Producenci Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Orebella już na rynku We wtorek marka należąca do modelki wprowadziła na rynek trzy inauguracyjne zapachy, zawierające dwufazową formułę „wstrząśnięcia w celu aktywacji”, wypełnioną olejkami eterycznymi i bez alkoholowej bazy, jaką zawiera większość tradycyjnych zapachów.
Producenci Youthforia w ogniu krytyki za wypuszczenie niemal całkowicie czarnego podkładu Marka kosmetyków do makijażu Youthforia spotyka się z ostrym sprzeciwem w związku z najnowszą, nieudaną próbą zwiększenia inkluzywności w swojej linii produktów do makijażu. Najnowszy dodatek marki do linii podkładów Date Night, odcień 600, jest krytykowany za to, że wydaje się prawie nie do odróżnienia od czarnej farby.
Producenci Reinold Geiger chce wycofać L’Occitane z giełdy w Hong Kongu Reinold Geiger, austriacki miliarder, planuje wycofanie firmy L‘Occitane z azjatyckiej giełdy. To właśnie on przyczynił się do rozwoju tej francuskiej marki kosmetycznej, a teraz dąży do tego, by być jej jedynym właścicielem.
Producenci Kylie Cosmetics wchodzi do Indii Kylie Cosmetics ogłosiło swoje wejście na rynek indyjski. Dzięki współpracy z House of Beauty, co stanowi pierwszą tego typu współpracę dla marki wspieranej przez Coty, słynne zestawy do ust Kylie Jenner będą sprzedawane w 25 sklepach Sephora India w całym kraju oraz w Internecie za pośrednictwem dedykowanej witryny e-commerce Sephora.
Biznes Wyciszenie mailingów promocyjnych na Dzień Matki: dlaczego coraz więcej marek daje taką możliwość? Współczesny marketing coraz częściej dostrzega zróżnicowane potrzeby klientów i stara się wychodzić im naprzeciw. W ostatnich latach przed Dniem Matki wiele marek zaczęło wysyłać mailing informujący o nadchodzących newsletterach promocyjnych związanych z tym świętem, umożliwiając jednocześnie opt-out z otrzymywania tych konkretnych treści. Ten ruch pokazuje, że marki zaczynają dostrzegać emocjonalne obciążenie, jakie ...
Producenci Personal Care Insights: Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju inwestuje w Bielendę Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR) dokonuje inwestycji o wartości 33,9 milionów euro poprzez pośredni udział mniejszościowy w Bielendzie. Transakcję prowadzi jego holding Innova Central Holding, którego właścicielem jest fundusz private equity Innova/6, a w którym EBOR jest komandytariuszem.
Producenci 20 lat Polski w Unii Europejskiej. Kosmetyczni: wspólny rynek zmienił naszą rzeczywistość 30.04.2024
Artykuł sponsorowany Hurt i dystrybucja Aura Distribution ogłasza plany rozwoju, zagranicznej ekspansji oraz powiększa licenyjne portfolio!
E-commerce Sifted: Vinted osiąga pierwszy raz rentowność i odnotowuje 61 proc. wzrost przychodów 29.04.2024
Rynek i trendy TOP 10 kwietnia 2024: pięlęgniarki uciekające do salonów urody, muzułmańskie święto i nowy wystrój drogerii dm W kwietniu czytelników i czytelniczki naszego portalu zainteresowały dalsze poczynania drogerii dm w Polsce, problemy na styku branży medycznej i urodowej w kontekście zawodu pielęgniarskiego, święto Eid-al-Fitr i więcej. Przeczytaj, co zaciekawiło naszą publiczność! 30.04.2024
Rynek i trendy Neo Make Up, Neonail: Burgund kolorem sezonu Burgund w tym sezonie zastępuje klasyczną czerwień – przekonują styliści marek Neonail i Neo Make UP. Jak może być wykorzystywany w manicure i w makijażu? 25.04.2024
Rynek i trendy Produkty zapachowe do okolic intymnych: szkodliwy trend czy szansa biznesowa? Mgiełki zapachowe i inne perfumowane produkty do pielęgnacji okolic intymnych stają się coraz bardziej popularne na rynku. Jednak pomimo ich rosnącej obecności, istnieją poważne kontrowersje i wątpliwości dotyczące ich stosowania. Te produkty, choć kuszące swoim zapachem i obietnicą świeżości, niosą ze sobą ryzyko zdrowotne i psychologiczne, o których warto mówić otwarcie. 23.04.2024
