StoryEditor
Drogerie
01.12.2023 11:09

Rossmann coraz bliżej pierwszej trójki w TOP 10 pracodawców w Polsce

Rossmann znalazł się na czwartej pozycji rankingu 10 firm o najlepszej reputacji wśród potencjalnych pracowników w Polsce – wynika z najnowszego raportu agencji Inquiry. W stosunku do poprzedniej edycji badania, sieć drogeryjna przesunęła się o jedną pozycję w górę.

Reputacja Rossmanna wśród potencjalnych pracowników uplasowała ją na czwartej pozycji (z wynikiem 28,4 proc.) w rankingu pracodawców w Polsce w 2023 roku, przygotowanym przez agencję badawczą Inquiry.

Respondenci badania, tak jak i w poprzednich edycjach, mieli sobie wyobrazić, że szukają pracy i wskazać firmy, z pracy w których byliby dumni oraz takie, w których wstydziliby się pracować. Odpowiedzi pozytywne, po odjęciu od nich wskazań negatywnych, stały się podstawą do stworzenia rankingu najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.  

Pierwsza trójka najlepszych pracodawców w rankingu Inquiry to Allegro, które przesunęło się z pozycji drugiej, uzyskując w tym roku 33,8 proc. pozytywnych wskazań. Miejsce drugie to Mercedes-Benz Polska (32,4 proc.), a trzecie E. Wedel (31,9 proc.), który spadł tu z pozycji pierwszej. Za nimi uplasował się Rossmann (26,4 proc.), który wskoczył na czwarte miejsce pomimo 2,5 proc. spadku w punktacji. A to dzięki temu, że Adidas spadł na pozycję szóstą, w związku z ponad 4 proc. spadkiem pozytywnych wskazań.

Rossmann to największa sieć drogeryjna działająca na polskim rynku od 30 lat. Posiada niemal jedną trzecią rynku drogeryjnego w Polsce. W centrali oraz w 1675 sklepach zatrudnia niemal 17 tys. osób. Jest stabilnym pracodawcą oferującym pracownikom jasną ścieżkę kariery, rozbudowany system szkoleń oraz atrakcyjne programy rozwoju osobistego. 

Firma oferuje także liczne benefity pracownicze, w tym m.in. firmowy program rozwoju pasji, pakiety socjalne, dopłaty do wypoczynku, świadczenia świąteczne, becikowe oraz konkursy kreatywne. Stworzył też platformę szkoleniową dla swoich pracowników.

Rossmann został uhonorowany prestiżowymi nagrodami, przyznawanymi firmom wyróżniającym się w tworzeniu przyjaznego i atrakcyjnego miejsca pracy, takimi jak Friendly Workplace, Solidny Pracodawca czy Best Quality Employer.

Nagrody te są dla nas wyjątkowo cenne, bo przyznawane za  tworzenie przestrzeni umożliwiającej pracownikom rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty, co jest celem szczególnie nam bliskim. Ponadto już od dwóch lat realizujemy program wsparcia psychologicznego, prawnego i finansowego. Mimo, że na co dzień tworzymy dużą i rozproszoną społeczność, potrafimy też się wspierać, bez względu na miejsce zatrudnienia, staż pracy, czy zajmowane stanowisko

– czytamy na stronie kariera.rossmann.pl.

Czytaj też: Rossmann zdobył dwa wyróżnienia za działania na rzecz pracowników

Prezentując ogłoszenia o pracę Rossmann zwraca uwagę, że użyty w nich męski rodzaj nazw stanowisk, wynika wyłącznie z dbałości o czytelność ogłoszeń.

Dla naszych pracowników niezależnie od płci, liczy się profesjonalizm, pasja, oraz umiejętności, które przynoszą wartość nam wszystkim. Wierzymy, że każdy z Was ma potencjał, by stać się cennym członkiem naszego zespołu. Nasza firma dąży do stworzenia środowiska pracy, gdzie wszyscy mogą czuć się akceptowani i mile widziani. Jesteśmy firmą, która promuje tolerancję, różnorodność, oraz równość szans

– zapewnia Rossmann.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:57