StoryEditor
Sieci i centra handlowe
24.05.2023 00:00

Promocje kosmetyczne na Dzień Matki 2023 r.

Jak co roku, drogerie, dyskonty i perfumerie przygotowały oferty promocyjne na Dzień Matki. / RDNE Stock project
Dzień Matki, obchodzony corocznie w różnych krajach, jest doskonałą okazją do uhonorowania i docenienia naszych kochających mam. To również czas, kiedy drogerie i perfumerie starają się stworzyć wyjątkową ofertę, która pozwoli wyrazić naszą miłość i wdzięczność w sposób szczególny.

W tym czasie drogerie i perfumerie przygotowują specjalne promocje i zestawy, które skupiają się na produktach dedykowanych matkom. Mogą to być perfumy o delikatnych i romantycznych zapachach, kosmetyki do pielęgnacji ciała, zestawy pielęgnacyjne, produkty do makijażu czy też luksusowe prezenty, które sprawią radość i umilą czas spędzony z najważniejszą kobietą w naszym życiu. Oferty sklepowe na Dzień Matki często zawierają również personalizowane opcje, takie jak grawerowanie imienia na flakonie perfum, możliwość skomponowania własnego zestawu kosmetyków lub stworzenia spersonalizowanej kartki z dedykacją.

Warto również zauważyć, że drogerie i perfumerie starają się zaspokoić różnorodne gusta i preferencje klientów, oferując szeroki wybór marek i produktów. Bez względu na to, czy preferujemy klasyczne zapachy, naturalne kosmetyki, czy też najnowsze trendy i innowacyjne produkty, mamy możliwość znalezienia idealnego prezentu, który najlepiej odda nasze uczucia.

Aldi

Oferta dyskontu jest dość skromna: Aldi proponuje dwa produkty Eveline, krem Bielenda, kula do kąpieli Bella, balsam do ciała Lacura i perfumy BiEs.


Allegro

Jedna z największych platform ecommerce w Polsce przygotowała specjalny landing zawierający wybór posegregowanych tematycznie ofert, w tym kosmetycznych. Selekcja opisana jest następująco: „Wiele mam ucieszy się z prezentu w postaci produktów do pielęgnacji ciała. Jedne z częściej wybieranych to perfumy. Zdecydować się możesz również na zestaw kosmetyków na Dzień Matki lub akcesoria do pielęgnacji ciała, typu suszarki do włosów, depilatory, szczoteczki do twarzy czy rollery. A co powiesz na zdrowy prezent na Dzień Matki? Wybieraj spośród różnego rodzaju suplementów diety, zestawów witamin, ziołowych herbat, naturalnych miodów, sprzętów do ćwiczeń, ubrań sportowych czy akcesoriów do pomiaru podstawowych parametrów stanu zdrowia”.


Biedronka

Popularna sieć dyskontów na Dzień Matki sugeruje wybór akcesoriów do stylizacji włosów; prostownice, lokówki i suszarki.

Darmar

Darmar zachęca do zakupu szczególnie kosmetyków Avon, reklamując je hasłem „Kosmetyk marki Avon to najlepszy pomysł na prezent dla Twojej mamy”. Dalej drogeria sugeruje, że „Antyperspiranty i dezodoranty dla Twojej mamy to najlepszy pomysł na prezent”, najlepszym prezentem zdaniem sklepu są też wody toaletowe, perfumy i pielęgnacja.
 


Dealz

Popularny dyskont niespożywczy proponuje w ramach promocji na Dzień Matki kosmetyki między innymi Makeup Revolution i Faceboom — paletki, fixery, pomadki, kremy i inne. Dodatkowo w ofercie znalazły się maseczki na usta, pod oczy i na skórę twarzy oraz specjalny zestaw maseczek na cały tydzień.
 


