
Amerykańska marka Dr Squatch to producent naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała dla mężczyzn (m.in. mydła i żele pod prysznic, dezodoranty, produkty do pielęgnacji włosów oraz skóry), wyróżniających się „unikalnymi zapachami i wysokiej jakości składnikami”. Unilevera do zakupu skłoniła też strategia marketingowa marki, opartej na social mediach i partnerstwach z celebrytami i influencerami, także viralowe kampanie.
– Dr Squatch zbudował solidne podstawy i lojalnych fanów dzięki stworzeniu bardzo pożądanych produktów i sprytnym strategiom zaangażowania cyfrowego. Bazując na sukcesie marki w USA, jesteśmy podekscytowani skalowaniem jej na arenie międzynarodowej i uzupełnieniem naszej oferty o szybko rozwijający się segment męskiej pielęgnacji osobistej – wyjaśnia Fabian Garcia, prezes Unilever Personal Care.
Zobacz też: Dawid Uliasz, Sigma Men: Rynek męskiej pielęgnacji dynamicznie rośnie, dbanie o wygląd to nie próżność
– Naszą misją jest inspirowanie i edukowanie mężczyzn, aby byli szczęśliwsi i zdrowsi. Jesteśmy podekscytowani możliwością wzmocnienia naszej marki i misji w tym kolejnym rozdziale z Unileverem. Dopiero zaczynamy, mając możliwości zwiększenia skali marki, osiągnięcia nowych szczytów w skali międzynarodowej, a także rozrywki i pozytywnego kontaktu z większą liczbą konsumentów na całym świecie, poszukujących wysokiej jakości, naturalnych produktów – mówi CEO Dr Squatch, Josh Friedman.
Marka jest dystrybuowana w kanałach online, cyfrowym i sprzedaży bezpośredniej przede wszystkim w Ameryce Północnej i Europie.