StoryEditor
Drogerie
10.02.2023 00:00

DM zamierza wzmocnić swój zespół marek własnych

Najpopularniejsza marka własna sieci DM - Balea, ma liczne warianty, w tym Balea MED, w ramach której oferuje delikatne produkty do oczyszczania twarzy i całego ciała, odżywcze mleczka oraz nawilżające skórę balsamy, a także szampony, pianki i kostki myjące bez dodatku mydła / fot. facebook.com/DrogeriadmPolska
Siec DM, dla której marki własne to znaczący atut i wyróżnik na polskim rynku, chce wzmocnić swój dział zajmujący się tematyką tych produktów. Do centrali we Wrocławiu poszukuje właśnie dodatkowej osoby z językiem niemieckim raz doświadczeniem w obszarze jakości produktów spożywczych.

Gdy w ubiegłym roku sieć dm-drogerie markt wchodziła do Polski, konkurenci nie czuli specjalnego zagrożenia ze strony nowego gracza. Jednak wyraźny respekt branży wzbudzała pozycja jego marek własnych.

Czytaj też: DM nie namiesza na polskim rynku, ale jej marki własne już tak

Ich oferta jest szeroka, a jakość i rozpoznawalność bardzo dobra, pomimo tego, że sieć DM jest w Polsce od zaledwie roku. Najpopularniejsze z nich to Balea, alverde i babylove. 

Jednak w sumie w drogeriach DM dostępnych jest 28 marek własnych z rozmaitych kategorii – od pielęgnacji ciała przez makijaż po karmę dla zwierząt.

Marki DM są bardzo popularne na wszystkich rynkach, na których sieć działa od lat. Nie inaczej jest w Polsce, choć u nas DM funkcjonuje zaledwie od roku. Dlatego dm-drogerie markt Polska zdecydowały się na wzmocnienie zespołu zajmującego się tymi produktami. Do działu marketingu i zakupów centrali we Wrocławiu firma poszukuje aktualnie dodatkowej osoby z językiem niemieckim.

Zadania jakie czekają nowego pracownika to m.in. tłumaczenie etykiet produktów na język polski (zgodnie z wymogami prawnymi) oraz zgłaszanie i rejestracja produktów marek DM w polskich urzędach. Co ciekawe wśród oczekiwanych umiejętności i doświadczeń, oprócz pracy tłumacza języka niemieckiego i wykształcenia (preferowane kierunki: germanistyka, lingwistyka stosowana) znalazło się doświadczenie w obszarze jakości produktów spożywczych.

Dm-drogerie markt to jedna z wiodących sieci drogeryjnych w Europie. Powstała w Niemczech w 1973 roku. Obecnie zatrudnia ponad 66 tysięcy osób w 14 krajach europejskich. W całej Europie ma 3945 sklepów. Do listopada 2022 r. ich sprzedaż wzrosła o niemal 11 proc. rdr. Obroty wygenerowane w trzech pierwszych kwartałach roku finansowego 2021/2022 wyniosły 13,6 miliarda euro.

W Polsce sieć zadebiutowała 21 kwietnia 2022 roku, punktualnie o godzinie 8.00. Wtedy to otwarta została pierwsza drogeria DM we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka. W tej chwili drogerie DM mają już 9 sklepów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2024 13:33