StoryEditor
Drogerie
27.05.2020 00:00

Drogeria Laboo w Galerii Siedlce: koronawirus nauczył nas nowych sposobów kontaktu z klientami

– Przyzwyczajone do tłumów klientów w naszym sklepie, czułyśmy się bardzo źle nie widząc nikogo na horyzoncie. To był naprawdę ciężki dla nas czas. Epidemia koronawirusa zmieniła bardzo dużo w handlu. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i sytuacja, w jakiej zostałyśmy postawione, pomogła nam znaleźć nowe drogi i sposoby kontaktu z klientami – tak napisały do nas dziewczyny tworzące fantastyczną załogę w drogerii Laboo, która działa w Galerii Siedlce. Odpowiedziały w ten sposób na nasz apel o pamiętniki z czasów pandemii, dokumentując swoją opowieść zdjęciami. Dziękujemy i czekamy na kolejne relacje z drogerii. Piszcie do nas!

Drogeria Laboo znajduje się w siedleckiej galerii handlowej - bardzo popularnym miejscem zakupów w ponad 400-tysięcznym mieście. To samoobsługowa, nowoczesna drogeria prowadzona przez polskiego przedsiębiorcę. Ma tysiące fanów na facebooku i nie mniej w realu - tutaj nigdy nie było pusto, wprost przeciwnie - kolejki do kasy to norma. O tym wyjątkowym miejscu pisaliśmy już m.in tutaj - drogeria brała udział w konkursie "Drogeria Roku" i w 2017 r. sięgnęła po wygraną. Ogromna w tym zasługa załogi sklepu - dziewczyn, które żyją swoją pracą. One pierwsze odpowiedziały na nasz apel o relację z pracy w drogeriach w czasie pandemii. Oto ich relacja z ponad dwóch miesięcy pracy w zupełnie nowej rzeczywistości, zmienionej przez wirusa.

Nasza drogeria znajduje się w  galerii handlowej, więc aż do drugiego etapu „odmrażania gospodarki” pracowałyśmy we właściwie zamkniętym obiekcie. Bardzo wielu klientów nie miało pojęcia, że u nas można zrobić zakupy. Przyzwyczajone do tłumów klientów w naszym sklepie, czułyśmy się bardzo źle nie widząc nikogo na horyzoncie. To był naprawdę ciężki dla nas czas.

Obecnie, od otwarcia galerii handlowych przez rząd, liczba klientów się zwiększyła. Nadal oczywiście pracujemy na zasadach, które obowiązują od wprowadzenia w Polsce stanu epidemii. Przestrzegamy zaleceń sanitarnych. Każdy koszyk jest dezynfekowany po jednorazowym użyciu przez klienta. Cały personel pracuje w maseczkach i rękawiczkach, a nasze kasjerki są dodatkowo chronione osłonami z pleksi.

Na nowo można korzystać z testerów produktów dostępnych w sklepie, natomiast cały czas proponujemy, aby klienci, jeśli nie ma takiej konieczności, jednak ich nie używali. Stojąc w kolejce do kasy można zauważyć naklejki na podłodze, które przypominają, by zachować odpowiedni odstęp pomiędzy osobami.

Co ciekawe, nowa rzeczywistość, do której trzeba było się dostosować, sprawiła, że wprowadziłyśmy nowe praktyki w naszej sprzedaży. M.in. niemal codziennie można nas oglądać na relacjach na żywo na facebooku. Nasza PANI MADZIA – bo tak już nasze klientki mówią do Magdy – prowadzi transmisje online, pokazuje nowości, produkty warte uwagi, promocje, propozycje na prezenty.

Teraz zakupy w naszej drogerii można zrobić bez wychodzenia z domu i to nieważne z jakiego miejsca na świecie. Na terenie miasta dowieziemy paczkę z zakupami, a wszędzie indziej wyślemy kurierem. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub przez wiadomość prywatną na facebook’u. Klienci bardzo chwalą sobie tę formę zakupów. Jest to wygodne, bezpieczne i szybkie zarazem. Niestety ograniczenia w przemieszczaniu się, sprawiły, że święta, urodziny, imieniny spędzaliśmy bez najbliższych. I na to też pojawił się pomysł, czyli poczta prezentowa! Można zamówić wybrane produkty, które spakujemy pięknie na prezent, a nasz kierowca dostarcza je pod wskazany adres wraz z życzeniami. Tym sposobem staramy się zbliżać ludzi na odległość.

Dodatkowo zorganizowałyśmy w naszym sklepie akcję „krem dla medyka”. Wstępny plan był taki, że przekażemy od siebie 100 kremów, jednak zaangażowałyśmy w akcję również klientów i efekty są niesamowite.  Do tej pory przekazałyśmy do siedleckiego szpitala około 1000 kremów! Był nawet o tym reportaż w lokalnej telewizji. Walczymy razem we wspólnej sprawie, dlatego staramy się wspierać pracowników szpitali, którzy przede wszystkim są na pierwszym froncie.

Epidemia koronawirusa zmieniła bardzo dużo w handlu. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i sytuacja, w jakiej zostałyśmy postawione, pomogła nam znaleźć nowe drogi i sposoby kontaktu z klientami.

Natomiast nadal brakuje nam takiego prawdziwego, osobistego kontaktu –  kupujących jest nieco więcej, jednak nie jest to stan sprzed epidemii. Tęsknimy za tymi bliskimi relacjami, które miałyśmy i  wierzymy, że klientki tęsknią za nami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 20:15