StoryEditor
Producenci
11.10.2022 00:00

Vis Plantis i Loton Cosmetics połączyły siły. Efekt? Nowa linia kosmetyków!

Rusza współpraca dwóch polskich marek – Vis Plantis i Loton Cosmetics. Połączenie wieloletniej tradycji i doświadczenia z nowoczesnością i dynamiczną sprzedażą. Marki, wykorzystując swój potencjał, stworzyły zupełnie nową, wspólną linię kosmetyków. To cztery linie produktów z aktywnymi składnikami, odpowiadające na najczęściej występujące potrzeby włosów. 

Celem współpracy marek Vis Plantis i Loton Cosmetics jest wykorzystanie potencjału obu firm i zaoferowanie konsumentom, zarówno w Polsce jak i na rynkach międzynarodowych, nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji włosów. Jest to pierwszy projekt w Polsce, w którym połączyły siły dwie marki kosmetyczne, czego efektem jest nowa, wspólna linia kosmetyków – połączenie tradycji i jakości, jakie reprezentuje Loton Cosmetics z kreatywnością i możliwościami promocyjnymi oraz sprzedażowymi po stronie Vis Plantis.

VIS PLANTIS I LOTON COSMETICS - NOWOCZESNOŚĆ I DOŚWIADCZENIE IDĄ W PARZE

Vis Plantis to marka należąca do Elfa Pharm Polska, która powstała z potrzeby dostarczania bardzo dobrej jakości kosmetyków ziołowych oraz roślinnych. W portfolio firmy znajdują się również takie marki jak Gift of Nature, Element Cosmetics, Vis Plantis Professional, Secret Garden oraz najnowsza z nich so!flow, która już stała się hitem sprzedażowym.

Za kosmetykami stoi ponad 11 lat obecności na rynku, grono doświadczonych specjalistów i produkty, które łączą w sobie najwyższej jakości surowce pochodzenia naturalnego z nowoczesnymi technologiami. Wszystko po to, by zagwarantować konsumentom skuteczną i kompleksową pielęgnację włosów, twarzy i ciała.

Loton Cosmetics to pierwsza w powojennej Polsce firma, która powstała by specjalizować się w kosmetyce do stylizacji i pielęgnacji włosów. Idee przyświecające od 65 lat działalności Loton Cosmetics pozostają niezmienne: łączenie tradycji z nowoczesnością, adaptowanie innowacyjnych rozwiązań w służbie kosmetologii, w oparciu o szacunek do natury.

Większość z nas zna lub pamięta flagowe kosmetyki Loton 2 i Loton 4. Te kultowe polskie produkty do stylizacji włosów z lat 70 były hitem sprzedażowym powojennej Polski. Doceniane z uwagi na wyjątkowe wartości użytkowe, uznawane za jedyne w swoim rodzaju. Kochały je nasze babcie i mamy, po dziś dzień cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem polskich kobiet. Obecnie Loton to marka będąca gwarantem najwyższej jakości i dowodem zaufania kolejnych pokoleń.

CZTERY NOWE LINIE PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Połączenie 65. lat doświadczenia marki Loton Cosmetics i eksperckiej wiedzy tworzenia kosmetyków marki VisPlantis, pozwoliło na opracowanie czterech linii produktów odpowiadających na najczęstsze potrzeby włosów:

•    Linia do włosów zniszczonych i łamliwych z keratyną, która wnika w głąb włosa wypełniając uszkodzone w łusce miejsca. Dzięki temu włosy odzyskują naturalną siłę, stają się wygładzone, lśniące i bardziej sprężyste.


•    Linia do włosów cienkich i osłabionych z olejem arganowym bogatym w kwasy Omega oraz witaminy E i F. Zapewnia włosom odpowiednie nawilżenie i regenerację, dzięki czemu kosmyki stają się bardziej elastyczne i pełne blasku.


•    Linia do włosów przetłuszczających z algami, bogatym źródłem minerałów, które nawilżają i wpływają na utrzymanie równowagi hydrolipidowej w łusce. Gromadzą cenne makro i mikroelementy pochodzące z wody morskiej, które wnikają głęboko w strukturę włosa. Kosmyki nabierają świeżości, są bardziej sprężyste, miękkie i podatne na układanie.


•    Linia do włosów suchych i matowych z jedwabiem, cenionym od wieków składnikiem wygładzającym, tworzy na powierzchni ochronny film zatrzymując wodę i chroniąc przed nadmiernym przesuszeniem. Naturalne proteiny jedwabiu dogłębnie regenerują strukturę włosów, dzięki czemu odzyskują one naturalną miękkość, stają się elastyczne, jedwabiście gładkie i pełne blasku. 

W skład każdej z linii wchodzą szampon, maska i dwufazowa odżywka w spray’u. Z uwagi na rosnący trend opakowań ekonomicznych, szczególnie na rynkach Zachodniej Europy i Ameryki, jak również z chęci ograniczenia ilości odpadów pochodzących z opakowań, przygotowano szampony i maski w dwóch wielkościach opakowań 400 i 1000 ml.

Jesteśmy przekonani, że to jedynie początek owocnej współpracy Vis Plantis i Loton Cosmetics. Wszystko po to, by zagwarantować Klientom kosmetyki najwyższej jakości.
Produkty Vis Plantis Loton Cosmetics dostępne są w e-sklepie www.visplantis.pl oraz w dobrych drogeriach stacjonarnych i internetowych.
 

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 15:12