StoryEditor
Producenci
22.05.2020 00:00

Skin79 i Deynn zakończyły współpracę. Nie ma porozumienia stron

Drogi koreańskiej marki Skin79 i influencerki Deynn rozeszły się. Blogerka nie zgadza się na dalszą sprzedaż kosmetyków sygnowanych swoim pseudonimem, a marka, jako producent i właściciel receptur obniża ich ceny. Zaprzestaje też wpłat na rzecz fundacji Unicorn należącej do Deynn i jej męża, informując o nieprawidłowościach w rozliczaniu się z przekazanych przez 10 proc. wpływów ze sprzedaży kosmetyków. Szuka też nowych ambasadorów. Natomiast Deynn zapowiada własną markę kosmetyczną. 

Firma Skin79 Polska współpracowała z influencerką Deynn, sygnując linię kosmetyków jej pseudonimem, a 10 proc. ze sprzedaży produktów DeynnBeauty Love Skin79 przekazywała na fundację Unicorn, należącą do Deynn (a właściwie Marity Surmy) i jej męża Daniela Majewskiego.

Współpraca została zakończona, o czym najpierw poinformowała Daynn, na swoim InstaStory: „Z powodu braku porozumienia odnoście dalszej współpracy, od dnia dzisiejszego nie łączy mnie już nic z marką Skin79 i jako jedyna właścicielka pseudonimu artystycznego Deynn i znaku towarowego Deynn Beauty [informuję, że] żaden produkt nie będzie ponownie produkowany, a obecnie pozostawione na stronie Skin79 produkty mojej marki nie mogą być sprzedawane bez mojej zgody".

A dalej na profilu Deynn czytamy: „Szczegóły rozstania postawiam dla siebie”.

W odpowiedzi na to oświadczenie na instagramowym profilu marki Skin79 pojawiła się informacja, że „producentem i właścicielem receptur kosmetycznych dla serii DeynnnBeauty Loves Skin79 jest Skin79 Korea. Żadne inne firmy i osoby nie brały udziału w procesie technologicznym produktów. Sugerowanie, że są to „moje kosmetyki” jest wprowadzaniem ludzi w błąd”.

Dalej marka informuje, że: „w związku z pytaniami odnośnie kontraktu na reklamowanie Skin 79 w Polsce, został on rozwiązany z przyczyn leżących po stronie menadżera DM Promotion”.

Kilak postów później marka poinformowała, że przestaje przekazywać 10 proc. ze sprzedaży serii DeynnBeauty Love Skin79 fundacji Unicorn.

- Powodem jest nieuwzględnienie naszych ostatnich wpłat w kwocie 10,950 tys. zł na liczniku wpływów fundacji zamieszczonym na stronie fundacji - czytamy we wpisie na profilu marki na Instagranie.

Równocześnie marka skomentowała, ze w zamian za to kosmetyki sygnowane pseudonimem blogerki oferowane będą z 10 proc. rabatem. Wcześniej taki procent przekazywany był właśnie na fundację.

  

Obecnie Skin79 szuka nowych ambasadorów, a o polecenie pyta fanki marki na profilu Instagram. Natomiast Deynn informuje, że wrzuca „drugi bieg produkcji najlepszej jakości kosmetyków bez kolaboracji z żadna inną marką kosmetyczną”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 06:12