StoryEditor
E-commerce
22.10.2019 00:00

Klub Jasmin – sieć ruszyła z promocją aplikacji i programu lojalnościowego

Sieć drogerii Jasmin ruszyła z promocją programu lojalnościowego dla konsumentów. Dzięki rejestracji w Klubie Jasmin zyskują oni szybki dostęp do promocji. Natomiast kampania Klubu Jasmin przekierowuje klientów do drogerii, które biorą udział w programie.To najlepsi franczyzobiorcy biorący udział w programie Jasmin Premium. – To grupa franczyzobiorców ze specjalnymi przywilejami. Ze specjalnych ofert będą także korzystać klienci tych drogerii – powiedziała Teresa Stachnio, członek zarządu sieci Jasmin podczas Forum Branży Kosmetycznej w Warszawie.

Sieć drogerii Jasmin ruszyła z promocją programu lojalnościowego dla konsumentów. Klienci, którzy się w nim zarejestrują zyskują szybszy i łatwiejszy dostęp do promocji, rabatów, zniżek i gratisów. Klub Jasmin jest połączony z aplikacją zakupową, z której korzysta sieć Jasmin, i która jest oparta na terminalach płatniczych.  Głównym identyfikatorem dla klienta jest numer telefonu.

Przy rejestracji do Klubu Jasmin konsument otrzymuje jednorazowy 5-proc. rabat na następne zakupy (ważny przez 30 dni). Przy każdych kolejnych zakupach, w zależności od wartości paragonu, naliczane są mu punkty. Kiedy uzbiera 50 punktów otrzymuje bon o wartości 10 zł do wydania przy kolejnej wizycie w drogerii.

Program Klub Jasmin promuje drogerie, które korzystają z aplikacji zakupowej rekomendowanej przez sieć. Do takich placówek przekierowuje kampania, która ruszyła w mediach społecznościowych. Klienci otrzymują listę drogerii, w których została wdrożona aplikacja i gdzie mogą się zarejestrować do Klubu Jasmin.

Sieć Jasmin rusza także z programem Jasmin Premium, do którego zostaną włączone najlepsze placówki działające w organizacji. – Zapraszamy do programu  najlepszych franczyzobiorców. Będzie to grupa ze specjalnymi przywilejami. Ze specjalnych ofert będą także korzystać klienci tych drogerii – powiedziała Teresa Stachnio, członek zarządu sieci Jasmin podczas Forum Branży Kosmetycznej w Warszawie.

Forum Branży Kosmetycznej to konferencja B2B poświęcona biznesowi kosmetycznemu, informująca o najważniejszych trendach na tym rynku, łącząca przemysł z handlem. Organizatorem Forum Branży Kosmetycznej jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca magazynów B2B "Wiadomości Kosmetyczne" i "Wiadomości Handlowe" oraz portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl. 7. Edycja Forum odbyła się 3 października br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie.

– To dla mnie jedno z ważniejszych spotkań w roku, zawsze biorę udział w Forum Branży Kosmetycznej. Poznaję nowe firmy, marki, trendy. Zawsze na tym Forum można znaleźć to, co jest modne, o czym wcześniej czytamy w internecie – podkreśla Teresa Stachnio. – Również w tym roku poznałam podczas Forum kilka zupełnie nowych firm, a część była mi znana z internetu, czy z tzw. poczty pantoflowej – słyszałam, że mają bardzo dobre produkty i warto tę firmę odszukać. I właśnie tutaj udało się to zrobić, wizytówki wymienione, słowo się rzekło i będziemy się spotykać – zapowiedziała Teresa Stachnio. 

Teresa Stachnio, członek zarządu sieci drogerii Jasmin podczas Forum Branży Kosmetycznej, w debacie na temat trendów, które będą kształtowały rynek beauty 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
22.10.2025 15:48
Lagardère i Aelia.pl: pięć lat duty free w internecie
Marzena Szulc

Pięć lat temu Lagardere Travel Retail zdecydowało o przeniesieniu sklepów duty free Aelia z lotnisk – do online. Dzięki temu miały stać się dostępne dla szerszego grona klientów. Teraz firma podsumowała efekty tego posunięcia i jego biznesowej opłacalności.

