StoryEditor
Producenci
16.11.2023 10:32

Velvet Care dołącza do grona B Corp

Fabryka Velvet Care w Kluczach  jest jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkujących celulozowe wyroby higieniczne w Europie Środkowej. / Velvet Care
Firma Velvet Care dołącza do globalnej społeczności B Corp. Staje się tym samym pierwszą dużą europejską firmą w branży producentów bibułki tissue, która osiągnęła ten status, potwierdzając w ten sposób swoje priorytety środowiskowe, społeczne i zarządcze związane z ładem korporacyjnym.

B Corps (Benefit Corporations) to międzynarodowa społeczność firm obejmująca obecnie około 7,7 tys. organizacji na świecie. Członkowie ruchu zobowiązują się do przestrzegania priorytetów środowiskowych, społecznych i zarządczych, a oprócz realizacji celów biznesowych, jednocześnie aktywnie działają na rzecz środowiska, społeczeństwa i planety.

Certyfikacja B Corp dla Velvet Care potwierdza, że firma spełnia szereg rygorystycznych norm w pięciu głównych obszarach certyfikacji takich jak: środowisko, pracownicy, społeczność, klienci oraz ład korporacyjny.

Velvet CARE otrzymała certyfikację B Corp w październiku 2023 roku. Tym samym staje się pierwszą spółką w portfelu funduszu private equity Abris Capital Partners specjalizującego się w transformacji ESG, która uzyskała ten prestiżowy certyfikat. To dziewiąta firma w Polsce, która dołącza do tego elitarnego grona. Warto dodać, że uzyskana certyfikacja B Corp obejmuje całą Grupę, a więc także firmę Moracell, czeską spółkę należącą do Velvet Care.

Artur Pielak, prezes zarządu Velvet Care, komntuje:

Uzyskanie statusu B Corp nie tylko potwierdza nasze zaangażowanie w przestrzeganie wysokich standardów środowiskowych i społecznych. To także strategiczny kompas, który wskazuje nam kierunek działania w dążeniu do bardziej zrównoważonych wyników. Jesteśmy jednym z liderów w naszej branży, czujemy się odpowiedzialni nie tylko za realizację celów biznesowych, ale także za działania w aspektach środowiskowych czy społecznych. Status Benefit Corporation jest zobowiązaniem, które podejmujemy wobec naszych interesariuszy.

Monika Nachyła, partner w Abris i przewodnicząca Rady Nadzorczej Velvet Care dodaje:

W ciągu ostatnich pięciu lat firma przekształciła się w regionalnego lidera branży, także w aspektach ESG. Kamień milowy, jakim jest otrzymanie certyfikacji B Corp, gwarantuje, że Velvet Care  będzie dalej prowadzić swoją działalność biznesową w sposób zrównoważony.

Fabryka Velvet Care w Kluczach na południu Polski jest jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkujących celulozowe wyroby higieniczne w Europie Środkowej. Potencjał produkcyjny Grupy Velvet Care obejmuje obecnie trzy maszyny papiernicze wytwarzające bibułkę higieniczną oraz 18 linii przetwórczych, które produkują z niej papier toaletowy, ręczniki kuchenne i chusteczki.

 

Czytaj też: Velvet Care szykuje się do zakupu czwartej maszyny papierniczej. Zwiększy ona moce produkcyjne o ponad 30 proc.

 

Produkty Velvet Care dostępne są w sklepach detalicznych pod markami takimi jak Velvet (najbardziej rozpoznawalna w Polsce marka papierowych produktów higienicznych), Big Soft (marka należąca do Moracell), a także pod markami własnymi licznych klientów sieciowych. Produkty Velvet CARE dostępne są zarówno w Polsce, jak i w ok. 30 krajach, głównie europejskich.

Firma Velvet Care zdobyła niedawno Złoty Medal w rankingu zrównoważonego rozwoju EcoVadis, a także została wyróżniona w konkursie Lidl Fair Pay za promowanie równej płacy wśród zatrudnionych kobiet i mężczyzn.

 

Czytaj też: Velvet Care otrzymał złoty medal w ratingu zrównoważonego rozwoju EcoVadis

 

Grupa Velvet CARE zatrudnia ok. 900 osób w Polsce i w Czechach, a szacowany przychód na koniec 2023 roku wynosi 1,5 mld zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. kwiecień 2024 09:04