StoryEditor
Producenci
25.01.2024 10:40

Schwarzkopf wybiera Sofíę Vergarę na globalną ambasadorkę marki

Sofía Vergara to jedna z najbardziej znanych latynoskich aktorek. / Schwarzkopf
Schwarzkopf, marka produktów do pielęgnacji włosów należąca do Henkla, rozpoczyna nową kampanię przy wsparciu swojej nowej globalnej ambasadorki marki, aktorki i producentki Sofíi Vergary. 4 marca 2024 r. firma Schwarzkopf oficjalnie rozpocznie kampanię „What Story Will You Tell?” z udziałem Vergary.

Jak wynika z komunikatu prasowego, Schwarzkopf wierzy, że „piękno to blask, który emanuje, gdy Twój wygląd odzwierciedla to, jak się czujesz w środku, a twoje włosy są lustrem i płótnem, na którym możesz stworzyć swoją historię”.

Aby wcielić tę ideę kampanii w życie, Schwarzkopf poprosił Vergarę o pomoc w rozpowszechnianiu tego przesłania na całym świecie. Premiera kampanii odbędzie się 4 marca, i będzie ona składać się ze współpracy w mediach społecznościowych, występów na czerwonym dywanie i nie tylko.

Jak powiedziała Vergara magazynowi People, kiedy zaczęła szukać pracy, zdała sobie sprawę, że

to, jak wyglądam, nie odzwierciedlało tego, jak Hollywood naprawdę postrzegało Latynoski. Spodziewali się bardziej ciemnowłosej kobiety. To było trudne, bo byli trochę zdezorientowani i mówili: „Ta kobieta brzmi jak Latynoska, ale jest blondynką”. [...] Podjęłam decyzję o zmianie koloru włosów na ciemny [...] Po trzecim sezonie pomyślałam: „Może teraz, gdy wszyscy wiedzą, że Gloria [postać Vergary] jest Latynoską i znają mnie, mógłbym wrócić do bardziej naturalnego koloru włosów”. Więc zrobiłam to stopniowo.

Sofía Margarita Vergara to kolumbijsko-amerykańska aktorka i osobowość telewizyjna. Najbardziej znana jest z roli Glorii Delgado-Pritchett w serialu ABC Modern Family (2009–2020), za którą była nominowana do czterech Złotych Globów i czterech nagród Primetime Emmy. Dzięki tej roli stała się jedną z najlepiej opłacanych aktorek w Ameryce. W czerwcu 2023 roku Vergara wprowadziła na rynek markę kosmetyków Toty. Nazwa marki wzięła się od jej przezwiska z dzieciństwa.

Czytaj także: Sofia Vergara przedstawia gamę kosmetyków przed i po opalaniu - toty

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 07:48