StoryEditor
E-commerce
30.05.2023 00:00

Primavera Parfum nowym operatorem logistycznym Bon Dia Beauty

Wyłącznym operatorem marki Bon Dia Beauty została Primavera Parfum — hub ecommerce, który integruje pełną ofertę kosmetyków z kluczowymi platformami typu marketplace. / fot. materiały prasowe Bon Dia Beauty/Primavera Parfums
Firma Primavera Parfum została wyłącznym operatorem logistycznym dla marki Bon Dia Beauty – brandu założonego przez Małgorzatę Heretyk-Musiał, aktorkę i influencerkę. Primavera będzie wspierać markę w całym procesie logistycznym i sprzedażowym.

Firma Primavera Parfum została wybrana jako wyłączny operator marki Bon Dia Beauty. Primavera będzie wspierać markę w całym procesie logistycznym i sprzedażowym. Odpowiedzialna będzie za cały łańcuch dostaw  – od otrzymania towaru, przez magazynowanie, aż po wysyłkę do klientów. Grupa będzie także tworzyć dedykowaną stronę dla marki.

Twórczynią i ambasadorką Bon Dia Beauty jest Małgorzata Heretyk-Musiał, znana aktorka i influencerka. Zdobyła popularność dzięki swojej roli w serialu „19+” emitowanym na TVN. Zyskała również rozpoznawalność jako uczestniczka programu „Ameryka Express".

Nowa marka kosmetyczna została, według właścicielki, stworzona z myślą o kobietach, które mimo obowiązków wychowawczych i braku czasu pragną dbać o siebie i czuć się świetnie każdego dnia. Kolekcja obejmuje sześć produktów; są nimi paleta do konturowania, paleta do makijażu oczu i brwi, maskara do rzęs, dwie pomadki w odcieniach nude (brown i pink) oraz puder rozświetlający.
 


Primavera Parfum to polska firma rodzinna. HUB e-commerce, który integruje ofertę kosmetyków z różnymi platformami, takimi jak marketplace i duże sklepy wielobranżowe w kategorii Beauty i Health. Świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu. Prowadzi własne sklepy internetowe tagomago.pl i perfumeria.pl. W 2022 r. przychody firmy wyniosły 210 mln zł. W swoim portfelu produktowym Primavera Parfum ma 70 tys. produktów z kategorii Beauty i Health  – od pozycji mass marketowych po artykuły z najwyższej luksusowej półki, jak i niszowe.

Bon Dia Beauty to kolejna marka kosmetyczna, wspierana przez Primavera, która działa jako influencer. W portfolio firmy znajduje się również kolekcja perfum Sylwii Peretti, celebrytki znanej z serialu „Królowe życia” emitowanego na TTV.

Czytaj także: Primavera Parfum zwiększa liczbę wysyłek. Docelowo może ich być nawet 25 tys. dziennie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
19.05.2025 10:55
Raport: prawie połowa klientów e-commerce porzuca koszyk z powodu braku opcji elastycznej dostawy
Wśród klientów e-commerce w UK coraz bardziej preferowane są skrytki paczkowe (21 proc.) i punkty odbioru (25,4 proc.)archiwum

Ilu klientów w Wielkiej Brytanii porzuciło swoje wirtualne koszyki z zakupami w ciągu ostatniego roku z powodu obaw o ich dostawę? Okazuje się, że było ich prawie dwóch na pięciu (40,6 proc.) – wynika z badań platformy wysyłkowej Sendcloud. Wniosek: sklepy internetowe, które nie oferują elastycznych opcji dostawy, ryzykują znaczną utratę przychodów.

Dane z badania, przeprowadzonego wśród 1 tys. klientów z Wielkiej Brytanii na potrzeby raportu „E-commerce Delivery Compass” pokazują, że wysokie koszty wysyłki (78,5 proc.) i wolne tempo dostawy (41,6 proc.) są głównymi powodami porzucania koszyków. Inne czynniki przyczyniające się do tego kroku to niejasne lub niedogodne opcje dostawy (24 proc.).

Podczas gdy 56,9 proc. klientów z Wielkiej Brytanii preferuje szybką dostawę, 43 proc. wolałoby mieć kontrolę nad tym, kiedy ich zamówienie zostanie dostarczone. Podsumowując: dostawa powinna być nie tylko szybka, ale także dostosowana do harmonogramu klienta.

