StoryEditor
Producenci
06.04.2021 00:00

Taiwan Excellence: Zwycięskie produkty w poszukiwaniu pięknej skóry w Azji

Znaczenie pielęgnacji skóry stale rośnie wraz z nieustannie zmieniającym się otoczeniem. Taiwan Excellence, coroczne Oscary dla tajwańskich produktów, gospodarz webinarium „Twoja pielęgnacja skóry, Taiwan Excellence zna najlepsze!” zaprosiła firmy z tego kraju do promowania swoich najnowszych innowacji.

Leonor Lin, prezes i dyrektor generalna Tajwańskiej Rady ds. Rozwoju Handlu Zewnętrznego (TAITRA), poinformowała podczas wydarzenia odbywającego się pod koniec marca, że przychody w Azji z segmentu pielęgnacji skóry wyniosą ponad 64 mln dol. w 2021 r. Kontynent ten jest regionem o największej wartości pod względem segmentu pielęgnacji skóry i stanowi 53 proc. światowej sprzedaży. Najbardziej dynamiczny wzrost obserwuje się na rynkach wschodzących, takich jak Indonezja, Tajlandia, Wietnam, Malezja i Filipiny.

Trzy firmy kosmetyczne premium z Tajwanu, których produkty zaprezentowano podczas wydarzenia Taiwan Excellence, oferują kompleksowe rozwiązania do pielęgnacji skóry twarzy i skóry głowy.

Shiny Brands Group Co., to firma, która rozpoczęła działalność od maseczek do twarzy, a obecnie posiada sześć głównych marek kosmetycznych. Ich międzynarodowa specjalistka ds. sprzedaży, Alina Hu, przedstawiła pełną linię produktów Dr. May z serii produktów przeciwtrądzikowych, nawilżających, wybielających i przeciwdziałających starzeniu się każdego rodzaju skóry. Różnorodne kombinacje, od oczyszczania, codziennej pielęgnacji po podkłady i primery, są objęte gwarancją 100 proc. satysfakcji wszystkich konsumentów w zakresie ich potrzeb dotyczących pielęgnacji skóry.

Wendy Sun, ambasadorka Natural Beauty, przedstawiła zwycięski produkt r-PGA Deep Hydration Moisturizing Cushion Mask, który został specjalnie zaprojektowany i wprowadzony dla azjatyckiego typu skóry. Ma w składzie naturalny błonnik roślinny, błoto okrzemkowe, co znacznie zwiększa nośność esencji, dzięki czemu maska ​​doskonale pokrywa całe obszary twarzy dzięki funkcji fizysorpcji jonowymiennej. Wendy wspomniała również, że dzięki 50-letniemu doświadczeniu w działalności transgranicznej Natural Beauty jest bardzo ceniona przez klientki na Tajwanie, w Chinach kontynentalnych, Hongkongu, Makao i Azji Południowo-Wschodniej.

Mimi Chien, zastępca dyrektora generalnego MacroHI, zaprezentowała z kolei 5α Juniper Scalp Purifying Liquid Shampoo, z nazwą handlową AROMASE, czyli nagrodzony ostatnio szampon z łagodnymi ekstraktami ziołowymi opracowanymi przez dermatologów w celu rozwiązania wszystkich problemów ze skórą głowy. Po nałożeniu szampon pozostawia uczucie chłodnego odświeżenia na skórze głowy, idealne dla obszarów tropikalnych. Kosmetyk ten nie tylko został nagrodzony przez Taiwan Excellence, ale był także pierwszym produktem do pielęgnacji skóry głowy, który uzyskał brązowy certyfikat „Cradle to Cradle (C2C)” w Azji. Sprzedaż firmy obejmuje ponad 20 krajów z kanałami obejmującymi domy towarowe, sklepy kosmetyczne, apteki i sklepy internetowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.10.2025 13:28
LVMH utrzymuje stabilny wzrost w segmencie perfum i kosmetyków
Luksusowy konglomerat opublikował swoje wyniki.Wikimedia Commons

Dywizja Perfumes & Cosmetics koncernu LVMH odnotowała w trzecim kwartale 2025 roku 2-proc. wzrost organiczny, utrzymując stabilne przychody w ujęciu dziewięciomiesięcznym. Wynik ten wskazuje na odporność segmentu luksusowych perfum i kosmetyków w warunkach spowolnienia gospodarczego oraz wysokiej konkurencji w globalnym rynku beauty.

