StoryEditor
Hurt i dystrybucja
14.06.2023 00:00

Action rozwija się w Polsce. Ruszyło trzecie centrum dystrybucyjne sieci

Centrum dystrybucyjne Action w Zakroczymiu ma powierzchnię 46 tys. mkw., z czego ponad 44 tys. mkw. to powierzchnia magazynowa mogąca pomieścić 47 tys. paletfot. materiały prasowe
Action otworzył centrum dystrybucyjne w Zakroczymiu. To  trzeci taki obiekt w Polsce i 13 w Europie.

Action, holenderska sieć dyskontów niespożywczych, oficjalnie otworzyła dziś w Zakroczymiu swoje trzecie centrum dystrybucyjne w Polsce. Równocześnie jest to 13. centrum dystrybucyjne Action w Europie.

Budynek w Zakroczymiu ma powierzchnię 46 tys. mkw., z czego ponad 44 tys. mkw. to powierzchnia magazynowa mogąca pomieścić 47 tys. palet. Powierzchnię 2,7 tys. mkw. zajmują pomieszczenia biurowe i socjalne. Wszystkie operacje DC Zakroczym są zarządzane przez sieć. Docelowo centrum będzie obsługiwać do 160 sklepów w Polsce. W dłuższej perspektywie zatrudnienie znajdzie tu 300 osób.

Zakroczymskie centrum dystrybucyjne powstało we współpracy z firmą Panattoni  i ze szczególnym uwzględnieniem kwestii środowiskowych.

– Postawiliśmy na połączenie funkcjonalności i zrównoważonego rozwoju oraz uwzględniliśmy jak najwięcej elementów przyjaznych dla środowiska – od użytych materiałów, po szczegóły konstrukcyjne i zainstalowany sprzęt – wyjaśnia Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action w Polsce.

Zarządzanie wodą, energią i odpadami w DC jest zrównoważone. Budynek korzysta z rozwiązań zwiększających efektywność energetyczną, takich jak panele słoneczne do podgrzewania wody, panele fotowoltaiczne do wytwarzania energii elektrycznej, inteligentne liczniki energii i wody, energooszczędne oświetlenie LED w budynku i na zewnątrz oraz stacje ładowania samochodów elektrycznych.

Sieć dyskontów otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce w 2017 roku w Lesznie i nadal inwestuje w rozwój na naszym rynku. W ciągu ostatnich pięciu lat Action co roku zwiększa liczbę otwieranych sklepów w Polsce, która obecnie wynosi blisko 300 placówek. W rezultacie firma zatrudnia już ponad 3,6 tys. osób, a w tym roku chce zatrudnić kolejne 1 tys.

Czytaj też:

Action zapowiada otwarcie ponad 80 sklepów w 2023 roku

Action zamyka 2022 r. ze wzrostami. To efekt rozwoju sieci i poprawy jakości produktów

Action zaskakuje szeroką ofertą kosmetyczną [FOTOREPORTAŻ]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
16.10.2023 14:20
Orbico Beauty wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej 2023
Na stoisku, które Orbico Beauty przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej można się bedzie zapoznać z produktami marek, takich jak: Matis, IsaDora, Pepe Jeans Perfumes, Women’s Secret oraz Tangle Teezermat. prasowe
Orbico Beauty, polski dystrybutor takich marek jak Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes czy Profusion będzie wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej. Firma zarządza światowymi brandami od 20 lat, zapewniając im na polskim rynku rozwój oraz pozycję liderów w swoich segmentach.

Firma Orbico Beauty zajmuje się dystrybucją międzynarodowych marek na polskim rynku. Ponad 20-letnie doświadczenie i wyspecjalizowana kadra menedżerska pozwalają efektywnie zarządzać brandami, zapewniając im stały rozwój oraz pozycję liderów w branży.

Orbico Beauty oferuje usługi z zakresu marketingu, logistyki, finansów i zasobów ludzkich, a przede wszystkim rozwijania potencjału marek, dzięki zastosowaniu  nowoczesnych rozwiązań digitalowych i e-commerce. Dzięki wiedzy opartej na realnych wynikach i doświadczeniu, firma stale dąży do zwiększania grona usatysfakcjonowanych klientów, z którymi wspólnie osiąga sukces.

Portfolio oddziału Beauty stanowi wiele znanych na całym świecie marek. Wśród nich są m. in.  Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes i Profusion.

Na stoisku, które firma przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej, można będzie zapoznać się z produktami następujących marek:

 

MATIS 

{embed_photo_100}404789{/embed_photo_100}

Francuska marka Matis Paris została założona przez farmaceutę Eugene’a Mavromatisa, wyznawcę holistycznego podejścia do pielęgnacji skóry i jej problemów. Centrum Badań i Rozwoju MATIS Paris czerpie inspirację z najnowszych osiągnięć naukowych w medycynie oraz biologii molekularnej i komórkowej, co pozwala na opracowanie profesjonalnych formuł, dostosowanych do każdego rodzaju skóry. Każda linia produktów jest w dużym stopniu spersonalizowana i oparta o najskuteczniejsze składniki aktywne, co zwiększa skuteczność pielęgnacji i zapewnia widoczne, trwałe rezultaty. Nawet bez makijażu skóra po ich zastosowaniu jest promienna, gładka i bardziej odporna na pierwsze oznaki starzenia.

 

Pepe Jeans Perfumes

{embed_photo_100}404791{/embed_photo_100}

Perfumy, które uwodzą nie tylko wyjątkowymi kompozycjami, ale i wyglądem flakonów. W ofercie znajdują się zapachy dla niej i dla niego. Wszystkie nawiązują do DNA marki i Londynu, będącego jej miejską ojczyzną. Są dynamiczne, pełne energii i czegoś co określić można jako „pazur”. Nie dają przejść obok siebie obojętnie. Jednocześnie przy całym swym wyrazistym charakterze nie męczą, dzięki czemu noszenie ich jest czystą przyjemnością i zawsze daje wiele frajdy i radości.

 

Women’s Secret

{embed_photo_100}404793{/embed_photo_100}

Te zapachy są jak czuły dotyk. Marka, dla której powstają to jedna z najlepszych firm bieliźnianych. W ofercie znajduje się bogata gama wód toaletowych, perfumownych, jak i zmysłowych mgiełek do ciała, które świetnie sprawdzają się w roli supportu dla używanych perfum. Fantazyjne nazwy, niebanalne, autorskie kompozycje, kobiece flakony i bogactwo linii – a do tego zmysłowość, która potęguje poczucie atrakcyjności.

 

IsaDora

{embed_photo_100}404790{/embed_photo_100}

IsaDora to szwedzka marka kosmetyków do makijażu, która powstała w 1983 roku w Malmo. Szybko stała się jedną z najszybciej rozwijających się i najlepiej prosperujących marek na rynku międzynarodowym. Wysoka jakość, wiodące gamy kolorystyczne i konkurencyjne ceny to koncepcja, na której opiera się działanie marki. Do Polski zawitała w 2000 roku i stała się marką, która łączy pokolenia.

Marka korzysta z wysokiej jakości surowców i składników aktywnych. Wszystkie produkty są wolne od zapachów, dzięki czemu świetnie sprawdzają się nawet w przypadku najbardziej wrażliwej skóry. W ciągu roku lansuje ok. 12 nowych kolekcji zgodnych z najbardziej pożądanymi trendami. W ofercie Orbico znajduje się prawie 60 produktów z różnych kategorii: do oczu, ust, twarzy oraz akcesoria. Proponowane odcienie kosmetyków są dopasowane do każdego typu karnacji – od jasnej, przez śniadą aż po ciemną.

 

Tangle Teezer

{embed_photo_100}404792{/embed_photo_100}

Nazwanie marki Tangle Teezer rewolucyjną w żadnym wypadku nie jest nadużyciem. Jej szczotki do włosów odmieniły losy milinów użytkowniczek i użytkowników na całym świecie. Po pierwsze mają podwójny, unikalny układ ząbków, które nie szarpią, nie uszkadzają struktury włosa, nie rysują skóry głowy i nie sprawiają żadnej przykrości podczas czesania i rozczesywania. Świetne są także do nakładania odżywek, olejków czy masek.

Po drugie wykonane są z odpornego na uszkodzenia materiału. Dzięki temu nie niszczą włosów, ale przy tym są na tyle silne, by poradzić sobie ze splątaniem. Są też łatwe w utrzymaniu higieny (co jest szczególnie ważne w kontekście dbałości o skórę głowy). Po trzecie przeznaczone są do każdego rodzaju włosów – prostych, kręconych, farbowanych, naturalnych. A także do czesania na sucho i na mokro.

Po czwarte świetnie leżą w dłoni, mają różne wielkości (do używania w domu, podróży, do noszenia w torbie czy plecaku). Są jednak nie tylko funkcjonalne, ale zwyczajnie ładne. Skłaniają do zakupu samym swoim wyglądem. Świetnie nadają się także na prezent. Po piąte – kolory: czarują, uwodzą i sprawiają, że chce się po nie sięgać. Po szóste – do ich stosowania zachęca to, ze stworzone zostały przez kogoś, kto o włosach wie wszystko – fryzjera gwiazd. Z tego powodu sprawdzają się nie tylko w czesaniu, ale i w stylizacji. 

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
08.09.2023 14:26
Inter-Vion powiększy powierzchnię magazynową. Niebawem rusza budowa nowej hali
Nowy magazyn Inter-vion ma zacząc działać pod koniec 2024 r. linkedin.com/company/inter-vion-polska/
Firma Inter-Vion zawarła umowę na budowę nowej hali magazynowej. Będzie ona zlokalizowana w Tomaszowie Mazowieckim, obok obecnie istniejącego obiektu. Inwestycja rusza jeszcze we wrześniu, a jej zakończenie jest planowane na czwarty kwartał 2024 roku.

Firma Inter-Vion poinformowała, że po długich przygotowaniach zawarła umowę na budowę nowej hali magazynowej. Magazyn będzie zlokalizowany w Tomaszowie Mazowieckim, obok obecnie istniejącego obiektu.

image
FOTO: linkedin.com/company/inter-vion-polska/

Rozpoczęcie budowy przewidziane jest na początek września br., a planowany termin uruchomienia nowego magazynu to czwarty kwartał 2024 roku.

Decyzja o budowie nowej hali magazynowej ma kluczowe znaczenie dla przyszłości naszej firmy i umożliwi nam dalszy rozwój w najbliższych latach

– dodaje firma.

image
FOTO: linkedin.com/company/inter-vion-polska/

Inter-Vion to lider na rynku akcesoriów kosmetycznych w Polsce. Oferuje takie marki jak Intervion Beauty Expert, Glamour, Auri i Killys, a także produkty do sprzątania i higieny jamy ustnej. W sumie oferta firmy to kilka tysięcy pozycji, eksportowanych do ponad 50 krajów na całym świecie, w tym produkty stworzone specjalnie pod marki własne m.in. dla Hebe, Biedronki, Lidla i Drogerii Natura. Spółka należy do francuskiej grupy La Brosse & Dupont.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. grudzień 2023 14:01