StoryEditor
Producenci
04.07.2017 00:00

Tak drogeria Sekret Urody w Rzeszowie świętuje z klientami wygraną w konkursie Drogeria Roku 2017!

Drogeria Sekret Urody w Rzeszowie zwyciężyła w tegorocznym konkursie Drogeria Roku, organizowanym przez "Wiadomości Kosmetyczne", w kategorii placówek dużego formatu. 30 czerwca załoga drogerii świętowała to zwycięstwo wraz z klientami, którzy korzystali m.in. z atrakcyjnych promocji. Logo Drogerii Roku 2017 zostało wykorzystane na wielu nośnikach.

Rzeszowska drogeria Sekret Urody była jedną z wygranych tegorocznego konkursu Drogeria Roku. Decyzją jury, złożonego z profesjonalnych menedżerów reprezentujących najważniejsze firmy kosmetyczne, zwyciężyła w kategorii drogerii dużego formatu pokonując mocnych konkurentów.  Zarząd sieci Sekret Urody i załoga drogerii postanowili uczcić ten sukces wraz z konsumentami – klientami drogerii.

W piątek 30 czerwca w drogerii zorganizowano całodniowy event, podczas którego klienci korzystali z wyjątkowych okazji. Niemal cały asortyment dostępny był z 20-proc. rabatem. Przy zakupach za 100 zł kupujący dostawali kupon o wartości 20 zł do zrealizowania przy kolejnej wizycie w drogerii. Bezpłatne makijaże wykonywały wizażystki marek Pupa i Pierre René. Profesjonalny fotograf robił zdjęcia, a efekty sesji znajdą się w albumach, które klienci dostaną bezpłatnie na własność.

Logo Drogerii Roku 2017 zostało wykorzystane na wielu nośnikach. Nie tylko na plakatach i oznaczeniach cen czy promocji, ale także na torcie i przekąskach, którymi częstowano klientów.

Akcja cieszyła się wielkim zainteresowaniem. Obroty sklepu zdecydowanie wzrosły, a klienci robili zakupy do ostatnich minut przed zamknięciem. W rozpropagowanie akcji włączyła się także Galeria Nowy Świat, w której znajduje się drogeria. Informacje o evencie znalazły się na stronie internetowej galerii oraz zostały wysłane sms-em do jej klientów.

Rzeszowska drogeria należy do spółki Open Project prowadzącej sklepy własne w sieci Sekret Urody. Właścicielem spółki jest Piotr Ciećkiewicz, a kierowniczką placówki Agnieszka Przygórzewska. Drogeria ma 170 mkw. jest sklepem wzorcowym dla całej sieci. Zostały w niej wykorzystane wszystkie najnowsze rozwiązania techniczne i aranżacyjne.    

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.04.2024 13:42
Rituals zaprasza na swoje warszawskie urodziny
Wnętrze sklepu Rituals w kompleksie handlowym Wars Sawa.Rituals
Rituals świętuje rocznicę w Wars Sawa Junior (12-13.04) z atrakcjami: na klientów i klientki będzie czekać personalizacja zakupów, prezent — podróżna miniaturka perfum dla klubowiczów za zakupy powyżej 140 zł, pamiątkowe zdjęcia w ramce, testy produktów i poczęstunek.

Marka zaprasza na obchody pierwszej rocznicy otwarcia sklepu Rituals w Warszawie, znajdującego się w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Uroczystości odbędą się w dniach 12-13 kwietnia, podczas których przygotowano szereg specjalnych atrakcji dla odwiedzających. Wśród nich znajdą się m.in. bezpłatne personalizowanie zakupionych produktów (12 kwietnia od 14:00 do 21:00 oraz 13 kwietnia od 12:00 do 20:00), ekskluzywny prezent w postaci podróżnej wody perfumowanej (15 ml) dla członków klubu My Rituals przy zakupach za minimum 140 zł, możliwość wykonania pamiątkowego zdjęcia w specjalnej ramce marki, możliwość testowania produktów oraz słodki poczęstunek dla klientów.

Rituals Cosmetics, założona w Holandii w 2000 roku, otworzyła swoją pierwszą lokalizację w Polsce 4 sierpnia 2021 roku w Westfield Arkadia. Specjalizując się w kosmetykach do ciała i domu, takich jak produkty do pielęgnacji, świece zapachowe, perfumowane patyczki i herbaty, marka czerpie inspirację z dawnych tradycji Wschodu, oferując ponad 400 różnych produktów. Pierwszy sklep marki zadebiutował na Kalverstraat w Amsterdamie, a następnie ekspansja objęła miasta takie jak Londyn, Madryt czy Nowy Jork.

