StoryEditor
Drogerie
11.03.2024 13:03

Hebe otworzyło czwartą drogerię w Zielonej Górze

Hebe w Galerii Zielonej w Zielonej Górze / mat. prasowe
Hebe otworzyło drogerię w Galerii Zielonej w Zielonej Górze. To czwarty sklep sieci w tym mieście, a równocześnie czwarte otwarcie w tym roku. Tym samym portugalska sieć ma już 347 drogerii w Polsce.

Nowe, czwarte Hebe w Zielonej Górze zostało otwarte w Galerii Zielonej przy ul. Energetyków 2A. W efekcie wszystkich drogerii z logo portugalskiej sieci jest w Polsce 347. W ubiegłym roku Hebe otworzyło u nas 32 drogerie, a w tym już cztery – poza Zieloną Górą – w Żarach, podkrakowskiej Modlniczce i Koszalinie.  

image
mat. prasowe

Przypomnijmy też, że w ubiegłym roku sieć Hebe, która do niedawna była rozwijana jedynie w Polsce, weszła na rynki zagraniczne, otwierając dwie  drogerie w Czechach. W planach ma też kolejne drogerie w Czechach i na Słowacji.

Czytaj też: Sieć Hebe otworzyła drugą zagraniczną drogerię (wiadomoscikosmetyczne.pl)

image
mat. prasowe

Sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Natomiast sprzedaż internetowa, pomimo przejściwych problemów z wysyłkami zamówień, wzrosła o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj też:

Problemów Hebe z obsługą zamówień online ciąg dalszy. Klienci dostają używane kosmetyki (wiadomoscikosmetyczne.pl)

UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie internetowego sklepu Hebe (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Kto produkuje kosmetyki do makijażu dla Hebe? (wiadomoscikosmetyczne.pl)

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
22.05.2024 13:08
Coraz więcej robotów skanujących pracuje dla Drogerii Markt w Niemczech
Robot skanujący Ubica Robotics weryfikuje m.in. stan zapasów na półkach w drogeriifot. Ubica Robotics
Do 100 wzrosła liczba robotów, które sieć Drogerie Markt w Niemczech „zatrudnia” do skanowania półek i analizowania stanów magazynowych w drogeriach.

Roboty skanujące Ubica Robotics jeżdzą po drogeriach dm w Niemczech od 2022 r. i tworzą ich cyfrowe bliźniaki. Do maja 2024 sieć podwoiła ich liczbę.

Roboty skanujące pracują w nocy. Wykorzystują kamery, czujniki i algorytmy przetwarzania obrazu oparte na sztucznej inteligencji, aby tworzyć precyzyjne cyfrowe bliźniaki sklepów dm. Zawierają one na przykład planogramy i informacje o stanie magazynowym.

Automatyczne wykrywanie luk na półkach zmniejsza potrzebę ręcznej kontroli zapasów. Dodatkowo wyszukiwarka produktów oparta na smartfonie wspiera pracowników w zadaniach takich jak magazynowanie czy kompletacja oraz umożliwia efektywne planowanie tras w sklepie, co oszczędza czas zarówno pracowników, jak i klientów.

Po pomyślnym wdrożeniu ponad 50 robotów na niemieckim rynku, dm-Tech (spółka technologiczna dm) podwoiła tę liczbę do 100 do maja 2024 r.

– Robot skanujący firmy Ubica to ważny krok w cyfrowej transformacji naszych rynków dm. Z jednej strony zaangażowanie się w tę technologię na wczesnym etapie otwiera przed nami nowe możliwości, z drugiej strony jako ludzie znajdujemy ewolucyjne podejście do tych technologii  – powiedział Roman Melcher, dyrektor zarządzający dm-Tech.

Roboty Ubica zostały opracowane przez wielokrotnie nagradzaną, zaawansowaną technologicznie spółkę spin-off Instytutu Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu w Bremie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.05.2024 11:34
Boots Online Doctor oferuje nową usługę — diagnozę dermatologiczną w 24h
Nowa usługa w ramach projektu Boots Online Doctor ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na opiekę dermatologiczną.Boots
Boots Online Doctor wprowadził usługę szybkiego diagnozowania stanów skórnych, która umożliwia pacjentom otrzymywanie diagnozy w ciągu 24 godzin. Usługa kosztuje 25 funtów i wymaga od pacjentów przesłania zdjęć oraz wypełnienia ankiety.

Boots wprowadził nową usługę diagnozowania stanów skórnych, oferując ocenę kliniczną powszechnych problemów skórnych w ciągu 24 godzin. Usługa obejmuje teraz również leczenie starzenia się skóry i hiperpigmentacji, dostarczając profesjonalne porady i kuracje na receptę dla takich problemów, jak drobne zmarszczki, struktura skóry i blizny potrądzikowe. Pacjenci mogą przesyłać zdjęcia swoich problemów skórnych do analizy za pomocą nowego skanera Boots Photo Diagnosis, wypełniając ankietę i otrzymując diagnozę oraz porady od klinicysty w ciągu 24 godzin. Usługi te, rozwijane przez dr Susie Gawler, liderki klinicznej ds. trądziku i skóry, odpowiadają na zaobserwowane przez Boots rosnące zapotrzebowanie na wygodne i profesjonalne rozwiązania dermatologiczne.

Boots rozszerza także swoją ofertę edukacyjną, uruchamiając nowy Skin Hub na swojej stronie internetowej, gdzie oferuje darmowe porady i materiały edukacyjne dotyczące różnych typów skóry i problemów skórnych. Dodatkowo, firma zwiększyła liczbę dostępnych marek kosmetycznych w swojej ofercie do ponad 500, w tym nowe takie jak Bubble, 47 Skin, Coats Skincare, i Dermalogica Clear Start. Inicjatywy te mają na celu wspieranie klientów w efektywnym i przystępnym zarządzaniu zdrowiem skóry.

Ponad 70 proc. Brytyjczyków cierpi na widoczne zmiany skórne lub ma widoczne blizny, a badacze odnotowują 68 proc. wzrost liczby pacjentów poszukujących porady dermatologicznej za pośrednictwem Boots Online Doctor, te nowe usługi stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wygodne, specjalistyczne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. Oferując szybką diagnostykę i poszerzając swoje zasoby edukacyjne, Boots ma na celu wspieranie swoich klientek i klientów w skutecznym i niedrogim zarządzaniu zdrowiem skóry.

Czytaj także: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. maj 2024 00:01