Artykuł sponsorowany Ogłoszenia Polska firma kosmetyczna, producent wielu znakomitych marek szuka nabywcy na terenie Polski i Europy
Surowce Cukier osłabia włókna kolagenu. Beiersdorf opatentował przeciwstarzeniowy składnik chroniący skórę przed procesem glikacji
Zdrowie Reuters: Według badaczy z Neapolu mikroplastiki przyczyniają się do zatorów tętniczych i chorób serca Włoscy badacze podali w środę, że maleńkie kawałki plastiku osadzone w złogach tłuszczu wyścielających ludzkie tętnice mogą być powiązane z większym ryzykiem chorób serca, udarów mózgu i śmierci. Spośród 304 pacjentów, którzy przeszli zabiegi udrożnienia głównej tętnicy szyi, u 58 proc. stwierdzono mikroskopijne i nanoskopowe kawałki plastiku o „postrzępionych krawędziach” w blaszce wyścielającej naczynia ... 07.03.2024
Porady Mężczyźni pokochali kosmetyki, a rynek zapewnia im coraz większy wybór. Dermatolog radzi, jak się w tym odnaleźć? 04.03.2024
Artykuł sponsorowany Włosy Sekret popularności Olivia Garden szczotki: za co ją tak kochamy? 01.03.2024
Rynek i trendy Karolina Szałas, PMR: E-commerce będzie rósł, ale mniej dynamicznie. Kosmetyki pozostają największą kategorią w internetowym rynku FMCG Rynek e-commerce w Polsce nadal rośnie, jednak dynamika wzrostu staje się mniejsza przez niesprzyjające czynniki gospodarcze. Jest to już także rynek dojrzały. W najbliższych latach najszybciej będzie rosła sprzedaż online biżuterii, produktów dla zwierząt oraz produktów OTC. Natomiast kosmetyki mają już 48 proc. udziału w sprzedaży internetowej rynku – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl Karolina Szałas, senior analyst w ... 19.04.2024
Wywiady Monika Czaplicka, Priders: Pieniądze uciekają sprzed nosa markom, które nadal nie wiedzą, co zrobią na Miesiąc Dumy Miesiąc Dumy, międzynarodowe święto osób queerowych, zbliża się wielkimi krokami — w świecie marketingu kilkanaście tygodni to chwila. Jeszcze w zeszłym roku wiele marek nie miało planów, co w związku z tym zrobić, co zastanawia w dobie tak łatwego dostępu do wiedzy i twardych liczb. O queerowym marketingu w branży beauty opowiada Monika Czaplicka, współzałożycielka agencji marketingowej Priders, pomagającej wejść ... 18.03.2024
Producenci Sławomir Miętka, Kanu Nature: Przejęcie Olivia Plum wprowadza nas w segment kosmetyków do pielęgnacji twarzy Sławomir Miętka, zawodowo związany z biznesem kosmetycznym od kilkunastu lat, cztery lata temu znalazł na rynku perełkę – firmę Kanu Nature specjalizującą się w produkcji wegańskich kosmetyków. Przejął biznes od poprzedniego właściciela widząc ogromny potencjał w produktach i w zaangażowanym zespole. Dziś rozwija firmę wielokierunkowo – w kanale profesjonalnym, detalicznym i jako producenta kontraktowego. Niedawno ... 13.03.2024
Eksport Parlament Europejski wprowadza zakaz importu i sprzedaży towarów wytwarzanych poprzez pracę przymusową 30.04.2024
Surowce Ceny kakao mogą dojść nawet do 15 tys. dolarów za tonę — co to oznacza dla branży beauty? 30.04.2024
Eksport Australia aktualizuje swoje standardy dotyczące filtrów przeciwsłonecznych: nowe informacje dla importerów produktów z antypodów 29.04.2024
Opakowania Cosmetics Europe zawiedzione zapisami w tekście rozporządzenia PPWR przyjętym przez Parlament Europejski. Polskie firmy: jest wiele pytań i niewiadomych 29.04.2024
Surowce Cukier osłabia włókna kolagenu. Beiersdorf opatentował przeciwstarzeniowy składnik chroniący skórę przed procesem glikacji 26.04.2024
Opakowania Mintel: tradycja idzie w parze z nowoczesnością, jeśli chodzi o opakowania produktowe 26.04.2024