StoryEditor
Perfumerie
07.06.2024 09:29

Super-Pharm uruchomił drugi sklep Skin & Beauty [FOTOREPORTAŻ]

Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
Gallery
Skin & Beauty by Super-Pharm to nowy koncept sklepów znanej sieci drogeryjno-aptecznej. Po długim wyczekiwaniu uruchomiła ona drugą placówkę w tym formacie w centrum handlowym Elektrownia Powiśle – w zabytkowej przestrzeni przekształconej w kompleks handlowy ze sklepami, restauracjami, apartamentami, biurami i hotelem i wkomponowanej w klimatyczną przestrzeń Warszawy.

Do salonu Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektorowni Powiśle wybrałam się jeszcze przed oficjalnym otwarciem. Nie wszystko więc było gotowe, ale ekspozycja już zachęcała do zakupów – po sklepie przechadzali się pierwsi klienci, a konsultantki udzielały porad na temat doboru produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

Tak jak w pierwszym Skin & Beauty by Super-Pharm w Sadyba Best Mall w Warszawie, także i tutaj - w warszawskiej Elektrowni Powiśle - sieć postawiła na butikowy charakter wnętrza i ekspozycji produktów. Pastelowe kolory, łagodnie zaokrąglone linie wszelkich krawędzi oraz eleganckie regały rozplanowane na planie koła i tworzące poszczególne strefy zachęciły mnie do zwiedzenia wszelkich zakamarków.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Do wnętrza sklepu można się dostać jednym z dwóch wejść. Ekspozycja przy jednym zachęca ofertą wellness, a przy drugim makijażem.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Ja wybrałam to pierwsze. Napis nad półkami informował, że odnajdziemy tu produkty z kategorii Body & SPA. Są tu ciekawe kosmetyki zarówno popularnych marek, jak i bardziej niszowe propozycje w formie olejków czy kostek pielęgnacyjnych. Kupić można także kadzidła coraz częściej stosowane przed zastosowaniem rytuałów pielęgnacyjnych do oczyszczania pomieszczeń ze złej energii i poprawy samopoczucia. Swoje miejsce w tej strefie znalazły też akcesoria do pielęgnacji twarzy oraz produkty z kategorii sexual wellness.

Po takim wprowadzeniu przechodzimy do strefy dermokosmetycznej, z produktami takich marek jak Vichy, La Roche Posay, CeraVe, Biotherm, Sesderma, Eucerin, Nuxe, Lierac, Clinique, Emolium i Iwostin. 

Półki stojące w okręgu tworzą w środku strefę, która przeznaczona będzie na dermokonsultacje. To wygodna przestrzeń wyposażona m.in. w umywalki.

W ramach usług wykonywanych w Skin & Beauty by Super-Pharm odbywać się będzie również diagnostyka.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Natomiast w części poświęconej pielęgnacji włosów działać będzie fryzjer, do którego będzie można umówić się na stylizację, strzyżenie lub koloryzację.  

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Cała strefa Hair Care oferować będzie to na co sieć Super-Pharm mocno obecnie stawia, czyli szeroki wybór profesjonalnych produktów, takich marek jak Kerastase, L’Oréal Professionel, Wella Professionals, Shwarzkopf Professional, Alfaparf, Olaplex czy Redken oraz akcesoriów Dyson.

Wśród produktów do pielęgnacji twarzy znalazły się zarówno produkty takich marek jak Lancôme, jak i bardziej ekonomicznych: Garnier, Bielenda czy Tołpa.

Podobnie jest w strefie makijażu, gdzie znaleźć można ekspozytory Lancôme i Clinique, ale też Max Factor czy Paese. W ich sąsiedztwie znalazły się stanowiska do testowania produktów.

Salon wyposażony jest też w miejsce do profesjonalnych usług makijażowych

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Nie zawiodą się również fani zapachów, z wyboru których Super-Pharm jest znany od dawna.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Wygodne zakupy bez kolejek gwarantują natomiast kasy samoobsługowe.

image
Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle
wiadomoscikosmetyczne.pl

Pierwszy sklep Skin & Beauty by Super-Pharm został otwarty w Sadyba Best Mall w Warszawie. Koncept jest odpowiedzią sieci na ograniczenia związane z przepisami, które uniemożliwiają jej otwieranie kolejnych placówek w dotychczasowym modelu, czyli drogerio-perfumerii połączonej z apteką. Dodatkowo ustawa Apteka dla Aptekarza całkowicie zablokowała jej możliwość rozwijania tego formatu we franczyzie.

Czytaj też: Pierwszy w Polsce sklep Skin & Beauty by Super-Pharm otwarty [ZDJĘCIA] (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2025 14:39
Fałszywe promocje w mediach społecznościowych: oszuści podszywają się pod markę Douglas
Shutterstock

W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej natrafiają na reklamy obiecujące darmowe luksusowe kosmetyki marki Douglas. Ogłoszenia sugerują możliwość ich przetestowania w ramach rzekomej współpracy z renomowaną siecią perfumerii. Jak ostrzega CyberRescue, za tą „okazją” nie stoi jednak żadna legalna promocja – to przemyślana próba wyłudzenia danych osobowych oraz informacji finansowych.

