StoryEditor
Perfumerie
07.06.2024 09:29

Super-Pharm uruchomił drugi sklep Skin & Beauty [FOTOREPORTAŻ]

Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Gallery
Skin & Beauty by Super-Pharm to nowy koncept sklepów znanej sieci drogeryjno-aptecznej. Po długim wyczekiwaniu uruchomiła ona drugą placówkę w tym formacie w centrum handlowym Elektrownia Powiśle – w zabytkowej przestrzeni przekształconej w kompleks handlowy ze sklepami, restauracjami, apartamentami, biurami i hotelem i wkomponowanej w klimatyczną przestrzeń Warszawy.

Do salonu Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektorowni Powiśle wybrałam się jeszcze przed oficjalnym otwarciem. Nie wszystko więc było gotowe, ale ekspozycja już zachęcała do zakupów – po sklepie przechadzali się pierwsi klienci, a konsultantki udzielały porad na temat doboru produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

Tak jak w pierwszym Skin & Beauty by Super-Pharm w Sadyba Best Mall w Warszawie, także i tutaj - w warszawskiej Elektrowni Powiśle - sieć postawiła na butikowy charakter wnętrza i ekspozycji produktów. Pastelowe kolory, łagodnie zaokrąglone linie wszelkich krawędzi oraz eleganckie regały rozplanowane na planie koła i tworzące poszczególne strefy zachęciły mnie do zwiedzenia wszelkich zakamarków.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Do wnętrza sklepu można się dostać jednym z dwóch wejść. Ekspozycja przy jednym zachęca ofertą wellness, a przy drugim makijażem.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Ja wybrałam to pierwsze. Napis nad półkami informował, że odnajdziemy tu produkty z kategorii Body & SPA. Są tu ciekawe kosmetyki zarówno popularnych marek, jak i bardziej niszowe propozycje w formie olejków czy kostek pielęgnacyjnych. Kupić można także kadzidła coraz częściej stosowane przed zastosowaniem rytuałów pielęgnacyjnych do oczyszczania pomieszczeń ze złej energii i poprawy samopoczucia. Swoje miejsce w tej strefie znalazły też akcesoria do pielęgnacji twarzy oraz produkty z kategorii sexual wellness.

Po takim wprowadzeniu przechodzimy do strefy dermokosmetycznej, z produktami takich marek jak Vichy, La Roche Posay, CeraVe, Biotherm, Sesderma, Eucerin, Nuxe, Lierac, Clinique, Emolium i Iwostin. 

Półki stojące w okręgu tworzą w środku strefę, która przeznaczona będzie na dermokonsultacje. To wygodna przestrzeń wyposażona m.in. w umywalki.

W ramach usług wykonywanych w Skin & Beauty by Super-Pharm odbywać się będzie również diagnostyka.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Natomiast w części poświęconej pielęgnacji włosów działać będzie fryzjer, do którego będzie można umówić się na stylizację, strzyżenie lub koloryzację.  

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Cała strefa Hair Care oferować będzie to na co sieć Super-Pharm mocno obecnie stawia, czyli szeroki wybór profesjonalnych produktów, takich marek jak Kerastase, L’Oréal Professionel, Wella Professionals, Shwarzkopf Professional, Alfaparf, Olaplex czy Redken oraz akcesoriów Dyson.

Wśród produktów do pielęgnacji twarzy znalazły się zarówno produkty takich marek jak Lancôme, jak i bardziej ekonomicznych: Garnier, Bielenda czy Tołpa.

Podobnie jest w strefie makijażu, gdzie znaleźć można ekspozytory Lancôme i Clinique, ale też Max Factor czy Paese. W ich sąsiedztwie znalazły się stanowiska do testowania produktów.

Salon wyposażony jest też w miejsce do profesjonalnych usług makijażowych

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Nie zawiodą się również fani zapachów, z wyboru których Super-Pharm jest znany od dawna.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Wygodne zakupy bez kolejek gwarantują natomiast kasy samoobsługowe.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Pierwszy sklep Skin & Beauty by Super-Pharm został otwarty w Sadyba Best Mall w Warszawie. Koncept jest odpowiedzią sieci na ograniczenia związane z przepisami, które uniemożliwiają jej otwieranie kolejnych placówek w dotychczasowym modelu, czyli drogerio-perfumerii połączonej z apteką. Dodatkowo ustawa Apteka dla Aptekarza całkowicie zablokowała jej możliwość rozwijania tego formatu we franczyzie.

