StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.09.2020 00:00

Jednego dnia cztery nowe placówki Lidla. Gdzie firma otworzy nowe sklepy?

W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek - zapowiada Lidl Polska.

Pierwszy Lidl w Józefosławiu

Już w czwartek, 24 września, Lidl otworzy swój pierwszy obiekt w Józefosławiu, przy ul. Geodetów 57. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. 

Nowy sklep sieci Lidl w Józefosławiu ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1350 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 28 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z 98 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia na klientów czekać będzie pyszna, aromatyczna kawa. 

Otwarcie nowego sklepu Lidl w Bydgoszczy

Również w czwartek, 24 września, Lidl otworzy swój 14. obiekt w Bydgoszczy, przy ul. Szubińskiej 9. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. Nowy sklep sieci Lidl w Bydgoszczy ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1350 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 20 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 120 miejsc parkingowych. 

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:
• instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, 
• odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, wykorzystany na cele ogrzewania obiektu,
• pełne energooszczędne oświetlenie LED – zarówno wewnątrz obiektu jak i na parkingu wraz ze sterowaniem oświetleniem mającym na celu optymalizację jego zużycia,
• rozsączanie całej wody deszczowej do gruntu pod parkingiem.

Otwarcie 21. sklepu Lidla we Wrocławiu

Kolejna placówka Lidla, która zostanie otwarta w czwartek, 24 września, to 21. obiekt we Wrocławiu, przy ul. Przy Torze 2. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. 

Nowy sklep sieci Lidl we Wrocławiu ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1270 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 25 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 112 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia przewidziane są liczne atrakcje dla dorosłych oraz dzieci. Klientów przywitają hostessy, a całe wydarzenie poprowadzi konferansjer. Na gości czekać będzie pyszna, aromatyczna kawa, a dla dzieci – balony. Przewidziane są także specjalne promocje. 

Także w tym sklepie wykorzystano ekologiczne rozwiązania.

Nowy obiekt Lidla zadebiutuje też w Łodzi 
 
24 września, Lidl otworzy też swój 19. obiekt w Łodzi, przy ul. Zagajnikowej 1. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00.  

Nowy sklep sieci Lidl w Łodzi ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą 1350 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 26 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z 85 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia na klientów czekać będzie grill oraz drobne konkursy z niespodziankami. Przewidziane są także specjalne promocje, które będą trwać aż do 2 października.  

- Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
03.07.2025 15:25
Victoria’s Secret otworzy nowy sklep w Galerii Krakowskiej
Victoria‘s Secret od lat oferuje bogaty wybór produktów kosmetycznych.Marzena Szulc

8 sierpnia 2025 roku Victoria’s Secret zadebiutuje ze swoim najnowszym sklepem w Krakowie. Punkt sprzedaży zlokalizowany będzie na poziomie zero Galerii Krakowskiej, największego centrum handlowego w stolicy Małopolski.

W krakowskim salonie klienci znajdą szeroką ofertę kultowych biustonoszy, fig, piżam oraz kosmetyków, w tym bestsellerowych zapachów. Sklep będzie również oferował odzież domową i akcesoria, odpowiadając na potrzeby klientek w różnych kategoriach produktowych. Nowością, na którą zwraca uwagę marka, będzie możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi brafittingu. Profesjonalne, indywidualne konsultacje w zakresie doboru biustonosza będą dostępne bez konieczności wcześniejszej rezerwacji. To element, który ma podkreślić prokonsumenckie podejście Victoria’s Secret i zwiększyć komfort zakupów.

Dodatkową atrakcją będzie uruchomienie kiosku pop-up, który pojawi się już 26 lipca w Galerii Krakowskiej. Na dwa tygodnie przed otwarciem głównego sklepu klienci będą mogli zapoznać się z wybranymi kolekcjami, przetestować zapachy oraz skorzystać z darmowych konsultacji brafittingowych. To działanie ma na celu zbudowanie zaangażowania jeszcze przed oficjalnym otwarciem salonu.

W pierwszym kwartale 2025 roku Victoria’s Secret osiągnęło przychód netto w wysokości 1,35 miliarda dolarów, co nieznacznie przekroczyło jej prognozy (1,30–1,33 miliarda dolarów), ale było porównywalne z wynikiem 1,36 miliarda  dolarów rok wcześniej. Ponadto, spółka ujawniła, że w roku fiskalnym 2025 liczy się z kosztem taryf celnych rzędu 50 milionów dolarów, co negatywnie wpływa na marże i wymusza ograniczenie promocji. Na scenie korporacyjnej spółka wprowadziła tzw. „poison pill” w odpowiedzi na rosnące udziały inwestora Bretta Blundy‘ego (ok. 13  proc.), co miało na celu ochronę przed wrogim przejęciem i stabilizację akcji. Pomimo spadku kursu akcji o ponad 50 proc. w 2025 roku, zarząd podtrzymuje przewidywania sprzedaży na poziomie 6,2–6,3 miliarda dolarów oraz prognozuje skorygowany zysk operacyjny od 270 do 320 milionów dolarów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.07.2025 16:18
Nowe centrum handlowe na Siekierkach: rusza budowa Placu Wiślanego
Nowe centrum handlowe to kolejna szansa na ekspansję dla sieci beauty.Mallson Property Group

Już w najbliższych tygodniach ruszy budowa Placu Wiślanego – nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej zlokalizowanej na warszawskich Siekierkach, przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ulicy Batalionu AK „Bałtyk”. Otwarcie zaplanowano na przełom 2026 i 2027 roku. Inwestycję realizuje APM Development, firma działająca w branży nieruchomości od 2003 roku. Nowy obiekt ma stać się istotnym punktem codziennych zakupów i spotkań dla dynamicznie rozwijającej się okolicy.

Plac Wiślany powstanie w formule convenience i obejmie market spożywczy oraz około 30 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. W planach są m.in. restauracje, kawiarnie, bank, kantor, pralnia, salony beauty, a także infrastruktura wspierająca komfort mieszkańców – przestronne pasaże, dostęp do światła dziennego i rozbudowane udogodnienia dla pieszych. Pod obiektem zaplanowano parking podziemny, a w jego sąsiedztwie znajdą się stojaki rowerowe i przystanki komunikacji miejskiej.

Integralną częścią inwestycji będzie także skwer parkowy, który powstanie naprzeciwko centrum handlowego, również przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ul. Batalionu AK „Bałtyk”. Przestrzeń ta ma oferować dużą ilość zieleni, ławki i elementy rekreacyjne dla dzieci, tworząc miejsce odpoczynku dla mieszkańców okolicznych osiedli.

Według APM Development, inwestycja odpowiada na rosnące potrzeby mieszkańców Siekierek, gdzie od lat powstają nowe osiedla mieszkaniowe. – Wraz ze wzrostem liczby mieszkańców pojawiła się pilna potrzeba stworzenia miejsca codziennej wygody – mówi przedstawiciel firmy. Plac Wiślany ma wypełnić tę lukę, oferując nie tylko przestrzeń zakupową, ale również miejsce spotkań i rekreacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 20:46