Nu Skin Enterprises to amerykańska, notowana na giełdzie (NYSE: NUS) firma bazująca na modelu marketingu wielopoziomowego (MLM), która opracowuje i sprzedaje produkty do higieny i pielęgnacji osobistej i suplementy diety. Pod markami Nu Skin i Pharmanex firma sprzedaje swoje produkty na 54 rynkach za pośrednictwem sieci około 1,2 miliona niezależnych dystrybutorów.
„Na nasze wyniki w trzecim kwartale bardziej niż oczekiwano wpłynęło pogorszenie sytuacji makroekonomicznej, w tym przedłużające się zakłócenia związane z COVID w Chinach kontynentalnych, spowolnienie w Korei Południowej, utrzymująca się globalna inflacja i nadmierna presja walutowa” – powiedział Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny Nu Skin.
„Pomimo trudnego środowiska jeszcze bardziej wzmocniliśmy naszą pozycję jako wiodącego na świecie producenta systemów urządzeń kosmetycznych, wprowadzając nasze połączone urządzenie ageLOC LumiSpa iO. [...] Wzrost był napędzany przez Azję Południowo-Wschodnią/Pacyfik i nasz dziesiąty z rzędu kwartał wzrostu na naszym rynku amerykańskim. Japonia i nasze segmenty Tajwan/Hongkong rosły w stałej walucie, przy czym raportowane spadki walut były spowodowane niekorzystną walutą obcą. [...] Chociaż te decyzje nigdy nie są łatwe, podejmowane przez nas ruchy sprawią, że w przyszłości będziemy mieć silniejszą pozycję finansową” – kontynuuje Napierski.
Perspektywa firmy na czwarty kwartał obejmuje teraz przychody w wysokości od 500 mln do 550 mln dolarów z EPS na poziomie 0,30-0,50 dolarów, a prognoza całoroczna obejmuje obecnie przychody w zakresie od 2,2 mld dolarów do 2,25 mld dolarów, a EPS na poziomie od 1,25 do 1,45 dolarów.
Czytaj także: Ruch anty-MLM rośnie w siłę; co to oznacza dla marek?