Czytaj też: Pierwszy w Polsce sklep Skin & Beauty by Super-Pharm otwarty [ZDJĘCIA] (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.09.2025 10:54
Czas na zmianę! Katarzyna Mauduit żegna się z Douglasem po 5 latach
Katarzyna Mauduit (z prawej) oraz Anna Dec podczas Douglas Skincare Weeks 2025M.Szulc

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Mauduit pełniła funkcję dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas. Zajmowała się m.in. wspieraniem marki własnej Douglas, a także wielu selektywnych marek partnerów. Teraz poinformowała o zmianie swojej zawodowej ścieżki. Jak motywuje ten krok?

Goodbye lovebrand, hello lovebrand(s). It’s time for new!” – zaczęła swój wpis na LinkedIn Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w Douglasie współpracowała ze "wspaniałym, zorientowanym na biznes zespołem marketingowym”, działając “ramię w ramię z wieloma innymi zespołami – lokalnie, w Europie Środkowo-Wschodniej oraz globalnie”. Podziękowała za współpracę działom marketingu Douglasa, e-commerce, asortymentu i zakupów, controllingu, a także szefom Douglasów z innych krajów. 

Zbudowane relacje, zmiany, które udało mi się wprowadzić, inspiracja oraz metody pracy, które po sobie zostawiam – są moim największym powodem do dumy” – napisała Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w swojej Douglasowej podróży ceni najbardziej pięć momentów. Pierwszy z nich to przekształcenie Douglasa w “napędzaną cyfrowo, płynnie funkcjonującą w social mediach” platformę sprzedaży kosmetyków. Drugi to zarządzanie innowacjami, z naciskiem na inspirowanie – a nie kopiowanie rozwiązań.

image

Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Trzecią ważną rzeczą jest rozszerzenie ekosystemu retail mediów dla marek dostawców w całym lejku marketingowym, co umożliwiło konsolidację marki Douglas jako wyraźnego lidera branży pod względem zarówno portfolio, jak i przychodów. Czwarta istotna rzecz to uwolnienie potencjału marki własnej Douglas Collection, na co złożyło się m.in. stworzenie zespołu marketingowego, kampanii, eventów – co przyniosło w efekcie rekordowe wyniki z roku na rok. 

Jako piąty ważny powód do dumy Katarzyna Mauduit uznaje swój team (“najlepszy w swojej klasie!”), któremu podziękowała za towarzyszenie we wspólnej drodze zmian i przekształceń. Podziękowała również zarządowi i managerom Douglasa za zaufanie oraz sprawienie, że “niemożliwe stało się możliwe”.

Jak podkreśliła, pożegnanie z Douglasem nie było dla niej łatwe, bo “nie rozstaje się z marką, którą się kocha”. 

Pozostawiam markę w dobrych rękach, gotową do rozkwitu” – podsumowała, zapowiadając podjęcie nowych wyzwań w branży beauty. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
28.08.2025 07:54
Notino poszerza ofertę marek luksusowych i wprowadza La Prairie
Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalistaLa Prairie mat.pras.

Notino dba o to, by wciąż zaskakiwać swoich klientów. W sierpniu oferta sklepu została poszerzona o markę luksusowych kosmetyków z najwyższej półki – La Prairie Switzerland. Jak podkreśla Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer i członek zarządu Notino, krok ten stanowi otwarcie nowego rozdziału dla firmy.

“Witamy na pokładzie, La Prairie Switzerland” – obwieścił Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. Jak podkreślił, La Prairie należy do grona najbardziej kultowych marek w branży kosmetyków luksusowych.

Od dziesięcioleci La Prairie wyznacza standardy w dziedzinie luksusowych kosmetyków dzięki unikalnemu połączeniu kawioru, złota i platyny z przełomową wiedzą na temat komórek” – dodaje manager Notino.  

Szwajcarska marka jest cenionym od lat globalnym pionierem terapii przeciwstarzeniowej, opartej na opatentowanej, wyjątkowej formule Cellular Complex.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Jak dodaje Bartosz Kliś, wprowadzenie kosmetyków La Prairie do oferty sklepów Notino stanowi część jasnej wizji. “Chcemy, aby wyjątkowe marki stały się bardziej dostępne. Jednocześnie też chcemy, aby doświadczenie klienta było równie ekskluzywne, jak same produkty” – wyjaśnia Bartosz Kliś.

Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalista. “Jest to kamień milowy, z którego jesteśmy dumni, a także sygnał, w jakim kierunku zmierzamy” – podsumowuje członek zarządu Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 00:23