StoryEditor
Drogerie
06.10.2023 17:30

Bestsellery w DM Drogerie Markt. Jakie marki wybierają klienci i influencerzy?

Balea jest topową marką własną DM / wiadomoscikosmetyczne.pl
DM Drogerie Markt podsumowały wrześniową akcję promującą jej marki własne. Jakie produkty znalazły się na liście TOP produktów według klientów i influencerów?

DM Drogerie Markt we wrześniu zorganizowały festiwal swoich marek własnych promując je na wielu polach i zachęcając do testowania.  Bohaterami II fali  kampanii wizerunkowej w Polsce były produkty z   28 marek własnych DM, m.in. Balea, alverde Naturalkosmetik, Denkmit, Profissimo,  Ebelin oraz trend !T UP.

Wszystkie marki własne można było kupić z 20-proc. rabatem, kod zniżkowy był dostępny w aplikacji Mój dm. To działanie miało zachęcić do wypróbowania produktów klientów, którzy ich jeszcze nie znają.

Po raz pierwszy DM zdecydowały się także na współpracę z influencerami. Czytaj więcej: DM Drogerie Markt rozpoczynają współpracę z influencerami. Twórcy internetowi będą promować marki własne DM

12 twórców testowało produkty zgodne z profilem ich działalności i wskazywali swoje ulubione. Akcja w socialmediach była opatrzona hasztagiem #ulubionyproduktdm, pod którym zostały skatalogowane wytypowane produkty.

Czytaj więcej: DM Drogerie Markt rozpoczynają współpracę z influencerami. Twórcy internetowi będą promować marki własne DM

 

TOP 12 ulubionych produktów DM według influencerów w 6 kategoriach

 

Dla domu

Profissimo magiczne gąbki

Profissimo kulki czyszczące ze stali szlachetnej

Denkmit płyn do mycia szyb

 

Dla rodziny

Babylove chrupki dla dzieci jabłko-mango

Profissimo wilgotne chusteczki do czyszczenia obuwia

 

Żywność

dmBio czekoladowe crunchy

dmBio płatki sojowe

dmBio krem czekoladowo-orzechowy

dmBio wegańska sałatka z tofu

 

Kosmetyki do makijażu

trend !T UP konturówka do ust Clean & Precise

trend !T UP błyszczyk do ust Pure Nude

 

Kosmetyki pielęgnacyjne  

Alverde naturalkosmetik olej do płukania jamy ustnej

Balea Men roll-on Energy

 

Kosmetyki do włosów

Balea szampon do włosów nadający objętość

 

Przez cały wrzesień DM w Polsce analizowały także, co kupują klienci w sklepach stacjonarnych i na dm.pl.  Na tej podstawie najczęstszych wyborów, a także liczby zakupionych produktów wyłonionych zostało 5 bestsellerów. Co ciekawe tej czołówki nie tworzą typowe kosmetyki.

 

TOP 5 produktów DM na podstawie zakupów klientów w sklepach stacjonarnych i online

  1. Dein Bestes karma dla kotów
  2. Ebelin płatki kosmetyczne
  3. Balea mydło w płynie
  4. dmBio napój owsiany
  5. Babylove pieluszki premium

Sieć DM ma w portfolio 28 marek własnych z różnych kategorii – od kosmetyków po karmę dla zwierząt, w sumie kilka tysięcy produktów. W Europie działa ponad 4 tys. drogerii z szyldem DM. Detalista jest obecnie największą siecią drogeryjną w Niemczech. W sklepach DM oferuje ponad 12,5 tys. produktów, w sklepie internetowym ponad 18 tys. W polskich drogeriach DM znajduje się ponad 13 tys. produktów, zaś w sklepie online ponad 11,5 tys.  

Czytaj więcej: Jak produkować marki własne dla DM-drogerie markt i wprowadzić kosmetyki do sieci?

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:57