Douglas

Sieć perfumerii oferuje na Dzień Matki następującą promocję: „Wybierz prezent dla Mamy spośród produktów Prada, Lancôme, Mokosh, Estée Lauder i wielu innych. Zmysłowe perfumy, skuteczne kosmetyki pielęgnacyjne lub produkty do makijażu to upominki, które sprawią radość. Odkryj wybrane w wyjątkowej ofercie!” Przez 11 h obowiązuje jeszcze promocja  „Rabaty 20 proc. i więcej na wybrane produkty, bez użycia kodu!”, widoczna na belce w sklepie online.
 


Drogerie Natura

Sklep przygotował dedykowaną ofertę produktową, zawierającą najbardziej popularne kategorie kosmetyków: zapachy, kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała oraz produkty do makijażu. Większość kosmetyków jest w obniżonej, atrakcyjnej cenie.
 


Ekobieca

Ekobieca w ramach promocji na Dzień Matki obniża ceny na konkretne marki; Eveline, Bielenda, Ava, Mom and Who?, Golden Rose, Uzdrovisco, Koi, Made in lab., Ziaja, Bospahera, Back to comfort, Mokosh, Purito, Veoli Botanica, Lumene i Fitomed.
 


Ezebra

Ezebra swoje promocje na Dzień Matki reklamuje na Instagramie — kosmetyki marek Mixa, Maybelline, L‘Oreal i Garnier są dostępne w cenach obniżonych do 30 proc.
 


Hebe

Hebe, podobnie jak inne sieci, sugeruje konkretną ofertę produktową, w tym makijaż, zapachy, i produkty zapachowe do domu, w tym świece. Z okazji Dnia Matki, Hebe oferuje wyjątkową promocję „Zapachy damskie w supercenach!”. Za przecenione perfumy klienci zapłacą nawet 50 proc. mniej. Z okazji święta Mamy oraz 12. urodzin, Hebe przygotowało również wyjątkową promocję “Pielęgnacja do twarzy do -40 proc.”, która może okazać się także świetną inspiracją na prezentZ okazji Dnia Matki, promocją objęte zostały również produkty na wyłączność, a wśród nich m.in. woda toaletowa El Ganso Señorita.
 

Jasmin

Sieć drogerii Jasmin oferuje wybór popularnych marek w ramach swojej oferty świątecznej. Znajdziemy w niej produkty Bielenda, AA, BiEs, Pulanna, Rokitnik, Janda czy Dax.
 


Jawa

Drogerie Jawa sugerują sprawienie Mamom przyjemności prezentami w postaci zapachów. Perfumy i wody toaletowe marek takich jak Mexx, Burberry, Escada, Versace zachęcają do zakupu atrakcyjnymi cenami; poza tym dostępne są również kosmetyki do pielęgnacji i makijażu popularnych brandów.
 


Makeup.pl

Drogeria internetowa proponuje konsumentom i konsumentkom ciekawą promocję - „Przy zakupie produktów Rimmel, Max Factor, Bourjois lub Sally Hansen za min. 50 zł, otrzymasz w prezencie tusz do rzęs 2000 Calorie”. W ten sposób można stworzyć spersonalizowany zestaw kosmetyków w ramach prezentu na Dzień Matki.
 


Mintishop

Sklep przygotował specjalną ofertę produktową, która skupia się na najbardziej popularnych kategoriach kosmetyków, idealnych na Dzień Matki. W ramach tej oferty znajdziemy szeroki wybór zapachów, kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała oraz produkty do makijażu marek takich jak Paese, Veoli Botanica, Resibo czy Alkmie. Co ważne, większość z tych kosmetyków została objęta obniżoną, atrakcyjną ceną.
 


Notino

Popularna perfumeria oferuje usługę grawerowania flakonów perfum i wód toaletowych, co stanowi oryginalną formę prezentu na Dzień Matki. Poza grawerowaniem przy zakupie produktu można go opakować estetycznie na prezent, albo zamiast konkretnego kosmetyku nabyć kartę podarunkową. W ofercie promocyjnej znajdują się produkty takich marek jak Cacharel, Armani, Lancôme czy Shiseido.


