicach uruchomi salon w Galerii Forum, w Poznaniu czwarty sklep ruszy w Galerii Avenida, a w Krakowie trzeci – tym razem w Galerii Kazimierz.

 

Czytaj też: Rituals Cosmetics otwiera trzy kolejne sklepy w Polsce (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Okazuje się, że marka już szuka kierownika sklepu w kolejnym mieście, a mianowicie w Inowrocławiu. Tamtejszy salon zostanie otwarty w centrum handlowym Galeria Solna, w którym już jest Rossmann, Hebe i Douglas, a także sklepy Inglot i Ziaja dla Ciebie.

Z ogłoszenia o pracę wynika, że kierownik nowego sklepu ma być odpowiedzialny za budowanie i motywowanie zespołu, realizację celów sprzedażowych i zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta.

Rituals Cosmetics otwiera w Polsce własne sklepy od 2021 r. W tej chwili ma ich ponad 40. Raymond Cloosterman, założyciel & CEO marki zapowiedział, że w 2024 r. firma planuje otwarcie kolejnych 250 sklepów na świecie, co oznacza, że będzie uruchamiać niemal 5 salonów tygodniowo. Plany sprzedażowe na ten rok mówią o 2 mld euro przychodów.

 

Więcej: Rituals Cosmetics rozwija sieć sprzedaży i notuje wzrost przychodów. W tym roku otworzy kolejnych 250 sklepów

 

Marka Rituals Cosmetics powstała w 2000 roku w Holandii. Jest oddana idei zrównoważonego rozwoju i luksusowych produktów beauty. W swoim portfolio ma kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała oraz produkty dla domu – świece i dyfuzory zapachowe. Każdy produkt, spośród ponad 400., inspirowany jest starożytną tradycją Wschodu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.07.2024 14:32
Czy z Ursusa zniknie fabryka kosmetyków Oriflame?
Producent kosmetyków może pożegnać się ze swoją ursuską lokalizacją — tak przynajmniej sugerują wiadomości Gazety Wyborczej.Oriflame
Jak donosi Gazeta Wyborcza, w stołecznym ratuszu pojawiły się dokumenty dotyczące planowanej inwestycji firmy Greenfields na działce przy ul. Skoroszewskiej w Ursusie. Projekt, będący na wczesnym etapie, zakłada budowę zespołu bloków mieszkalnych o wysokości do dziewięciu kondygnacji z podziemnym parkingiem na 1,8 tys. samochodów oraz 200 miejscami parkingowymi na powierzchni — obecnie znajduje się tam fabryka kosmetyków Oriflame.

Firma Greenfields bada możliwość budowy zespołu bloków, które mogłyby pomieścić blisko 4 tys. mieszkańców. Obecnie trwa ocena oddziaływania na środowisko. Inwestycja miałaby powstać na terenie, gdzie obecnie znajdują się zakłady produkujące kosmetyki firmy Oriflame. Ta fabryka, działająca od 1995 roku, była symbolem nowoczesności, wyposażona w zaawansowane technologie produkcyjne. Jednakże nie wiadomo jeszcze, czy plany Greenfields oznaczają zamknięcie zakładów produkujących kosmetyki dla Oriflame.

Obszar Ursusa, w którym ma powstać inwestycja, nie ma jeszcze planu zagospodarowania przestrzennego. Rada Warszawy dopiero w lipcu 2023 roku podjęła decyzję o jego sporządzeniu. Władze dzielnicy planują przekształcenie zbiornika wodnego na terenie zakładów kosmetycznych w ogólnodostępny teren zielony. Mieszkańcy Ursusa zgłaszali skargi na “uciążliwość zapachową” fabryki, co może wpłynąć na decyzje dotyczące przyszłości tego miejsca.

Urzędnicy z Ursusa poinformowali, że nie posiadają informacji o planowanym zakończeniu produkcji przez Oriflame. Znikanie zakładów przemysłowych w Warszawie często budzi kontrowersje. Tomasz Majda, prezes Towarzystwa Urbanistów Polskich, podkreśla, że przemieszanie funkcji mieszkaniowych i przemysłowych jest korzystne dla miasta, zapewniając miejsca pracy blisko osiedli. Marlena Happach, była szefowa miejskiego biura architektury, zaznaczała, że produkcja zaspokajająca podstawowe potrzeby mieszkańców musi odbywać się blisko nich, a miasto nie może opierać swojej gospodarki tylko na usługach czy turystyce.

Czytaj także: Polski poseł i ukraiński deputowany na tropach nieetycznych działań Oriflame w kontekście wojny w Ukrainie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.07.2024 15:43
Dr. Miele Cosmed Group zawiera umowę znaczącą z Rossmannem
W portfolio Dr Miele Cosmed Group znajdują się między innymi marki Apart i Kret.Dr Miele Cosmed Group
Dr. Miele Cosmed Group S.A. z Radomia ogłasza znaczącą umowę z Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o., której wartość przekroczyła 10 proc. kapitałów własnych firmy w roku obrotowym 2024.

Zarząd Dr. Miele Cosmed Group S.A. poinformował, że umowa zawarta ze spółką Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska zyskała status umowy znaczącej w bieżącym roku obrotowym. Osiągnięcie tego statusu nastąpiło z powodu przekroczenia łącznej wartości sprzedaży do Rossmanna progu 10 proc. kapitałów własnych firmy, co podkreśla rosnące znaczenie tej współpracy dla Dr. Miele Cosmed Group.

Umowa znacząca to umowa, której wartość przekracza określony próg finansowy w stosunku do kapitałów własnych spółki, co sprawia, że ma ona istotny wpływ na działalność i wyniki finansowe firmy. W Polsce definicja umowy znaczącej jest określona w § 2 ust. 1 pkt 44a Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. Zgodnie z tą regulacją, umowa znacząca to taka, której wartość przekracza 10 proc. kapitałów własnych spółki. Wyjątkiem jest sytuacja, w której emitent jest funduszem lub podlega pod § 1 ust. 3 ww. rozporządzenia, wtedy wartość umowy musi przekroczyć 20 proc.

Przedmiotem umowy jest sprzedaż własnych marek kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, które są wytwarzane w zakładach produkcyjnych Grupy Dr. Miele Cosmed Group. To osiągnięcie wskazuje na dynamiczny rozwój firmy oraz na sukces produktów oferowanych pod markami takimi jak Apart, Bobini, Sofin, Kret, i Izo. Zarówno jakość produktów, jak i efektywna współpraca z dużymi sieciami handlowymi, takimi jak Rossmann, przyczyniają się do wzrostu znaczenia Dr. Miele Cosmed Group na rynku.

Dr. Miele Cosmed Group S.A. została założona przez Dr. Andreasa Miele, który obecnie pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej. Na czele spółki stoi prezeska zarządu, Magdalena Miele. W kluczowych obszarach, takich jak kontrakty B2B i współpraca w zakresie private label, działa Arthur Mielimonka, syn założyciela firmy.

Czytaj także: Mocny wzrost Dr. Miele Cosmed Group w Q1 2024; EBITDA podwojona

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. lipiec 2024 00:50