StoryEditor
Producenci
21.07.2021 00:00

Turniej golfa z drogeriami Jasmin tym razem w stylu Rock&Roll

Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin to kobiecy turniej golfowy, którego kolejna edycja odbędzie się w tym roku w dniach 13-15 sierpnia na polu golfowym Gradi Golf Club w Brzeźnie, niedaleko Wrocławia. Swoje uczestnictwo w wydarzeniu zgłosiło ponad 120 golfistek. Motywem przewodnim towarzyszącej turniejowi imprezy tematycznej będą szalone lata ’50 i ’60, a partnerem strategicznym będzie sieć Drogerii Jasmin. Wiadomości Kosmetyczne objęły patronat nad wydarzeniem.

Turniej Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin organizowany jest przez Pałac Brzeźno Spa & Golf oraz Pole Golfowe Gradi Golf Club. W tym roku odbędzie się po raz ósmy. W ciągu poprzednich edycji wydarzenie zyskało sobie grono wiernych uczestniczek i wysoką ocenę w środowisku golfowym w Polsce.

Z prawej: Marzena Gradecka, prezes sieci Drogerie Jasmin, pomysłodawczyni turnieju Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin, pasjonatka golfa, współwłaścicielka firmy PGD Polska oraz Pałacu Brzeźno Spa & Golf i Pola Golfowego Gradi Golf Club

Ostatnie dwie edycje turnieju otrzymały Grand Prix – prestiżową nagrodę w plebiscycie PGA – Polish Golf Awards, jako najlepsza impreza golfowa roku.

Zainteresowanie sierpniowymi zawodami już przekroczyło oczekiwania organizatorów. W tym roku turniej pobije poprzedni sukces, gdyż w wydarzeniu weźmie udział ponad 120 golfistek.

„Brunetki Blondynki” to jednak nie tylko okazja do sportowych zmagań doświadczonych zawodniczek, ale również do popularyzacji gry w golfa w kobiecym gronie. Po raz kolejny w ramach wydarzenia odbędzie się Akademia Golfa połączona z „Konkursem pierwszego kroku”.

Tradycją turnieju jest też impreza tematyczna: kolorowe stroje na polu, metamorfozy i makijaż z wizażystami gwiazd czy galowy dołek rozgrywany w szpilkach. W tym roku motywem przewodnim imprezy jest Rock&Roll – nie zabraknie zatem muzyki, rockowych kreacji i makijaży. Obowiązują stroje pin-up, krążowniki szos, fryzury na brylantynę, nawiązania do szalonych lata ’50 i ’60.

Tematem ubiegłorocznej imprezy były słowiańskie klimaty. Uczestniczki turnieju starały się dopasować do tego hasła swoje stroje i makijaże. Nawiązywały do niego również przygotowane atrakcje i konkursy.

Partnerstwo strategiczne nad tegorocznym wydarzeniem, wzorem lat ubiegłych, objęła sieć Drogerie Jasmin. Patronat medialny nad turniejem golfowym objęły Wiadomości Kosmetyczne.

Hotel Pałac Brzeźno SPA & Golf znajduje się zaledwie niespełna pól godziny od centrum Wrocławia, drogą S5. Dzisiejszy hotel mieści się w pałacu, którego najnowsza historia sięga początku XIX wieku. Pałac Brzeźno, położony jest na terenach starych, przedwojennych uzdrowisk. Elegancki, utrzymany w klimacie epoki hotel, z ciekawą strefą wellness otoczony jest zabytkowym parkiem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.08.2025 09:55
Highlander Enterprise zapowiada strategię rozwoju i premierę w ramach marki 8belle
Sylwia Gołębiewska, wiceprezes zarządu Highlander EnterpriseHighlander Enterprise

Spółka Highlander Enterprise S.A., specjalizująca się w produkcji i sprzedaży grafenu oraz produktów z branży kosmetycznej, w II kw. 2025 roku skupiła się na finalizacji strategii rozwoju, jak również na rozpoczęciu sprzedaży produktów marki 8belle. Spółka prowadziła również działania reorganizacyjne i optymalizacyjne, mające na celu redukcję kosztów działalności.

W II kwartale 2025 roku przychody spółki wyniosły 0,01 mln zł (wobec 0,05 mln zł w 2024 roku). Na poziomie wyniku ze sprzedaży, spółka zmniejszyła swoją stratę z 0,81 mln zł do 0,61 mln zł. Równocześnie ograniczyła również stratę netto z 0,77 mln zł do 0,29 mln zł.

Osiągnięte przez nas wyniki finansowe w II kwartale 2025 roku są odzwierciedleniem działań, jakie miały miejsce w tym bardzo intensywnym dla spółki okresie. W minionym kwartale skupiliśmy się przede wszystkim na dwóch fundamentalnych kwestiach: opracowaniu strategii rozwoju na lata 2025-2028 oraz wprowadzeniu do sprzedaży produktów marki 8belle. Jednocześnie, w obszarze grafenu, kontynuowaliśmy poszukiwania nowych klientów oraz rozszerzaliśmy zastosowania naszych produktów i technologii – mówi Artur Górski, prezes zarządu Highlander Enterprise S.A.

