StoryEditor
Drogerie
17.01.2022 00:00

Produktowy TOP 10 2021 roku w drogeriach Jasmin

Zestawienie najlepiej sprzedających się produktów w 2021 roku w drogeriach Jasmin rozpoczyna odżywka do paznokci Eveline Cosmetics. Zobacz, jakie kosmetyki znalazły się na dalszych miejscach.

Początek roku to dobry czas na podsumowanie tego co wydarzyło się w poprzednich dwunastu miesiącach. Poprosiliśmy drogerie o podzielenie się z nami informacjami o tym, po jakie kosmetyki ich klienci sięgali w minionym roku najczęściej? Swoim zestawieniem podziała się już z nam drogeria Cosibella

Teraz czas na Jasmin:  

1. Odżywka do paznokci Eveline 8in1 Total Action Nail Therapy Sensitive

Formuła z aktywnym kompleksem Strong Nail (Titanium and diamond) wynika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje.

2. Serum do twarzy Natur Planet Hialu-Pure Forte 3%

3-porc. kwas hialuronowy poprawia nawodnienie skóry właściwej przyczyniając się do poprawy jej elastyczności i sprężystości. Terapia przeciwzmarszczkowa po 35 roku życia, zwłaszcza dla skóry suchej i pozbawionej blasku. Polecany też pod oczy – likwiduje opuchnięcia i worki.

3. Tusz do rzęs kocie oczy Gosh Catchy Eyes Mascara

Pozwala uzyskać efekt kociego oka, czyli długich i podkręconych, wyraźnie zaznaczonych rzęs. Odpowiednio wyprofilowana szczoteczka ułatwia nabieranie odpowiedniej ilości tuszu i jego równomierne rozprowadzenie. Zapewnia wygodne i precyzyjne podkreślenie rzęs. Rewelacyjnie sprawdza się w przypadku oczu z opadającym kącikiem zewnętrznym. Wyciąga rzęsy do góry, modelując kształt oczu.

4. Przeciwzmarszczkowy krem ujędrniający na dzień 50+ L’Oréal Paris Ekspert Wieku

Do codziennej pielęgnacji cery powyżej 50 roku życia. Zawiera Retino-peptydy, czyli połączenie Pro-Retinolu A i peptydów, które świetnie zwalczają widoczne oznaki starzenia. Hamują tworzenie się i rozwój zmarszczek, pobudzają procesy regeneracyjne naskórka, aktywują produkcję kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Dzięki nim skóra odzyskuje dobrą kondycję i wygląda młodziej.

5. Krem puder Revlon Colorstay 24H 250 Fresh Beige

W jego składzie kwas hialuronowy, proteiny jedwabiu, ekstrakty z roślin i witaminę E. Fluid jest gęsty, bogaty, ale idealnie stapia się ze skórą i zapewnia doskonałe krycie przez cały dzień. Nie powoduje efektu maski i zawiera filtr słoneczny SPF 20. Dzięki formule Softflex skóra jest nawilżona, makijaż naturalny i bardzo lekki.

6. Micelarny Szampon Only Bio, do włosów delikatnych i normalnych

Zawiera 99 proc. naturalnych składników, jest wegański i biodegradowalny. W łagodny sposób przywraca włosom i skórze głowy równowagę.

7. Normalizujący tonik-wcierka do skóry głowy Vianek

Preparat w formie toniku do stosowania na skórę głowy, normalizujący pracę gruczołów łojowych. Zawiera kompleks ekstraktów z pokrzywy, skrzypu, łopianu, szałwii i brzozy, bogatych w składniki mineralne (cynk, miedź, krzem) oraz witaminy, które wzmacniają cebulki, znacząco przyspieszając wzrost włosów. Olejki rozmarynowy i eukaliptusowy odświeżają, pobudzają i odżywiają skórę głowy.

8. Maska do włosów z ekstraktem z kokosa Kallos Cosmetics Coconut

Poprawia kondycję osłabionych włosów. Olej kokosowy zmiękcza, nawilża i odżywia włosy, wspiera ich prawidłowy wzrost, chroni włókna przed łamliwością, zapobiega ich nadmiernemu wypadaniu, nadaje połysk. Dodatkowo zabezpiecza włosy przed szkodliwymi czynnikami: promieniami słonecznymi, wiatrem, mrozem, wysoką temperaturą podczas stylizacji i zanieczyszczeniami środowiskowymi.

9. Ziołowe syberyjskie Czarne Mydło do mycia ciała oraz włosów Babuszka Agafia

Dzięki zawartości 37 leczniczych ziół syberyjskich pielęgnuje, działa antybakteryjnie, nawilża, rewitalizuje, odżywia i regeneruje. Żelowa konsystencja zapewnia komfort stosowania.

10. Superskoncentrowane diamentowe serum napinające pod oczy, na czoło i okolice ust Christian Laurent

Relaksuje zmarszczki w okolicy ust oraz tak zwane kurze łapki w kącikach oczu. Zmniejsza widoczność cieni pod oczami oraz przywraca młody i wypoczęty wygląd skóry. Pył diamentowy rozświetla, wspomaga regeneracje i poprawia wygląd skóry. Platyna odżywia, wygładza i wyrównuje koloryt. Argireline peptide oraz kompleks proNeuro Boost rozluźniają mięśnie mimiczne, dając efekt liftingu. 24K złoto sprawia, że skóra jest nawilżona i ujędrniona.