Podczas gdy dostawa do domu pozostaje preferowaną opcją dla 77 proc., szybko zyskują na popularności opcje alternatywne. Coraz bardziej preferowane są skrytki paczkowe (21 proc.) i punkty odbioru (25,4 proc.), a 36,8 proc. konsumentów aktywnie wybiera obecnie sprzedawców detalicznych, którzy oferują te elastyczne opcje dostawy „poza domem”. Kwestia elastyczności jest o tyle kluczowa, że 18,7 proc. rezygnuje z zakupu z powodu braku możliwości wybrania dogodnej godziny dostawy, a 16,2 proc. rezygnuje, nie mogąc zmienić adresu dostawy.

Zobacz też: Jest nowa umowa partnerska pomiędzy InPost i Vinted, obejmuje osiem krajów

Jak podkreślił Rob van den Heuvel, współzałożyciel i dyrektor generalny Sendcloud, dostawa jest coraz wKupujący oczekują teraz, że dostawa płynnie zintegruje się z ich zabieganym życiem. Sprzedawcy detaliczni, którzy nie oferują elastycznych opcji, takich jak dostawa poza domem, stracą klientów na rzecz konkurentów, którzy to robią. Sukces w e-commerce nie polega tylko na szybkości, tu chodzi też o zapewnienie wyboru ażniejszą częścią doświadczenia zakupowego – podsumował szef Sendcloud.

Zobacz też: Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie z kosmetykami? Postaw na wygodne zakupy z InPost Pay

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
15.05.2025 13:39
IdoSell: Polski e-commerce przyspiesza i wychodzi poza granice
Kluczowym elementem sukcesu jest dostosowanie całego doświadczenia zakupowego do oczekiwań klienta z danego kraju.Claudio Schwarz

Polskie sklepy internetowe coraz częściej wdrażają rozwiązania, które pozwalają sprostać wymaganiom klienckim. Należą do nich m.in. integracje z lokalnymi systemami płatności, wielowalutowość, wsparcie w różnych językach oraz automatyczne dostosowanie oferty do geolokalizacji klienta. W połączeniu z konkurencyjnymi cenami i jakością obsługi, stanowi to o sile polskiego e-commerce na rynkach zagranicznych.

E-commerce w Polsce rośnie w tempie około 20 proc. rocznie, co znacząco przewyższa prognozowany wzrost 5–10 proc. dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Tak dynamiczny rozwój otwiera przed rodzimymi sklepami internetowymi nowe możliwości ekspansji zagranicznej. Z danych zawartych w raporcie IdoSell z 2025 roku wynika, że polskie e-sklepy coraz lepiej radzą sobie na rynkach międzynarodowych, przyciągając klientów m.in. z Niemiec, Francji i Czech. W 2025 roku zagraniczni konsumenci najczęściej kupowali w polskich e-sklepach odzież i akcesoria (13 proc.), części motoryzacyjne (12 proc.), kosmetyki (9 proc.), produkty dla zwierząt (9 proc.) oraz elektronikę (8 proc.).

Choć rozwój sprzedaży transgranicznej wiąże się z nowymi szansami, wymaga także dostosowania do potrzeb odbiorców z różnych krajów. Sama lokalizacja językowa strony to za mało – klienci oczekują znajomych rozwiązań w całym procesie zakupowym. Obejmuje to m.in. preferowane metody płatności, dostępność lokalnych walut oraz znane im formy dostawy. 68 proc. konsumentów deklaruje, że chętniej wybiera markę, która oferuje obsługę w ich języku ojczystym, a 64 proc. gotowych jest zapłacić więcej, byleby taka obsługa była dostępna.

Dane pokazują również, że aż 47 proc. klientów wykazuje większą skłonność do sfinalizowania zakupu, jeśli e-sklep umożliwia płatność w preferowanej przez nich formie. Brak uwzględnienia lokalnych oczekiwań może zniechęcać – 57 proc. ankietowanych uznaje brak języka ojczystego w komunikacji za przejaw lekceważenia ze strony marki. Oznacza to, że personalizacja i lokalizacja doświadczenia użytkownika stają się warunkiem koniecznym w strategii ekspansji międzynarodowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. maj 2025 23:20