Spółka 14 kwietnia przyjęła nową strategię rozwoju na lata 2025-2028, która zakłada koncentrację na trzech kluczowych obszarach:

  • segmencie kosmetycznym (wprowadzenie linii lakierów hybrydowych pod nową marką: 8belle oraz rozwój produktów kosmetycznych pod nabytą w marcu 2025 roku marką: Brown as Berries Care),
  • segmencie odzieży UV (rozwój linii produktów pod nabytą marką Brown as Berries, tj. strojów kąpielowych UV dla kobiet, chroniących skórę zintegrowanym filtrem SPF 35),
  • wykorzystaniu potencjału grafenu, komercjalizacji wybranych technologii i posiadanych patentów oraz identyfikacji i rozwijaniu synergii grafenu w obszarze kosmetyków (stworzenie nowej marki lakierów hybrydowych zawierających grafen oraz opatentowanie tej technologii).

Oficjalna premiera produktów marki 8belle miała miejsce 1 lipca, kiedy uruchomiono platformę e-commerce, skierowaną do profesjonalnych odbiorców z segmentu B2B. W pierwszym etapie oferty znalazły się hybrydowe lakiery do paznokci, bazy oraz produkty do pielęgnacji dłoni i paznokci. Oferta marki jest regularnie rozszerzana o kolejne produkty, które uzupełniają portfolio w obszarze pielęgnacji paznokci.

Oprócz kanału e-commerce rozwijamy również inne kanały sprzedażowe. Rozpoczęliśmy współpracę z pierwszą hurtownią kosmetyczną oraz prowadzimy własną terenową sprzedaż bezpośrednią. Naszym celem na nadchodzące miesiące i kwartały jest jak najszersze dotarcie z produktami marki 8belle do klientów profesjonalnych w Polsce, a także rozpoczęcie ekspansji zagranicznej i pozyskanie dystrybutorów w Europie – dodaje Sylwia Gołębiewska, wiceprezes zarządu Highlander Enterprise.

W obszarze grafenu Spółka kontynuowała działania w zakresie poszukiwania nowych klientów i nowych zastosowań naszych produktów oraz technologii, a także zacieśniała współpracę dotychczasowymi partnerami.

Highlander Enterprise S.A. wytwarza i dystrybuuje grafen, przeznaczony do takich zastosowań jak kompozyty węglowe, filamenty 3d, farby czy polimery oraz specjalizuje się w produkcji i sprzedaży hybrydowych lakierów do paznokci oraz szerokiej gamy produktów i akcesoriów kosmetycznych.

Zobacz też: TPO w kosmetykach zakazane od 1 września — w jakich produktach występuje i co to oznacza dla branży?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.08.2025 08:22
Dr Miele Cosmed Group zadowolone z wyników sprzedaży i współpracy z Rossmannem
Naszym celem jest podwojenie obrotów w ciągu kilku najbliższych lat. Umowa z Rossmannem to ważny element tej strategii – mówi Magdalena Miele, prezeska Dr. Miele Cosmed Group S.A.Dr Miele Cosmed Group

Zarząd radomskiej spółki Dr. Miele Cosmed Group S.A. poinformował, że kontrakt z siecią Rossmann, obejmujący sprzedaż marek własnych kosmetyków oraz produktów chemii gospodarczej wytwarzanych w zakładach należących do Grupy Kapitałowej, uzyskał w roku obrotowym 2025 status umowy znaczącej. Co to oznacza?

Łączna wartość sprzedaży do sieci Rossmann przekroczyła 10 proc. kapitałów własnych grupy kapitałowej – próg istotności dla spółki. Jest to zarazem mocne wzmocnienie pozycji Dr. Miele na rynku. Warunki umowy (w tym szczegóły finansowe) nie zostały podane do wiadomości jako tajemnica handlowa, jednak zarząd podkreśla, że nie odbiegają one od standardów rynkowych. 

Skala kontraktu wskazuje, że Rossmann staje się jednym z kluczowych partnerów handlowych radomskiego producenta, co może istotnie wpłynąć na dynamikę sprzedaży w kolejnych latach, a sukces negocjacji z Rossmannem stanowi kolejny krok w imponującej serii osiągnięć spółki. 

Zobacz też: Dr. Miele Cosmed Group melduje stabilny wzrost mimo spowolnienia rynku

W ubiegłym roku firma zanotowała ponad 50-procentowy wzrost sprzedaży na rynkach eksportowych oraz podwojenie sprzedaży własnych marek na rynku niemieckim.

Był to kolejny wymagający rok na rynku ze względu na wzrost kosztów operacyjnych i zawirowania w dostępności surowców. Widzimy jednak pozytywny trend wzrostowy i chcemy go przyspieszyć. Naszym celem jest podwojenie obrotów w ciągu kilku najbliższych lat. Umowa z Rossmannem to ważny element tej strategii – podkreślała Magdalena Miele, prezeska Dr. Miele Cosmed Group S.A., podsumowując wyniki za 2024 rok. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. sierpień 2025 18:40