Internetowa odsłona sklepu, czyli Aelia.pl, została uruchomiona w 2020 roku. Od samego początku właściciel platformy, czyli Lagardère Travel Retail, skoncentrował się na  mocnym poszerzaniu asortymentu.

W ciągu tych pięciu lat Aelia.pl wprowadziła do sprzedaży w kanale online tysiące produktów, współpracując z 230 czołowymi markami. Wśród nich znaleźli się tacy giganci kosmetyczni, jak Tom Ford, Clarins, Prada, Hermes, La Mer. Ofertę rozszerzano o kategorie travel oraz lifestyle, w tym produkty premium.

Rola e-commerce nadal rośnie – potwierdza Paweł Opałko, szef działu Digital w Lagardère Travel Retail Polska. – Konsekwentnie wprowadzamy w naszym sklepie nowości: od personalizowanych rekomendacji produktowych opartych na sztucznej inteligencji, po rozwiązania łączące doświadczenie lotniskowe z innowacjami cyfrowymi. Naszym celem pozostaje niezmiennie utrzymywanie bliskiego kontaktu z klientem. Nie tylko podczas podróży, ale wszędzie i o każdej porze – dodaje Opałko.

Lagardère Travel Retail podkreśla, że kluczowym aspektem w przypadku sklepu Aelia.pl jest dbałość o wysoką jakość obsługi: intuicyjność zakupów, szybka i bezpieczna dostawa towaru do klientów.

Lagardère Travel Retail pozostaje liderem kanału travel duty w Polsce, a marką numer jeden, stworzoną do potrzeb portów lotniczych jest Aelia Duty Free. W Polsce firma zarządza siecią blisko tysiąca punktów sprzedaży, działających pod 40 markami – poza Aelią są to sieci 1Minute Smacznego!, Inmedio, Relay.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
20.10.2025 14:34
Zalando powołuje nowego wiceprezesa, Thomasa Schwulera
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech.Shutterstock

Zalando, niemiecki gigant e-commerce z siedzibą w Berlinie, ogłosił powołanie Thomasa Schwulera na stanowisko wiceprezesa ds. beauty. Menedżer z niemal 20-letnim doświadczeniem w L’Oréal ma przyspieszyć rozwój tej strategicznej dla firmy kategorii, która w ostatnich latach odnotowuje dynamiczne wzrosty sprzedaży.

W 2024 roku segment beauty Zalando zanotował dwucyfrowy wzrost przychodów, a spółka zapowiada dalsze umacnianie pozycji w tej części rynku. Asortyment obejmujący pielęgnację, makijaż i zapachy został właśnie udostępniony także klientom w Hiszpanii i Portugalii, co zwiększy zasięg platformy do 26 rynków europejskich. Zalando podkreśla, że kategoria beauty ma kluczowe znaczenie dla całego ekosystemu – aż 70 proc. klientów kupujących kosmetyki dodaje do koszyka również produkty modowe.

Nowy dyrektor zamierza przekształcić Zalando w „najbardziej inspirujące miejsce dla miłośników urody w Europie”. Jak podkreśla Schwulera, „Zalando ma unikalną pozycję na rynku beauty – nasza sieć logistyczna oferuje niezrównaną wygodę dla 52 milionów klientów w 26 krajach”. W centrum jego strategii znajdą się bliższe relacje z markami partnerskimi, selekcja ofert, personalizacja oparta na technologii oraz rozwój nowych formatów treści.

Schwulera objął funkcję we wrześniu 2025 roku i raportuje bezpośrednio do zarządu Zalando. Przez 18 lat związany był z francuskim koncernem L’Oréal, gdzie pełnił różne funkcje w Niemczech, Francji i Szwajcarii. Jego doświadczenie obejmuje zarówno rozwój marek masowych, jak i segmentu premium, co ma pomóc Zalando w dalszym skalowaniu kategorii kosmetycznej.

Powołanie Thomasa Schwulera to kolejny sygnał, że Zalando konsekwentnie poszerza swój model biznesowy poza modę, dążąc do umocnienia pozycji w szybko rosnącym sektorze beauty. W 2025 roku platforma planuje zwiększać inwestycje w technologię personalizacji, tworzenie treści zakupowych i integrację marek partnerskich, by umocnić się jako jeden z czołowych europejskich graczy w handlu kosmetykami online.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. październik 2025 20:54