StoryEditor
Biznes
06.05.2025 09:09

GXO i Blue Yonder ogłosili strategiczne i globalne partnerstwo

Nowa umowa pomiędzy GXO oraz Blue Yonder zapewnić ma klientom wiodące w branży rozwiązania w zakresie łańcuchów dostaw / GXO

GXO Logistics, Inc., globalny operator logistyki kontraktowej oraz Blue Yonder, światowy lider w kompleksowej transformacji cyfrowych łańcuchów dostaw, poinformowali o zawarciu wieloletniej, globalnej umowy strategicznej, dotyczącą wdrożenia nowych kompleksowych rozwiązań logistycznych, które zwiększą szybkość, elastyczność i przewidywalność usług dla klientów GXO.

Nowa umowa stwarza strategiczne możliwości rozwoju dla obu firm, zapewniając jednocześnie klientom wiodące w branży rozwiązania w zakresie łańcuchów dostaw.

Aby wesprzeć dynamiczny rozwój GXO i zaspokoić zapotrzebowanie klientów z różnych branż na płynne wdrożenia na dużą skalę, Blue Yonder stanie się jednym z preferowanych dostawców gotowych rozwiązań programowych dla systemów zarządzania magazynami (WMS). Umowa zapewnia dodatkowe możliwości w zakresie magazynowania i logistyki oraz pomoże w jeszcze szybszym wprowadzaniu produktów na rynek przez firmy wymagające dodatkowej elastyczności w zakresie zapasów, zapewniając prostą obsługę i lepszy wgląd w operacje dzięki prognozowaniu danych w czasie rzeczywistym na podstawie ruchu towarów w magazynie.

GXO inwestuje znaczne środki w automatyzację i robotykę, aby zarządzać szybkimi i wielkoskalowymi operacjami dla wiodących światowych marek. Wraz ze wzrostem przepustowości rośnie również złożoność procesów. Ponieważ firmy codziennie stają przed nowymi wyzwaniami logistycznymi, a globalne łańcuchy dostaw charakteryzują się coraz większą nieprzewidywalnością, nasze rozwiązania technologiczne będą bardziej wydajne i przewidywalne, aby sprostać dzisiejszym potrzebom i jutrzejszym wyzwaniom – wyjaśnia Nizar Trigui, dyrektor ds. technologii w GXO.

Stworzyliśmy innowacyjną ofertę, która wspiera szybki rozwój i wyróżnia GXO na bardzo konkurencyjnym rynku – dodaje Duncan Angove, dyrektor generalny Blue Yonder

Aktualnie GXO obsługuje światowe marki w ponad tysiącu lokalizacji na 27 rynkach. Strategiczna oferta GXO we współpracy z Blue Yonder stanowi ważny kamień milowy, który umocni pozycję firmy jako lidera w dziedzinie realizacji zamówień opartej na technologii, wykorzystującej dziesięciolecia doświadczeń w zakresie danych do opracowywania najbardziej nowoczesnych rozwiązań logistycznych.

Zobacz też: GXO: Przemysł kosmetyczny wciąż rośnie w siłę — z prognozą wzrostu do 758 miliardów dolarów do 2032 roku [RAPORT]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
27.06.2025 12:58
Anna Wintour, legendarna naczelna Vogue, przestaje kierować magazynem po 37 latach
”It‘s Time” - poinformowała krótko na swoim Instagramie najbardziej wpływowa redaktorka na świecieIG Anna Wintour

Anna Wintour ustępuje ze stanowiska redaktor naczelnej amerykańskiej edycji miesięcznika Vogue. "It‘s Time" – poinformowała krótko na swoim Instagramie najbardziej wpływowa redaktorka na świecie. Brytyjka stała na czele najbardziej wpływowego magazynu modowego przez 37 lat, kreując przez ten czas wiele ważnych zmian i trendów w branży fashion i beauty.

Anna Wintour poinformowała już wydawnictwo Condé Nast o swojej decyzji o przekazaniu sterów redakcji. Pozostanie nadal globalną szefową ds. treści Condé Nast i globalną dyrektorką ds. redakcji w Vogue.