Pigment

W związku z nadchodzącym Dniem Matki, niezależna sieć drogerii Pigment przygotowała specjalną ofertę produktową, której głównym celem jest zapewnienie klientom i klientkom szerokiego wyboru produktów w atrakcyjnych cenach. Oferta skupia się na najbardziej popularnych markach kosmetyków w duchu naturalności, takicj jak Cztery Szpaki, Etja, Holika Holika, Mokosh i Ministerstwo Dobrego Mydło.
 


Rossmann

Oferta skierowana do klientów i klientek poszukujących prezentu dla swoich mam obejmuje serię akcesoriów urodowych w rodzaju masażerów do ciała, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. Część z sugerowanych produktów objęta jest promocją. Marki, których produkty znajdziemy w sekcji, to między innymi Bielenda, Davidoff, Manufaktura Piękna, Yope i Bebio Ewa Chodakowska.
 


Sephora

Sephora oferuje zniżkę 30 proc. na wybrane produkty — wśród nich są zapachy, produkty do makijażu i pielęgnacji. Są to kosmetyki marek Estée Lauder, Jimmy Choo, Sephora Collection, DSQUARED 2 czy Phlov.
 


Super Pharm

Super Pharm przygotował ciekawe promocje typu 3 za 2, np. „Kup 3 produkty marki Roger&Gallet i otrzymaj najtańszy z nich za 1 grosz”. Na landingu promocyjnym znajduje się ponad 20 różnych wariantów promocji.
 


Vica

Sieć niszowych drogerii przygotowała zróżnicowaną cenowo ofertę małych i dużych marek — od Flor de Mayo przez Eveline do Yoskine. Wysokość obniżki może wynieść do 80 proc.
 


Ziko Dermo

Ziko Dermo sugeruje klientom i klientkom atrakcyjne rabaty do -35 proc. na najpopularniejsze polskie i światowe marki dermokosmetyczne: Eucerin, Iwostin, Seboradin, Nuxe, Balneo, Emolium itd. Zamówienia złożone 26. maja zostaną dostarczone za darmo.
 


Czytaj także: Rossman króluje w 8. edycji Rankingu Popularności Sieci Handlowych w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
28.11.2025 14:05
MRiRW rekomenduje Krajowej Grupie Spożywczej przejęcie Carrefour Polska
(fot. Robert Way/Shutterstock)Robert Way/Shutterstock

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oficjalnie zarekomendowało Krajowej Grupie Spożywczej przejęcie francuskiej sieci Carrefour, wskazując, że krok ten ma wzmocnić krajowy sektor rolno-spożywczy. Według resortu przejęcie jednego z największych detalistów w Polsce jest elementem szerszej strategii budowy zintegrowanych łańcuchów dostaw, które mają poprawić pozycję polskich rolników i ułatwić konsumentom dostęp do krajowej żywności. Rekomendacja została przekazana mediom za pośrednictwem PAP Biznes.

Resort podkreśla, że KGS, obejmując kontrolę nad siecią, mogłaby otworzyć polskim produktom znacznie szerszy dostęp do półek sklepowych. Obecnie rynek handlu detalicznego pozostaje w dużej mierze zdominowany przez zagraniczne dyskonty oraz marki własne, które ograniczają ekspozycję lokalnych producentów. Ministerstwo wskazuje, że tworzenie państwowych, zorganizowanych kanałów sprzedaży mogłoby zwiększyć udział polskich upraw i gospodarstw w dystrybucji żywności.

