StoryEditor
Producenci
24.05.2021 00:00

Tęczowe kremy Nivea dotarły do Brazylii

Na brazylijskim rynku pojawił się krem i pomadka do ust Nivea w opakowaniach w kolorach tęczy, będącej symbolem osób, które identyfikują się jako lesbijki, geje, biseksualiści, transseksualiści lub queer. Zysk z kolekcji Nivea Pride zostanie przeznaczony na wsparcie inicjatyw  All Out, globalnego ruchu, który działa na rzecz obrony praw LGBTQ+ w Brazylii i na świecie.

Nivea w Brazylii ogłosiła partnerstwo z All Out, globalnym ruchem, który działa na rzecz obrony praw ludności LGBTQ+ w Brazylii i na całym świecie. Pierwszą inicjatywą tego partnerstwa będzie przekazanie całego zysku z kolekcji Nivea Pride, składającej się z kremu i balsamu do ust, na wsparcie dziesięciu inicjatyw organizacji LGBTQ+ z całej Brazylii.

Pojawienie się na rynku kolekcji Nivea Pride wspiera kampania, w której występują pracownicy firmy Beiersdorf w Brazylii, a równocześnie członkowie Be You @Beiersdorf, wewnętrznej organizacji zajmującej się włączaniem osób LGBTQ+ w struktury firmy. Organizacja powstała w zeszłym roku.

– Naszym celem jest stworzenie tolerancyjnego środowiska pracy, w którym pracownicy i partnerzy zewnętrzni mogą czuć się swobodnie i wnosić swój wkład w wiele aspektów, niezależnie od ich seksualności lub tożsamości płciowej. Uważamy, że każdy na tej planecie powinien być w stanie pokazać swoje prawdziwe ja, swoją prawdziwą tożsamość. Różnorodność to coś, co wzbogaca nas pod każdym względem – zarówno zawodowym, jak i osobistym – wyjaśnia członek założyciel Ralph Zimmerer, wiceprezes ds. globalnej marki i wzornictwa Nivea. 

Kolekcja Nivea Prida już rok temu pojawiła się w Niemczech. W czerwcu wystartowała tam kampania, której twarzą była drag queen Olivia Jones.

– Tworząc krem ​​Nivea w tęczowym designie, używamy naszej najważniejszej marki, aby zaangażować się w różnorodność i wysłać jasny sygnał. Pragniemy promować świat, w którym każdy może być kim chce, bez konieczności usprawiedliwiania się. Świat, który jest otwarty i w którym wszyscy razem się rozwijamy – powiedział wtedy Iain Holding, dyrektor generalny Beiersdorf na Niemcy i Szwajcarię.

Z okazji wprowadzenia na rynek limitowanej edycji kremu Nivea w kolorach tęczy w siedzibie głównej, producenta oraz w sklepach Nivea w Hamburgu i Berlinie zawisły tęczowe flagi. W telewizji i internecie rozpoczęła się natomiast kampania pod hasłem: „Nivea jest dla wszystkich”.

– Mamy nadzieję, że będziemy mogli używać kolorowego kremu Nivea do promowania różnorodności w sklepach i łazienkach w całych Niemczech – mówił Björn Böge, senior brand manager Nivea Creme, jeden z pomysłodawców kampanii.

Wsparcie dla inicjatyw skierowanych do społeczności LGBTQ+ wpisane jest w jeden z filarów strategii koncernu Beiersdorf, która obejmuje również działania skierowane do osób czarnoskórych oraz osób starszych i ich opiekunów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.05.2024 16:28
Emma Roberts w pierwszej kampanii dla Kiko Milano
Emma Roberts w pierwszej kampanii zrealizowanej dla Kiko Milanofot. mat. pras. Kiko Milano
Emma Roberts zrealizowała pierwszą kampanię z włoską marką Kiko Milano. Niedawno marka ogłosiła, że rozpoczęła współpracę z tą amerykańską aktorką.

Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.

Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2024 13:37
Światowej sławy trupa Cirque du Soleil prezentuje swój pierwszy zapach
Cirque du Soleil to najbardziej znana i największa na świecie trupa cyrkowa.Cirque du Soleil
Grupa Cirque du Soleil Entertainment nawiązała współpracę z Flower Shop Perfumes Co., aby wprowadzić na rynek pierwszy zapach marki. Premiera debiutanckiego zapachu zbiega się z 40. rocznicą Entertainment Group. Zakrętka butelki inspirowana jest stylem Art Deco, a prążkowany złoty korek przedstawia duże słońce wschodzące nad księżycem – oddając hołd „cyrkowi słońca”.

Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.

Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:

W ciągu 40 lat naszej działalności nadal rozwijamy się poza naszą ofertą występów na żywo i sięgamy po dodatkowe kreatywne ścieżki, dlatego z radością ogłaszamy ten zapach. z kwiaciarnią. Konsumenci na całym świecie mogą teraz codziennie doświadczyć zachwytu oglądanego przez nasze kultowe przedstawienia i dzielić się radością Cirque du Soleil.

Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.

Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. maj 2024 00:15