StoryEditor
Producenci
22.05.2020 00:00

Skin79 i Deynn zakończyły współpracę. Nie ma porozumienia stron

Drogi koreańskiej marki Skin79 i influencerki Deynn rozeszły się. Blogerka nie zgadza się na dalszą sprzedaż kosmetyków sygnowanych swoim pseudonimem, a marka, jako producent i właściciel receptur obniża ich ceny. Zaprzestaje też wpłat na rzecz fundacji Unicorn należącej do Deynn i jej męża, informując o nieprawidłowościach w rozliczaniu się z przekazanych przez 10 proc. wpływów ze sprzedaży kosmetyków. Szuka też nowych ambasadorów. Natomiast Deynn zapowiada własną markę kosmetyczną. 

Firma Skin79 Polska współpracowała z influencerką Deynn, sygnując linię kosmetyków jej pseudonimem, a 10 proc. ze sprzedaży produktów DeynnBeauty Love Skin79 przekazywała na fundację Unicorn, należącą do Deynn (a właściwie Marity Surmy) i jej męża Daniela Majewskiego.

Współpraca została zakończona, o czym najpierw poinformowała Daynn, na swoim InstaStory: „Z powodu braku porozumienia odnoście dalszej współpracy, od dnia dzisiejszego nie łączy mnie już nic z marką Skin79 i jako jedyna właścicielka pseudonimu artystycznego Deynn i znaku towarowego Deynn Beauty [informuję, że] żaden produkt nie będzie ponownie produkowany, a obecnie pozostawione na stronie Skin79 produkty mojej marki nie mogą być sprzedawane bez mojej zgody".

A dalej na profilu Deynn czytamy: „Szczegóły rozstania postawiam dla siebie”.

W odpowiedzi na to oświadczenie na instagramowym profilu marki Skin79 pojawiła się informacja, że „producentem i właścicielem receptur kosmetycznych dla serii DeynnnBeauty Loves Skin79 jest Skin79 Korea. Żadne inne firmy i osoby nie brały udziału w procesie technologicznym produktów. Sugerowanie, że są to „moje kosmetyki” jest wprowadzaniem ludzi w błąd”.

Dalej marka informuje, że: „w związku z pytaniami odnośnie kontraktu na reklamowanie Skin 79 w Polsce, został on rozwiązany z przyczyn leżących po stronie menadżera DM Promotion”.

Kilak postów później marka poinformowała, że przestaje przekazywać 10 proc. ze sprzedaży serii DeynnBeauty Love Skin79 fundacji Unicorn.

- Powodem jest nieuwzględnienie naszych ostatnich wpłat w kwocie 10,950 tys. zł na liczniku wpływów fundacji zamieszczonym na stronie fundacji - czytamy we wpisie na profilu marki na Instagranie.

Równocześnie marka skomentowała, ze w zamian za to kosmetyki sygnowane pseudonimem blogerki oferowane będą z 10 proc. rabatem. Wcześniej taki procent przekazywany był właśnie na fundację.

  

Obecnie Skin79 szuka nowych ambasadorów, a o polecenie pyta fanki marki na profilu Instagram. Natomiast Deynn informuje, że wrzuca „drugi bieg produkcji najlepszej jakości kosmetyków bez kolaboracji z żadna inną marką kosmetyczną”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 03:08