StoryEditor
Producenci
02.03.2023 00:00

Sally Hansen i Peeps prezentują limitowaną kolekcję lakierów do paznokci

Inspirowane słodyczami kolory lakierów będą z pewnością doskonałym powodem do sięgania po produkty w ramach zakupów impulsowych. / materiały prasowe Sally Hansen
Sally Hansen połączyła siły z marką Peeps, aby stworzyć limitowaną kolekcję inspirowaną smakołykiem z pianki marshmallow. Nowa kolekcja Sally Hansen Insta-Dri X Peeps obejmuje siedem odcieni o zupełnie nowej „cukrowej konsystencji”, która zapewnia wykończenie przypominające cukierkową przekąskę Peeps Marshmallow.

Sally Hansen, marka lakierów do paznokci i kosmetyków do manicure, weszła we współpracę z Peeps i stworzyła inspirowaną słodyczami kolekcję lakierów. Peeps to słodycze z pianki marshmallow w kształcie piskląt, króliczków i innych zwierząt, a także świąteczne, sprzedawane od 1953 roku w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie przez firmę Just Born Quality Confections z siedzibą w Pensylwanii. Pierwotnie promowane głównie na Wielkanoc, cukierki Peeps były następnie sprzedawane jako „Always in Season”, po rozszerzeniu na Halloween, Boże Narodzenie i Walentynki.
 


Każdy lakier z kolekcji został wzbogacony o technologię Insta-Dri firmy Sally Hansen, formułę trzy w jednym ze zintegrowaną w formule bazą i lakierem nawierzchniowym, które wysychają w zaledwie 60 sekund. Nowa i ulepszona, precyzyjna szczoteczka Insta-Dri Swift zapewnia pełne pokrycie już za jednym pociągnięciem. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować z Sally Hansen, aby ożywić żywe kolory i tekstury Peeps za pomocą lakieru do paznokci. Nasi fani uwielbiają Peeps i wszystko, dlatego cieszymy się, że możemy dać im kolejny zabawny sposób na świętowanie sezonu – powiedziała Caitlin Servian, Brand Manager w Peeps.

Limitowana edycja Sally Hansen Insta-Dri X Peeps Collection obejmuje siedem pięknych odcieni, które można mieszać i dopasowywać: Peeps Classic Chick, Peeps Pink Bunny, Peeps Blue Chick, Peeps Purple Bunny, Peeps Cotton Candy, Peeps Marshmallow i Peeps Party Cake.

Kolekcja Sally Hansen Insta-Dri X Peeps jest dostępna w masowych drogeriach, sklepach spożywczych i sklepach internetowych do wyczerpania zapasów.

Czytaj także: Sally Hansen udostępni wirtualne przymiarki lakierów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 05:24