StoryEditor
Drogerie
13.02.2023 00:00

Awaria sklepu internetowego Drogerii Jawa

Sklep drogeriejawa.pl nie działa. Od rana, zamiast witryny, pokazuje się komunikat, że chwilowo jest niedostępny. –To usterka techniczna, a sytuacja powinna szybko wrócić do normy –  dowiadujemy się w Drogeriach Jawa.

Klienci nie mogą dziś od rana zrobić zakupów w sklepie internetowym drogeriejawa.pl.  

– Usterka techniczna pojawiła się w dniu dzisiejszym, rano. Rozważyliśmy wszystkie alternatywy najlepsze dla klientów e-drogerii Jawa. Aby zminimalizować niezadowolenie klientów podjęliśmy decyzję o wyłączeniu sklepu do czasu przywrócenia sprawnej obsługi zamówień – powiedziała nam Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu spółki Jawa. 

– Jednocześnie oświadczamy, że wszystkie zamówienia jakie dotarły do nas przed wyłączeniem sklepu są obsługiwane na bieżąco i żaden z naszych klientów nie ucierpi na chwilowej awarii – podkreśliła. 

Początkowo osobom wchodzącym dziś rano na stronę sklepu pokazywał się następujący komunikat:

W późniejszych godzinach został zmieniony na informujący o technicznych przyczynach niedostępności witryny. O godz. 12.00, w momencie przygotowywania publikacji, pokazywała się następująca plansza. 

Dla internetowej odsłony Drogerii Jawa to trudna sytuacja, ponieważ już jutro, 14 lutego, tradycyjne walentynki, przed którymi drogerie intensywnie się promują kosmetyki są często kupowane jako upominek dla bliskiej osoby. Także drogeriejawa.pl zapraszają do odwiedzenia swojego e-sklepu i skorzystania z promocji.


Jednak e-commmerce to nie jedyny kanał sprzedaży Drogerii Jawa i specjalne oferty sieć przygotowała także dla klientów sklepów stacjonarnych, o których regularnie przypomina na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Drogerie Jawa to polska sieć drogeryjna posiadająca ponad 70 własnych sklepów kosmetycznych. Internetową drogerię uruchomiła we wrześniu 2022 r. Prace nad e-sklepem trwały ponad rok i dał on sieci ogólnopolski zasięg, a dostawcom możliwość rozszerzenia oferty sprzedawanej przez Drogerie Jawa. 
Czytaj więcej: Drogerie Jawa otworzyły swój sklep internetowy drogeriejawa.pl

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
23.02.2024 13:55
Hebe promuje produkty z kategorii pielęgnacji włosów. Obniżkom cen towarzyszy katalog z poradami
Obniżki w Hebe w czasie obowiązywania oferty z katalogu „Piękne włosy jak od fryzjera” dotyczą m.in. produktów marek Yumi, Sessio, Prosalon, Sielanka i CeCe of Swedenwiadomoscikosmetyczne.pl
Hebe przygotowało katalog „Piękne włosy jak od fryzjera”, w którym prezentuje asortyment produktów do włosów dostępny w atrakcyjnych cenach. Znalazły się w nim zarówno profesjonalne produkty salonowe, jak i kosmetyki naturalne, a także porady zawierającej najnowsze kosmetyczne trendy w pielęgnacji, stylizacji i regeneracji. Oferta promocyjna obowiązuje do 13 marca.

Sieć Hebe, swoim najnowszym katalogiem zatytułowanym „Piękne włosy jak od fryzjera” pragnie zwrócić uwagę na swoją promocyjną ofertę w zakresie pielęgnacji, regeneracji i stylizacji włosów. Wśród produktów zaoferowanych w atrakcyjnych cenach znalazły się hity drogerii, czyli kosmetyki do włosów kręconych i farbowanych, kosmetyki japońskie oraz naturalne. Katalog  zawiera też informacje dotyczące zwiększania objętości włosów, stylizacji i termoochrony, a także trendów związanych z odżywianiem i nawilżaniem włosów.

