StoryEditor
Producenci
06.04.2021 00:00

Taiwan Excellence: Zwycięskie produkty w poszukiwaniu pięknej skóry w Azji

Znaczenie pielęgnacji skóry stale rośnie wraz z nieustannie zmieniającym się otoczeniem. Taiwan Excellence, coroczne Oscary dla tajwańskich produktów, gospodarz webinarium „Twoja pielęgnacja skóry, Taiwan Excellence zna najlepsze!” zaprosiła firmy z tego kraju do promowania swoich najnowszych innowacji.

Leonor Lin, prezes i dyrektor generalna Tajwańskiej Rady ds. Rozwoju Handlu Zewnętrznego (TAITRA), poinformowała podczas wydarzenia odbywającego się pod koniec marca, że przychody w Azji z segmentu pielęgnacji skóry wyniosą ponad 64 mln dol. w 2021 r. Kontynent ten jest regionem o największej wartości pod względem segmentu pielęgnacji skóry i stanowi 53 proc. światowej sprzedaży. Najbardziej dynamiczny wzrost obserwuje się na rynkach wschodzących, takich jak Indonezja, Tajlandia, Wietnam, Malezja i Filipiny.

Trzy firmy kosmetyczne premium z Tajwanu, których produkty zaprezentowano podczas wydarzenia Taiwan Excellence, oferują kompleksowe rozwiązania do pielęgnacji skóry twarzy i skóry głowy.

Shiny Brands Group Co., to firma, która rozpoczęła działalność od maseczek do twarzy, a obecnie posiada sześć głównych marek kosmetycznych. Ich międzynarodowa specjalistka ds. sprzedaży, Alina Hu, przedstawiła pełną linię produktów Dr. May z serii produktów przeciwtrądzikowych, nawilżających, wybielających i przeciwdziałających starzeniu się każdego rodzaju skóry. Różnorodne kombinacje, od oczyszczania, codziennej pielęgnacji po podkłady i primery, są objęte gwarancją 100 proc. satysfakcji wszystkich konsumentów w zakresie ich potrzeb dotyczących pielęgnacji skóry.

Wendy Sun, ambasadorka Natural Beauty, przedstawiła zwycięski produkt r-PGA Deep Hydration Moisturizing Cushion Mask, który został specjalnie zaprojektowany i wprowadzony dla azjatyckiego typu skóry. Ma w składzie naturalny błonnik roślinny, błoto okrzemkowe, co znacznie zwiększa nośność esencji, dzięki czemu maska ​​doskonale pokrywa całe obszary twarzy dzięki funkcji fizysorpcji jonowymiennej. Wendy wspomniała również, że dzięki 50-letniemu doświadczeniu w działalności transgranicznej Natural Beauty jest bardzo ceniona przez klientki na Tajwanie, w Chinach kontynentalnych, Hongkongu, Makao i Azji Południowo-Wschodniej.

Mimi Chien, zastępca dyrektora generalnego MacroHI, zaprezentowała z kolei 5α Juniper Scalp Purifying Liquid Shampoo, z nazwą handlową AROMASE, czyli nagrodzony ostatnio szampon z łagodnymi ekstraktami ziołowymi opracowanymi przez dermatologów w celu rozwiązania wszystkich problemów ze skórą głowy. Po nałożeniu szampon pozostawia uczucie chłodnego odświeżenia na skórze głowy, idealne dla obszarów tropikalnych. Kosmetyk ten nie tylko został nagrodzony przez Taiwan Excellence, ale był także pierwszym produktem do pielęgnacji skóry głowy, który uzyskał brązowy certyfikat „Cradle to Cradle (C2C)” w Azji. Sprzedaż firmy obejmuje ponad 20 krajów z kanałami obejmującymi domy towarowe, sklepy kosmetyczne, apteki i sklepy internetowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 16:00