Czytaj też: Produktowy TOP 10 2021 roku portalu wiadomoscikosmetyczne.pl

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
13.08.2025 10:14
Hebe otworzyło w Czechach piątą drogerię
Otwarcie Hebe w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové (Czechy)Hebe mat.pras.

W Czechach działa już piąta placówka pod szyldem Hebe – pod koniec lipca sieć uruchomiła swoją drogerię w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové. Hebe, należące do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, poza Polską i Czechami działa również na Słowacji.

Od wejścia na rynek czeski w 2022 roku nasza obecność w Czechach stale się umacnia – po sukcesie sklepów w Pradze i Ostrawie, rozszerzamy działalność o kolejne miasto, oferując klientom szeroki asortyment kosmetyków i produktów do pielęgnacji, a także profesjonalne doradztwo i nowoczesne doświadczenia zakupowe” – pochwaliło się Hebe we wpisie na LinkedIn.

W Czechach Hebe obecne jest od grudnia 2023 roku, kiedy to w ciągu miesiąca otwarto dwa sklepy sieci w Pradze. Trzecia drogeria (również zlokalizowana w stolicy Czech) działa od listopada 2024 roku, czwarta powstała w Ostrawie.

Z kolei na Słowacji działają na razie dwie drogerie Hebe – najnowsza z nich, uruchomiona w grudniu 2024 roku, mieści się w centrum handlowym Eperia w Prešovie. Pierwsza w tym kraju drogeria Hebe otworzyła się dwa miesiące wcześniej w centrum handlowym Eurovea w centrum Bratysławy.

To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe. Odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, oferując dostęp do szerokiego asortymentu produktów w zakresie pielęgnacji i makijażu. Otwarcie nowej lokalizacji umożliwia nam bycie jeszcze bliżej klientów  – komentowało Hebe otwarcie swoich drogerii na Słowacji.

Największymi graczami na słowackim rynku drogeryjnym są obecnie takie sieci jak Drogerie DM, 101 Drogerie oraz drogeria Teta.

Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji, Hebe prowadzi również sprzedaż za pośrednictwem swojego sklepu internetowego.

Jeśli chodzi o rozwój sieci w Polsce, to na 2025 rok Hebe zapowiada otwarcie ok. 30 nowych sklepów. W roku ubiegłym Hebe otworzyło w naszym kraju 36 nowych sklepów i zamknęło trzy placówki.

Więcej o rozwoju sieci w Polsce: Hebe podsumowuje I. półrocze: sieć ma w Polsce 382 drogerie, a sprzedaż – wzrosła

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciela popularnej w Polsce Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych, działających w Polsce. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła 17 lipca 2019 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.08.2025 12:39
dm Drogerie Markt rozwija technologiczne ramię firmy w Polsce
Sklep DM Drogerie MarktDM Drogerie Markt

W tegorocznym rankingu Stern x Statista Employer Study 2025 dm Drogerie Markt zajęła pierwsze miejsce na liście najlepszych pracodawców w Niemczech, wyprzedzając globalnych liderów branży technologicznej i przemysłowej. Tytuł ten firma zawdzięcza m.in. konsekwentnemu budowaniu środowiska pracy opartego na wartościach i szacunku wobec pracowników.

Technologicznym centrum rozwoju dm jest spółka dmTECH, która wspiera transformację cyfrową sieci drogeryjnej w 14 krajach Europy. Polska stała się pierwszym międzynarodowym oddziałem dmTECH – centrum operacyjnym odpowiedzialnym za wdrażanie projektów IT oraz cyfrową obsługę klientów i pracowników. Tylko w pierwszym roku działalności w Polsce firma zatrudniła niemal 50 osób, a w kolejnych latach planuje dalsze rozszerzanie działalności i zespołów technologicznych.

Mimo spowolnienia w branży IT, dmTECH nadal się rozwija. W 2024 roku liczba ofert pracy IT w Polsce spadła o 9 proc. rok do roku, a udział ofert dla juniorów zmniejszył się z 5,38 proc. do 4,79 proc. – wynika z raportu Just Join IT i NiX. W tym kontekście strategia dmTECH, zakładająca inwestycję w stabilne i długofalowe relacje z pracownikami, okazuje się skuteczna. Firma kontynuuje rozwój programów dla młodych specjalistów – od ponad 20 lat w Niemczech, a od września 2025 roku także w Polsce, ruszając z inicjatywą University TECH Talents.

Na konkurencyjnym rynku pracy IT, szczególnie w regionach takich jak Wrocław czy Kraków, gdzie aż 40 proc. nowych umów to kontrakty B2B, dmTECH stawia na elastyczność i autonomię. Pracownicy sami wybierają formę współpracy – B2B lub umowę o pracę – oraz benefity dostosowane do swoich potrzeb. Dodatkowo cenią sobie kulturę dialogu i realny wpływ na sposób organizacji codziennej pracy. Firma rozwija również projekty z zakresu sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii retailowych, co wzmacnia jej atrakcyjność jako pracodawcy przyszłości.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. sierpień 2025 18:40