StoryEditor
Producenci
20.09.2023 12:08

Yonelle obchodzi 10 urodziny. Z tej okazji Krystyna Kofta zaprojektowała dla marki pamiątkową grafikę

Zestaw produktów celebracyjnych stworzonych z okazji 10 urodzin marki Yonelle   / Yonelle
Marka Yonenell z okazji swoich 10 urodzin przygotowała konkurs dla swoich klientek – kobiet dojrzałych. Nagrodą są specjalnie zaprojektowane urodzinowe produkty – bestsellerowy krem, jedwabna apaszka oraz pierwsze w historii Yonelle perfumy. Wszystkie ozdobione grafiką, zaprojektowaną na tę okazję przez Krystynę Koftę.

​Yonelle to luksusowa marka dla dojrzałych kobiet, specjalizująca się w odmładzaniu wyglądu skóry. W 2013 roku stworzyły ją Jolanta Zwolińska, biolog, kreatorka wielu marek kosmetycznych (m.in. Dermika) i Małgorzata Chełkowska, doktor nauk chemicznych. Postawiły na skuteczność – w formułach kosmetyków znalazł się opatentowane nanodyski, dzięki którym składniki aktywne kremów przenikają do 14. warstwy komórek naskórka. Charakterystyczną cechą produktów są też eleganckie słoiczki zapakowane w satynowe woreczki. Przez 10 lat funkcjonowania na rynku marka uzyskała ponad 40 prestiżowych nagród.

W tym roku Yonelle świętuje swoje urodziny. Z tej okazji przygotowany został projekt, do którego zaproszono Krystynę Koftę, malarkę i pisarkę, a zarazem przyjaciółkę marki. Namalowała ona obraz literacki pt. „Damy Yonelle” i jak tłumaczy, jest on "celebracją wielowymiarowej kobiecości". Przedstawia "kolorowy, pełen emocji świat, w którym każda kobieta jest bohaterką własnej historii".

Grafika trafiła na trzy produkty celebracyjne – krem do twarzy Infusíon Lift Cream N°1, czyli bestseller marki, od którego zaczęła się historia Yonelle (299 zł/55 ml), jedwabną apaszkę (399 zł), a także pierwsze w historii marki perfumy o owocowo-kwiatowym zapachu z aromatem zielonych nut (329 zł/50 ml).

image
Yonelle

Produktu można kupić na stronie Yonelle. Cały zestaw jest tez do wygrania w urodzinowym konkursie, który odbywa się w mediach społecznościowych marki. W tym celu należy odpowiedzieć na pytanie: Co znaczy dla Ciebie dojrzałość?  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 00:32