
Zgodnie z ustaleniami zleconymi przez wegańską markę pielęgnacyjną Skin Proud, w przypadku osób z pokolenia Z, jeden na sześciu konsumentów jest bardziej skłonny wypróbować wegańską pielęgnację skóry niż mleko wegańskie. Ta grupa jest również przekonana, że mleko krowie negatywnie wpływa na skórę, powodując problemy, takie jak suchość, nawroty trądziku i obrzęki.
W ankiecie przeprowadzonej wśród 2000 dorosłych, obawy dotyczące dobrostanu zwierząt były najczęściej wymienianym powodem poszukiwania bardziej wegańskich produktów do pielęgnacji skóry przez ponad połowę (68 proc.) konsumentów, tuż przed wpływem na środowisko (64 proc.).
Teraz gdy popyt na kosmetyki przyjazne zwierzętom wciąż nabiera rozpędu, firma Skin Proud przekazuje 50 proc. swojej sprzedaży online w tym miesiącu na ochronę krów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Przeczytaj również: Najpopularniejsze marki wegańskie na Instagramie. To kategoria warta już blisko 20 miliardów [RANKING]