REKLAMA

Irina Nowochatko-Kowalczyk

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Olga Filatowa, szefowa departamentu handlu zagranicznego sieci drogerii Prostor

Olga Filatowa, szefowa departamentu handlu zagranicznego sieci drogerii Prostor (fot.wiadomoscikosmetyczne.pl)

Prostor, jedna z największych sieci drogerii na Ukrainie zainspirowana polską branżą kosmetyków naturalnych szuka dostawców w naszym kraju. – Spodziewamy się wzrostu zapotrzebowania na tego typu produkcję wśród ukraińskich konsumentów – powiedziała Olga Filatowa, szefowa departamentu handlu zagranicznego sieci drogerii Prostor podczas siódmej edycji Forum Branży Kosmetycznej w Warszawie.

REKLAMANatura Medica_belka w artykułach_grudzień 2019

Centrala Prostora znajduje się w mieście Dniepr na wschodzie Ukrainy, ale swoim zasięgiem sieć obejmuje cały kraj. Firma rozpoczęła działalność w 2005 r. jako lokalne przedsiębiorstwo. Szybko jednak znalazła się w gronie krajowych liderów w segmencie drogerii. Obecnie pod szyldem Prostor działa ponad 330 sklepów w 113 ukraińskich miastach, we wszystkich regionach Ukrainy.

W tym roku przedstawiciele firmy odwiedzili Forum Branży Kosmetycznej w celu nawiązania kontaktów z polskimi firmami. – Jestem pozytywnie zaskoczona tym, w jaki sposób została zorganizowana impreza. Wszystkie działania zostały skrupulatnie skoordynowane, całość wyglądała pięknie. Wysłuchaliśmy merytorycznych wykładów. Zaczerpniemy z nich wiele informacji, które wykorzystamy w naszym biznesie. Zobaczyliśmy też wiele stoisk polskich firm z produktami, których nie ma jeszcze w sprzedaży na Ukrainie, m.in. z kategorii pielęgnacji twarzy i ciała. Zwróciliśmy uwagę na to, że w Polsce panuje mocny trend kosmetyków naturalnych. Na Ukrainie ten trend nie jest jeszcze na tyle rozwinięty, jak w Polsce choć jest już obecny – zauważyła Olga Filatowa.

W jej ocenie, nie wolno jest tego pominąć. Trend naturalnych kosmetyków to ważna gałąź przemysłu kosmetycznego. Potwierdza to fakt, że niemal we wszystkich wykładach, które odbyły się w ramach Forum Branży Kosmetycznej mówiło się o tym trendzie.

My również będziemy za nim podążać. Mam nadzieję, że znajdziemy w Polsce dostawców u których będziemy mogli kupować produkty, aby zainteresować nimi naszych klientów. Na Ukrainie naturalne kosmetyki na razie należą do segmentu niszowego. Z kolei w Polsce przeradza się on coraz bardziej w segment masowy i jest coraz szybciej się rozwija. Historycznie tak się złożyło, że na Ukrainie konsumenci bardzo dobrze przyjmują polskie produkty – podzieliła się swoimi obserwacjami Olga Filatowa.

Jak dodała, Prostor jest importerem wielu brandów, które ma na wyłączność.

Nasi klienci chętnie je kupują. To m.in. kosmetyki kolorowe, produkty do pielęgnacji skóry i włosów. Jestem przekonana o tym, że dzięki uczestnictwu w tej imprezie odniesiemy kolejny sukces – podsumowała szefowa departamentu handlu zagranicznego sieci drogerii Prostor.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony