StoryEditor
Perfumerie
17.09.2024 10:40

Flagowy sklep Sephory w Singapurze znów otwarty. Marka chce ugruntować swoją pozycję w Azji

Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze / fot. Linkedin Sephora

Odnowiona Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze oferuje najbardziej prestiżowy asortyment kosmetyczny w Azji. Obejmuje on 12 tysięcy produktów ponad 160 marek, w tym osiemnastu nowych, do których zaliczają się m.in. Armani Prive, Kylie Cosmetics oraz Makeup By Mario. Inwestycja ma zredefiniować prestiżowe pojęcie piękna.

– Ponowne otwarcie Sephora ION Orchard to niezwykle ważny moment, ponieważ możemy uczcić w ten sposób jeden z najchętniej odwiedzanych sklepów Sephora na świecie, przyciągający zarówno mieszkańców, jak i turystów. Nasze szyte na miarę podejście łączy szeroką gamę marek z doświadczeniami, które rezonują z naszą zróżnicowaną klientelą. To kamień milowy, który wzmacnia pozycję Singapuru jako miejsca jednego z naszych odnoszących największe sukcesy sklepów na świecie i potwierdza nasze zaangażowanie w bycie najlepszym miejscem docelowym dla entuzjastów piękna – oświadczyła Jenny Cheah, dyrektorka zarządzająca Sephory na Azję Południowo-Wschodnią, Oceanię i Indie.

Czytaj też: Sephora jest najbardziej angażująca marką kosmetyczną w polskim internecie

Po raz pierwszy w Singapurze brand uruchomił kampanię „Hot on Social” mającą promować starannie wyselekcjonowane produkty, które są najgorętszymi trendami w social mediach. Każda wizyta w sklepie ma być angażującym doświadczeniem.

image
Sephora w galerii handlowej w ION Orchard w Singapurze
fot. Linkedin Sephora

Sephora ION Orchard stawia nie tylko na szeroką gamę produktów, ale także na strategiczne partnerstwa z wiodącymi markami, które mają zaowocować nową jakością usług. Do dyspozycji klientek będzie m.in. ekskluzywna sesja półgodzinnego rozpieszczania skóry przygotowana przez Estée Lauder – Dream Skin Reawakened oraz piętnastominutowa usługa Kiehl’s Skin Professional, mająca pomóc z problemami takimi jak skóra zbyt matowa lub sucha. Wspomagany przez sztuczną inteligencję skaner precyzyjnie analizujący odcień skóry pomoże dobrać podkład w idealnym odcieniu, by przenieść spersonalizowaną troskę o urodę na wyższy poziom.

– W Sephora ION Orchard stworzyliśmy flagowy produkt, który wyróżnia się, oferując starannie dobrane doświadczenia – od wyjątkowych wydarzeń dla członkiń po nagrody lojalnościowe premium i spersonalizowane usługi kosmetyczne – wszystko w środowisku zaprojektowanym tak, by wznieść na nowy poziom podróż po piękno naszych klientek. Dzięki naszemu największemu w Azji asortymentowi prestiżowych kosmetyków oraz ekskluzywnym prezentom przy każdym zakupie, Sephora ION Orchard jest miejscem, w którym każda wizyta oznacza celebrowanie piękna w wyjątkowy, niedostępny nigdzie indziej sposób – zapewnia Lutz Ackermann, dyrektor generalny Sephora Singapore.

Odnowiony lokal Sephora ION Orchard został otwarty 6 września 2024 roku.

Czytaj też: Singapurski rynek kosmetyczny odrabia straty wywołane pandemią COVID-19

Statista szacuje, że w 2024 roku rynek kosmetyków i pielęgnacji osobistej w Singapurze wygeneruje przychód w wysokości 1,244 miliarda dolarów, a szacowana roczna stopa wzrostu (CAGR) w latach 2024-2028 będzie utrzymywać się na poziomie 0,99 proc. W branży beauty w Singapurze widoczny jest wzrost popytu na produkty organiczne oraz będące efektem zrównoważonej gospodarki.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.09.2025 10:54
Czas na zmianę! Katarzyna Mauduit żegna się z Douglasem po 5 latach
Katarzyna Mauduit (z prawej) oraz Anna Dec podczas Douglas Skincare Weeks 2025M.Szulc

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Mauduit pełniła funkcję dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas. Zajmowała się m.in. wspieraniem marki własnej Douglas, a także wielu selektywnych marek partnerów. Teraz poinformowała o zmianie swojej zawodowej ścieżki. Jak motywuje ten krok?

Goodbye lovebrand, hello lovebrand(s). It’s time for new!” – zaczęła swój wpis na LinkedIn Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w Douglasie współpracowała ze "wspaniałym, zorientowanym na biznes zespołem marketingowym”, działając “ramię w ramię z wieloma innymi zespołami – lokalnie, w Europie Środkowo-Wschodniej oraz globalnie”. Podziękowała za współpracę działom marketingu Douglasa, e-commerce, asortymentu i zakupów, controllingu, a także szefom Douglasów z innych krajów. 

Zbudowane relacje, zmiany, które udało mi się wprowadzić, inspiracja oraz metody pracy, które po sobie zostawiam – są moim największym powodem do dumy” – napisała Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w swojej Douglasowej podróży ceni najbardziej pięć momentów. Pierwszy z nich to przekształcenie Douglasa w “napędzaną cyfrowo, płynnie funkcjonującą w social mediach” platformę sprzedaży kosmetyków. Drugi to zarządzanie innowacjami, z naciskiem na inspirowanie – a nie kopiowanie rozwiązań.

image

Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Trzecią ważną rzeczą jest rozszerzenie ekosystemu retail mediów dla marek dostawców w całym lejku marketingowym, co umożliwiło konsolidację marki Douglas jako wyraźnego lidera branży pod względem zarówno portfolio, jak i przychodów. Czwarta istotna rzecz to uwolnienie potencjału marki własnej Douglas Collection, na co złożyło się m.in. stworzenie zespołu marketingowego, kampanii, eventów – co przyniosło w efekcie rekordowe wyniki z roku na rok. 

Jako piąty ważny powód do dumy Katarzyna Mauduit uznaje swój team (“najlepszy w swojej klasie!”), któremu podziękowała za towarzyszenie we wspólnej drodze zmian i przekształceń. Podziękowała również zarządowi i managerom Douglasa za zaufanie oraz sprawienie, że “niemożliwe stało się możliwe”.

Jak podkreśliła, pożegnanie z Douglasem nie było dla niej łatwe, bo “nie rozstaje się z marką, którą się kocha”. 

Pozostawiam markę w dobrych rękach, gotową do rozkwitu” – podsumowała, zapowiadając podjęcie nowych wyzwań w branży beauty. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
28.08.2025 07:54
Notino poszerza ofertę marek luksusowych i wprowadza La Prairie
Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalistaLa Prairie mat.pras.

Notino dba o to, by wciąż zaskakiwać swoich klientów. W sierpniu oferta sklepu została poszerzona o markę luksusowych kosmetyków z najwyższej półki – La Prairie Switzerland. Jak podkreśla Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer i członek zarządu Notino, krok ten stanowi otwarcie nowego rozdziału dla firmy.

“Witamy na pokładzie, La Prairie Switzerland” – obwieścił Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. Jak podkreślił, La Prairie należy do grona najbardziej kultowych marek w branży kosmetyków luksusowych.

Od dziesięcioleci La Prairie wyznacza standardy w dziedzinie luksusowych kosmetyków dzięki unikalnemu połączeniu kawioru, złota i platyny z przełomową wiedzą na temat komórek” – dodaje manager Notino.  

Szwajcarska marka jest cenionym od lat globalnym pionierem terapii przeciwstarzeniowej, opartej na opatentowanej, wyjątkowej formule Cellular Complex.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Jak dodaje Bartosz Kliś, wprowadzenie kosmetyków La Prairie do oferty sklepów Notino stanowi część jasnej wizji. “Chcemy, aby wyjątkowe marki stały się bardziej dostępne. Jednocześnie też chcemy, aby doświadczenie klienta było równie ekskluzywne, jak same produkty” – wyjaśnia Bartosz Kliś.

Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalista. “Jest to kamień milowy, z którego jesteśmy dumni, a także sygnał, w jakim kierunku zmierzamy” – podsumowuje członek zarządu Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. wrzesień 2025 07:56