Wzrost w trzecim kwartale napędzały nowe premiery produktów i konsekwentnie realizowana strategia selektywnej dystrybucji. Najmocniejszym motorem wzrostu pozostają Parfums Christian Dior, które wprowadziły na rynek udane nowości, takie jak Miss Dior Essence, Dior Homme Parfum czy Rouge Dior On Stage. Flagowy zapach Sauvage utrzymał pozycję najlepiej sprzedającego się męskiego zapachu na świecie, umacniając dominację Diora w segmencie premium.

Drugim filarem wzrostu była marka Guerlain, której kolekcje Aqua Allegoria oraz L’Art & La Matière nadal zyskują popularność, przyciągając klientów poszukujących rzemieślniczych kompozycji zapachowych. Z kolei Parfums Givenchy rozszerzyły swoje portfolio o L’Interdit Parfum — nową, kwiatową odsłonę klasycznego zapachu marki, co pomogło umocnić jej pozycję w segmencie zapachów dla kobiet.

Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, dywizja LVMH utrzymała zrównoważony rozwój dzięki silnej marce, innowacjom produktowym i strategii koncentrującej się na segmencie prestige beauty. Stały popyt na luksusowe zapachy i kosmetyki, wspierany lojalnością klientów do marek Dior i Guerlain, pozwolił zrekompensować spowolnienie na niektórych rynkach.

2-proc. wzrost organiczny w trzecim kwartale potwierdza zdolność LVMH do utrzymania dynamiki w segmencie wysokiej klasy beauty. Koncern kontynuuje strategię opartą na innowacjach, jakości i silnej tożsamości marek, co stanowi fundament długoterminowej odporności biznesu i utrzymania pozycji lidera globalnego rynku luksusu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
15.10.2025 07:53
Unilever zdecydował o sprzedaży marki Kate Somerville. W czyje ręce trafi?
Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem 2025 rokuKate Somerville

Koncern Unilever poinformował o zamiarze sprzedaży marki Kate Somerville firmie Rare Beauty Brands. Kate Somerville to marka specjalizująca się w kosmetykach do pielęgnacji ciała, posiadająca również też obejmuje pielęgnację skóry, pielęgnację ciała oraz specjalistyczny salon piękności w Hollywood – przy Melrose Place.

W miarę jak marka wchodzi w nowy rozdział, uważamy, że jej dalszy wzrost i sukces będą najlepiej wspierane przez nowego właściciela, lepiej dopasowanego do zmieniających się potrzeb marki. Jesteśmy przekonani, że pod kierownictwem Chrisa Hobsona i zespołu Rare Beauty Brands, Kate Somerville ma przed sobą świetną przyszłość – mówi Mary Carmen Gasco-Buisson, dyrektor generalna Unilever Prestige podkreśla

Hobson, prezes i dyrektor generalny Rare Beauty Brands uważa, że akwizycja Kate Somerville stanie się kamieniem milowym dla jego firmy.

Od dawna podziwiamy ducha innowacji marki, jej zaangażowanie w pielęgnację skóry i nastawienie na efekty. To idealnie współgra z naszą misją tworzenia produktów, które zachwycają, społeczności, które wzmacniają, oraz marek, które inspirują – wyjaśnia Hobson. – Wierzymy, że Rare Beauty Brands stanie się idealnym miejscem dla Kate Somerville, z radością witamy jej oddany zespół w naszej rodzinie. Wspólnie mamy szansę na nowe możliwości rozwoju i dotarcia do jeszcze większej liczby konsumentów, zainteresowanych skuteczną i luksusową pielęgnacją skóry.

Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem tego roku (pod warunkiem uzyskania zgód regulacyjnych).

image

Selena Gomez zapowiada premierę pierwszych perfum swojej marki Rare Beauty

Unilever to międzynarodowy koncern, zatrudniający globalnie ponad 125 tys. pracowników, którego produkty są dostępne w ponad 190 krajach. W 2024 roku koncern osiągnął obrót na poziomie 60,8 mld euro, z czego 58 proc. przychodów pochodziło z rynków wschodzących.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. październik 2025 02:38