Dzisiaj, Rituals posiada 800 sklepów flagowych, 2700 punktów typu shop-in-shop i 5 SPA w miastach w 33 krajach, rozszerzając obecność również na linie lotnicze, wycieczkowce, promy i hotele, a także strefy duty-free na luksusowych wycieczkowcach i wybranych lotniskach.

Czytaj także: 40. sklep Rituals w Polsce otwiera się dziś w Opolu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.04.2024 11:03
Velvet Care kolejnym sygnatariuszem Karty Różnorodności
Podpisując Kartę Różnorodności pracodawca zobowiązuje się do wdrażania przyjaznych praktyk pracowniczych, w tym zapobiegania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy, oraz do działań na rzecz spójności i równości społecznej.Velvet
W kwietniu 2024 roku firma Velvet Care została jednym z polskich sygnatariuszy Karty Różnorodności, inicjatywy Unii Europejskiej mającej na celu wspieranie różnorodności, równości i włączenia społecznego w pracy.

Przyłączając się do Karty Różnorodności, Velvet Care zyskuje okazję do uczestnictwa w cyklicznych spotkaniach z innymi sygnatariuszami, wymiany najlepszych praktyk z różnych firm oraz dzielenia się swoimi przeżyciami. Karta Różnorodności, będąca inicjatywą wspieraną przez Komisję Europejską i obecną w 26 krajach Europy, ma na celu promowanie polityki różnorodności w zarządzaniu. W Polsce liczba sygnatariuszy przekroczyła już 340.

Zgłaszając akces do Karty, pracodawcy zobowiązują się do promowania przyjaznych zasad w miejscu pracy, w tym zwalczania dyskryminacji i mobbingu, a także do podejmowania działań na rzecz większej spójności i równości. W organizacjach, które przystąpiły do tej inicjatywy, regularnie przeprowadza się ankiety wśród pracowników oraz ocenia się poziom zaawansowania w obszarze różnorodności, co umożliwia dalsze doskonalenie środowiska pracy w kierunku większej otwartości i inkluzywności.

To, co wyróżnia nasz zespół to różnorodność niemalże w każdym wymiarze, stanowiąca o sile i współpracy, dlatego dołączenie do Karty Różnorodności to potwierdzenie tego jak ważna to dla nas sprawa. To także motywacja do dalszego rozwoju i podejmowania kolejnych działań w obszarze DEI: różnorodność, równość i inkluzywność.

- powiedziała Aleksandra Jankowska, dyrektorka personalna i członkini zarządu Velvet Care.

Firma Velvet Care, założona w 2013 roku, jest czołowym producentem artykułów higienicznych takich jak papier toaletowy, ręczniki kuchenne i chusteczki w regionie Europy Środkowej. Posiada markę Velvet, która dominuje na polskim rynku papierowych produktów higienicznych. Z roczną zdolnością produkcyjną wynoszącą około 150 000 ton, dzięki dysponowaniu 3 maszynami papierniczymi i 18 liniami przetwórczymi, firma eksportuje swoje wyroby do blisko 30 krajów, głównie w Europie. Główna siedziba produkcyjna firmy, znajdująca się w Kluczach na południu Polski, została otwarta w 1897 roku. W latach 90. XX wieku obiekt ten został nabyty przez International Paper, a w 2003 roku przejęty przez Kimberly-Clark, inną amerykańską korporację. W 2013 roku, z inicjatywy menedżerskiej i przy wsparciu funduszu Avallon MB, powstała obecna spółka. Zakład w Kluczach jest jednym z największych tego rodzaju obiektów w Europie Środkowej, z prawie 100 000 metrów kwadratowych przestrzeni produkcyjno-magazynowej na terenie 40 hektarów. Od 2016 roku fabryka ta jest częścią Specjalnej Strefy Ekonomicznej/Polskiej Strefy Inwestycji, co umożliwia jej korzystanie z ulg inwestycyjnych. Grupa Velvet Care zatrudnia około 900 osób, głównie w Polsce i Czechach.

Czytaj także: Velvet Care szykuje się do zakupu czwartej maszyny papierniczej. Zwiększy ona moce produkcyjne o ponad 30 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. kwiecień 2024 14:25