Condé Nast będzie teraz szukać jej następcy. Wintour została redaktorką naczelną brytyjskiego Vogue‘a w 1988 roku (wcześniej pracowała w wydaniu amerykańskim w latach 1985-1987), od pierwszego numeru wywołując poruszenie okładką, na której umieściła modelkę w jeansach i bogato zdobionym żakiecie Christiana Lacroix. 

Warto przypomnieć, że o kondycję twarzy Anny Wintour od lat dba Polka – "kosmetyczka gwiazd" Joanna Czech.

Zobacz więcej: Joanna Czech – gwiazdą targów Douglas Skincare Weeks

Wintour była również pionierką łączenia celebrytów i mody, umieszczając na okładce aktorki zamiast modelek – zanim stało się to popularną praktyką. Wpływ Anny Wintour wykraczał jednak daleko poza treści redakcyjne. Miała ona ogromny wpływ na reklamodawców i duże domy mody, które zwracały się do niej po poradę w sprawie kolekcji. Wintour słynie też z wyszukiwania młodych, wschodzących talentów (projektantów, fotografów, modelki). Ogromną rolę odgrywała każdego roku jako współprzewodnicząca Met Gali - miejsce, które urosło do najciekawszego eventu fashion z udziałem wpływowych postaci ze świata mody, kina, show-biznesu.  

Marki wydawnicze, które pozostaną pod nadzorem Wintour, to GQ, Vanity Fair, Wired, AD, Condé Nast Traveler, Glamour, Bon Appétit, Tatler, World of Interiors i Allure. Uwolnienie jej od codziennej kontroli nad Vogue umożliwi Wintour, która ma 75 lat, poświęcenie czasu na wszystkie te tytuły.

Anna Wintour urodziła się w Londynie w 1949 roku, jest córką byłego redaktora London Evening Standard Charlesa Wintoura, uważanego za jednego z najlepszych redaktorów i dziennikarzy swojego pokolenia. Na stałe do Nowego Jorku przeniosła się w połowie lat 80. W 2017 r. została mianowana Damą Imperium Brytyjskiego przez królową Elżbietę II.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.06.2025 11:46
Givaudan przejmuje większościowy udział w brazylijskim Vollmens Fragrances
Działająca od 2004 roku brazylijska firma Vollmens Fragrances specjalizuje się w tworzeniu perfumShutterstock

Szwajcarski koncern perfumeryjny Givaudan poinformował 27 czerwca o nabyciu większościowego udziału w brazylijskiej firmie Vollmens Fragrances. Tym samym Givaudan liczy na rozszerzenia swoje działalności i obecności na rynkach Ameryki Łacińskiej.

Zgodnie z warunkami umowy Givaudan będzie mieć w przyszłości możliwość dalszego zwiększenia swoich udziałów w firmie, należącej do rodziny Vollmens. Obecni dyrektorzy generalni – Nestor Mendes i Rinaldo José Mendes – pozostaną nadal na swoich stanowiskach w Vollmens – potwierdza Givaudan.

Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że osiągnęliśmy porozumienie w sprawie nabycia większościowego udziału w Vollmens Fragrances, wielokrotnie nagradzanym brazylijskim domu perfum z siedzibą w Saltinho (Brazylia)! – potwierdził Maurizio Volpi, prezes Fragrance & Beauty w Givaudan. – Vollmens wniesie do Givaudan wiedzę specjalistyczną w zakresie obsługi szybko rozwijającego się segmentu klientów średniej wielkości w Ameryce Łacińskiej i poza nią. Cieszymy się na współpracę!

Działająca od 2004 roku firma Vollmens Fragrances specjalizuje się w tworzeniu perfum. Siedziba mieści się w Saltinho (São Paulo). Firma ta zatrudnia 180 osób, prowadzi działalność w Ameryce Południowej, a także w Ameryce Środkowej, Ameryce Północnej i Afryce.

Givaudan, który tworzy zapachy dla wiodących marek perfum, takich jak Christian Dior i Prada, a także zapachy do produktów higienicznych, detergentów do prania i innych dóbr konsumpcyjnych, nie podał szczegółów dotyczących kwoty transakcji ani dokładnej wielkości nabytego udziału. Grupa poinformowała, że ​​planuje sfinansować transakcję, która ma zostać zamknięta w drugiej połowie 2025 roku, z istniejących zasobów.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. czerwiec 2025 05:34