StoryEditor
Producenci
16.03.2022 00:00

Inglot podkreśla, że nie prowadzi działalności w Rosji

W związku z obecną sytuacją na Ukrainie informujemy, że nie mamy żadnej wiążącej umowy z naszym byłym partnerem biznesowym z Rosji. Jednocześnie chcemy podkreślić, że Inglot nie posiada własnych struktur w Rosji – czytamy w wydanym oświadczeniu.

Zarząd Inglot dodaje jednak, że zgodnie z prawem nie ma możliwości ograniczenia odsprzedaży produktów zakupionych przez byłego partnera z Rosji przed wybuchem wojny.

Pragniemy podkreślić, że nasza firma nie sprzedała żadnych produktów do Rosji od 24 lutego 2022 roku. Wszelkie działania z wykorzystaniem znaku towarowego Inglot podejmowane przez naszego byłego partnera nie zostały autoryzowane przez Inglot. Podjęliśmy kroki prawne w celu zaprzestania używania znaku towarowego Inglot w Rosji – informuje zarząd.

Od samego początku Inglot deklarował solidarność i pomoc obywatelom Ukrainy.

W związku z ciężką sytuacją w Ukrainie, umożliwimy osobom przybywającym z tego kraju maksymalnie skrócony proces rekrutacyjny, a także całkowite pokrycie opłat mieszkaniowych za pierwszy miesiąc po zatrudnieniu – informowała firma w mediach społecznościowych. 

Jasne komunikowanie swojego stanowiska w kwestii wojny na Ukrainę stało się bardzo istotne dla marek. Kilka dni po rozpoczęciu rosyjskiej agresji na Ukrainę produkty z Rosji i Białorusi wycofały ze swoich sklepów czołowe sieci handlowe w Polsce, m.in. Biedronka, Castorama, Hebe, Netto, Rossmann, Żabka i grupa Eurocash. Decyzje o pozostaniu podjęły między innymi sieci sklepów Leroy Merlin, Auchan i Decathlon, które należą do tego samego holdingu. Bardzo straciły na tym wizerunkowo. A społeczeństwo przystąpiło do ich bojkotu publikując w sieci niepochlebne komentarze i prześmiewcze memy. Wśród nich są m.in. znane z reklam Leroy Merlin "dni bohatera domu", zilustrowane postacią Władimira Putina z plamami krwi i fotografią płonących budynków. Hasło reklamowe Decathlon również zostało zmodyfikowane i opatrzone zdjęciem uciekającej matki z dzieckiem z podpisem "Zmotywujemy cię do biegania".

Inglot jest jedną z najcenniejszych polskich marek i jedną z nielicznych, którym udało się zbudować tak dużą sieć własnych salonów sprzedaży nie tylko w Polsce, ale i na świecie – w tym w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w Nowym Jorku, Sydney, Rzymie czy w Londynie.

Firma założona w 1983 roku przez Wojciecha Inglota jest dziś obecna na 80 rynkach, w ponad 800 lokalizacjach, w tym m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Chinach, Brazylii czy Australii. W portfolio Grupy Inglot znajdują się m.in. kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji ciała, oczu, ust czy paznokci.

Przeczytaj również: Branża kosmetyczna włącza się w pomoc dla obywateli Ukrainy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.05.2024 16:28
Emma Roberts w pierwszej kampanii dla Kiko Milano
Emma Roberts w pierwszej kampanii zrealizowanej dla Kiko Milanofot. mat. pras. Kiko Milano
Emma Roberts zrealizowała pierwszą kampanię z włoską marką Kiko Milano. Niedawno marka ogłosiła, że rozpoczęła współpracę z tą amerykańską aktorką.

Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.

Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2024 13:37
Światowej sławy trupa Cirque du Soleil prezentuje swój pierwszy zapach
Cirque du Soleil to najbardziej znana i największa na świecie trupa cyrkowa.Cirque du Soleil
Grupa Cirque du Soleil Entertainment nawiązała współpracę z Flower Shop Perfumes Co., aby wprowadzić na rynek pierwszy zapach marki. Premiera debiutanckiego zapachu zbiega się z 40. rocznicą Entertainment Group. Zakrętka butelki inspirowana jest stylem Art Deco, a prążkowany złoty korek przedstawia duże słońce wschodzące nad księżycem – oddając hołd „cyrkowi słońca”.

Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.

Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:

W ciągu 40 lat naszej działalności nadal rozwijamy się poza naszą ofertą występów na żywo i sięgamy po dodatkowe kreatywne ścieżki, dlatego z radością ogłaszamy ten zapach. z kwiaciarnią. Konsumenci na całym świecie mogą teraz codziennie doświadczyć zachwytu oglądanego przez nasze kultowe przedstawienia i dzielić się radością Cirque du Soleil.

Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.

Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. maj 2024 00:22