Schemat działania oszustów opiera się na wzbudzeniu zaufania poprzez stworzenie profesjonalnie wyglądających stron internetowych. Po kliknięciu w reklamę użytkownik zostaje przeniesiony na fałszywy portal, który imituje wygląd oficjalnej witryny. Tam pojawia się informacja o rzekomym zwycięstwie w losowaniu i prośba o uzupełnienie danych: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz danych karty płatniczej. W zamian oferowana jest przesyłka z ekskluzywnymi kosmetykami – za symboliczną opłatą za wysyłkę.

image
CyberRescue

Choć koszt ten może wynosić zaledwie kilka złotych, jego konsekwencje mogą być poważne. CyberRescue ostrzega, że wprowadzenie danych na takiej stronie często skutkuje uruchomieniem kosztownej subskrypcji, o której użytkownik nie został poinformowany. W niektórych przypadkach comiesięczne obciążenia mogą sięgać nawet kilkuset złotych. Co więcej, raz przekazane dane mogą zostać odsprzedane innym cyberprzestępcom i wykorzystane w kolejnych atakach phishingowych.

image
CyberRescue

Z raportów firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem wynika, że tylko w pierwszym kwartale 2025 roku liczba tego typu incydentów wzrosła o ponad 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Fałszywe konkursy i promocje należą obecnie do najczęstszych metod wyłudzania danych w Polsce. Osoby, które padły ofiarą takich oszustw, często otrzymują później kolejne podejrzane wiadomości – zarówno SMS-owe, jak i mailowe – z nowymi „ofertami”.

Eksperci przypominają, by w internecie kierować się zasadą ograniczonego zaufania. Jeżeli oferta wydaje się zbyt dobra, by była prawdziwa – najczęściej właśnie taka jest. Przed podaniem jakichkolwiek danych, zwłaszcza finansowych, warto dokładnie sprawdzić adres strony internetowej i upewnić się, czy rzeczywiście mamy do czynienia z oficjalną kampanią danej marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
07.04.2025 11:15
Sieć The Perfume Shop podała dane o skoku sprzedaży perfum na Dzień Matki
Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezent - podkreślają managerowie The Perfume ShopThePerfumeShop

Brytyjski The Perfume Shop z okazji Dnia Matki (w Wielkiej Brytanii to święto obchodzone było 30 marca) sprzedał o 14 proc. więcej perfum, niż rok temu.

Jak podała sieć, 14-procentowy wzrost oznacza sprzedaż 280,9 tys. butelek w okresie od 9 do 30 marca 2025. Przy tym największy (56 proc.) wzrost sprzedaży przyniósł dzień, poprzedzający bezpośrednio Dzień Matki.

The Perfume Shop poinformował również, że przychody firmy były napędzane przez 30-procentowy (w stosunku do roku ubiegłego) wzrost sprzedaży klasycznych perfum, o 3 proc. wzrosła sprzedaż perfumeryjnych nowości. Jeśli chodzi o zestawy prezentowe, sprzedano ich o 2 proc. więcej, niż przed ubiegłorocznym Dniem Matki.

Klienci chętnie korzystali z promocji w tym okresie, a największy ruch w swoim sklepie internetowym The Perfume Shop odnotował 25 marca, kiedy to odnotowano 69-procentowy wzrost zakupów perfum w porównaniu z rokiem 2024.

Co ciekawe, 35 proc. wszystkich zamówień w ostatnim tygodniu marca pochodziło od klientów korzystających z usługi dostawy następnego dnia (next day delivery). Zamawiający często decydowali się na usługi personalizacji prezentów (ozdobne opakowania, grawerunki).

Dzień Matki to jedna z najbardziej wyjątkowych okazji w roku, jeśli chodzi o prezenty. Cieszymy się, że tak wiele klientów wybrało perfumy, aby uczcić swoje matki.Perfumy to osobisty i trwały prezent, a tegoroczna sprzedaż naprawdę to odzwierciedla, pokazując znaczne wzrosty zarówno klasycznych, jak i najnowszych zapachów. Także nasze usługi personalizacji cieszyły się większą popularnością, niż kiedykolwiek wcześniej, pokazując, ile uwagi poświęca się wyborowi idealnych perfum – skomentowała dyrektor ds. obsługi klienta w The Perfume Shop, Karen Harris. – Niezależnie od tego, czy jest to grawerowany flakon, czy ozdobnie zapakowany zestaw upominkowy, jesteśmy zachwyceni, że pomogliśmy tak wielu klientom uczynić Dzień Matki wyjątkowym dniem w tym roku.

Wolumen sprzedaży The Perfume Shop wzrósł o 16 proc. w porównaniu z wynikami z poprzedniego roku, przy czym od 3 do 10 marca sprzedano 140 tys. flakoników perfum. W lutym, z okazji Walentynek, sieć sprzedała 240 tys. sztuk perfum.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 06:51