Fanom salonowej pielęgnacji włosów Hebe proponuje produkty takich marek jak: Wella Professionals, Joico, Olaplex, Biacré, Fanola, CHI i Prosalon.

Zwolennikom klasyków prosto z Azji poleca japoński rytuał pielęgnacji, w którym szczególną rolę pełni przede wszystkim zdrowa skóra głowy. W promocyjnej ofercie klienci znajdą takie produkty, jak nawilżająco-odżywczy szampon do włosów z sześcioma rodzajami masła i syropem klonowym Ahalo Butter Rich Moist Repair, nawilżająca keratyna do włosów Nadeshiko, szampon i odżywka do włosów The Aminorum, kuracja do włosów Salon Link czy peeling do skóry głowy Cocopalm Polynesian SPA.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Obniżki dotyczą też produktów marek Yumi, Sessio, Prosalon, Sielanka czy CeCe of Sweden.

Dodatkowo konsumenci mogą wybierać z bogatej oferty produktów przeznaczonych do poszczególnych typów włosów: kręconych, farbowanych czy potrzebujących odświeżenia. Klientom, którzy do 13 marca 2024 roku zakupią dowolny produkt z katalogu „Piękne włosy jak do fryzjera” Hebe oferuje 15 proc. rabatu na akcesoria do włosów Hebe Professional.

Produkty objęte ofertą promocyjną dostępne będą do 13 marca 2024 r. w drogeriach, w sklepie internetowym hebe.pl oraz w aplikacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
22.02.2024 11:39
Drogeria DM w Krakowie zbierze pieniądze na sprzęt do ogrodu w przedszkolu
W ubiegłym roku drogerie DM zorganizowały w sumie siedem akcji kasjerskich, które wsparły lokalne społeczności łączną kwotą 195 186,88 złmat. prasowe
Krakowska drogeria DM organizuje akcję kasjerską, z której dochód zostanie przeznaczony na zakup sprzętu ogrodowego dla przedszkola. Za kasą w tym dniu usiądzie i klientów obsłuży Magdalena Kalinowska, reprezentująca przedszkole przy ul. Skośnej 2, które właśnie potrzebuje wsparcia w zbiórce funduszy na urządzenie ogrodu.

Krakowska drogeria DM mieszcząca się przy ul. Bunscha 19 organizuje tzw. akcję kasjerską, która odbędzie się w sobotę 24 lutego. Miedzy 11.00 a 12.00 za kasą usiądzie i klientów obsłuży Magdalena Kalinowska, reprezentująca Przedszkole Samorządowe nr 58, przy ul. Skośnej 2 z Krakowa. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu ogrodowego dla przedszkola.

Akcje kasjerskie to autorskie wydarzenia, przy pomocy których drogerie DM angażują się w życie swojego najbliższego otoczenia, wspierają lokalne społeczności i budują dobre, sąsiedzkie relacje, wykraczające poza doświadczenia zakupowe.

Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny DM w Polsce mówi:

Idea tych akcji jest bardzo prosta i polega na budowaniu poczucia wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi zainteresowanymi stronami - kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. My Polacy jesteśmy bardzo solidarnym narodem i chętnie pomagamy sobie nawzajem, dlatego Akcje Kasjerskie od samego początku cieszą się tak dużą przychylnością wśród naszych klientów i całego otoczenia, w którym funkcjonujemy jako marka. 

Tylko w ubiegłym roku drogerie DM zorganizowały w sumie siedem akcji kasjerskich, które wsparły lokalne społeczności łączną kwotą 195 186,88 zł. W tym roku akcja kasjerska odbyła się już w Krotoszynie. Tamtejsza drogeria zbierała pieniądze na obóz letni w Mrągowie dla dzieci z drużyny Cukrowniczego Klubu Sportowego w Zdunach.

Czytaj też: Drogeria DM w Krotoszynie zebrała pieniądze dla lokalnej drużyny sportowej (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Sam pomysł na organizację akcji kasjerskich narodził się w Niemczech i praktykowany jest przez DM od początku pojawienia się w Polsce.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. luty 2024 02:45