Wśród kluczowych argumentów MRiRW znalazły się trzy główne obszary. Po pierwsze, przejęcie miałoby poprawić konkurencyjność rolników poprzez budowę spójnych struktur „od pola do sklepu”. Po drugie, resort ostrzega, że brak narodowych kanałów handlowych osłabia stabilność gospodarki rolnej, zwiększając ryzyko wahań cen oraz destabilizacji rynku. Po trzecie, utworzenie „Polskiej Sieci Sklepów” na bazie Carrefoura pozwoliłoby na skuteczniejszą kontrolę krajowego sektora dystrybucji oraz lepsze zabezpieczenie interesów producentów.

Rekomendacja MRiRW jest kolejnym etapem działań państwa na rzecz poprawy stabilności finansowej produkcji rolnej. Resort od miesięcy podkreśla konieczność budowania narzędzi, które zapewnią polskim gospodarstwom przewidywalność cen oraz możliwość sprzedaży w zorganizowanych kanałach, zwłaszcza na końcowym etapie obrotu detalicznego.

Carrefour Polska to jedna z największych sieci handlowych w kraju, obejmująca ponad 900 sklepów działających w sześciu formatach – od hipermarketów i supermarketów po sklepy osiedlowe, hurtowo-dyskontowe i specjalistyczne – oraz kanał e-commerce. Firma zarządza również 20 centrami handlowymi o łącznej powierzchni ponad 230 tys. m² GLA oraz siecią 40 stacji paliw. Globalnie Carrefour posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach, co czyni go jednym z największych graczy branży spożywczej na świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.11.2025 10:26
Bath & Body Works obniża prognozy i wprowadza plan naprawczy Consumer First Formula
Bath & Body Works od lat zaopatruje konsumentów i konsumentki w świece, spreje do ciała i płyny dezynfekcyjne.Marzena Szulc

Bath & Body Works odnotował w trzecim kwartale 2025 roku spadek sprzedaży o 1 proc., do poziomu 1,6 mld dolarów. Pogarszające się wyniki skłoniły firmę do obniżenia prognoz zarówno na czwarty kwartał, jak i na cały rok obrotowy. Jednocześnie sieć ogłosiła wprowadzenie nowego planu transformacyjnego pod nazwą Consumer First Formula, który ma poprawić wyniki i wzmocnić pozycję marki.

W trzecim kwartale zysk na akcję wyniósł 0,37 dolarów, a w ujęciu skorygowanym 0,35 dolarów. Spadki odnotowano także w wynikach operacyjnych i zysku netto, które okazały się niższe niż rok wcześniej. Spółka prognozuje, że w czwartym kwartale sprzedaż obniży się o wartości „high single-digit”, czyli o wysoki jednocyfrowy procent. W całym roku Bath & Body Works spodziewa się spadku przychodów w niskich jednocyfrowych wartościach.

Aktualizacja prognoz obejmuje również oczekiwania dotyczące rentowności. Firma zakłada, że skorygowany zysk na akcję za rok 2025 osiągnie co najmniej 2,83 dolarów. Obniżone przewidywania są reakcją na trudne otoczenie konsumenckie, w tym ostrożniejsze wydatki klientów oraz presję kosztową.

W odpowiedzi na te wyzwania firma wdraża plan Consumer First Formula, skoncentrowany na czterech strategicznych obszarach. Należą do nich: intensyfikacja innowacji produktowych w kluczowych kategoriach, odświeżenie wizerunku marki, rozszerzenie zasięgu rynkowego poprzez rozwój kanałów cyfrowych i hurtowych oraz poprawa efektywności operacyjnej. Ostatni z elementów ma przynieść 250 mln dolarów oszczędności w ciągu dwóch lat.

Strategia ma na celu przeciwdziałać bieżącym trudnościom rynkowym oraz przygotować firmę do stabilniejszego wzrostu w kolejnych latach. Bath & Body Works liczy, że bardziej skoncentrowane działania produktowe, wzmocnienie kapitału marki oraz dyscyplina kosztowa pozwolą na poprawę wyników i lepsze wykorzystanie potencjału w zmieniającym się otoczeniu handlowym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. listopad 2025 23:17