
Sklep będzie zaaranżowany w najnowszym koncepcie sieci, który jest już stopniowo wprowadzany w wybranych drogeriach Rossmann od początku tego roku.
Koncept ten będzie sukcesywnie wprowadzany w całym kraju – przy okazji remodelingu działających od lat placówek bądź przy otwieraniu kolejnych, nowych drogerii.
Wprowadzany przez Rossmanna koncept drogerii ma na celu przede wszystkim ocieplenie wizerunku – dominuje w nim bowiem pastelowa, łagodna kolorystyka, drewniane elementy. W nowy sposób prezentowane są kluczowe sekcje w drogerii (np. perfumy, pielęgnacja włosów, żywność ekologiczna, artykuły dla dzieci itp.) – każda z nich ma swoją własną, dominującą kolorystykę, co ma ułatwić klientom orientację w asortymencie i zwiększenie wygody zakupów.
Wprowadzone zmiany świadczyć mają, wg Rossmanna, o rozwoju marki. – Dzięki nowemu designowi sklepu wyznaczamy nowe standardy wizualne. To nie rewolucja, ale ewolucja – widać tu dużo światła i kolorów. Atmosfera zachęca do odwiedzin, i mam nadzieję, że wielu naszych klientów również to czuje. Jestem szczególnie dumny ze sposobu, w jaki koledzy z różnych działów wspólnie opracowali i przemyśleli nowy projekt – z ogromną pasją i zaangażowaniem – mówił Raoul Rossmann, rzecznik zarządu Dirk Rossmann GmbH, przy okazji otwarcia pierwszego sklepu w nowym koncepcie w miejscowości Wennebostel.
Na cały 2025 rok Rossmann zaplanował uruchomienie w Polsce w sumie 150 drogerii – i plan ten jest jak widać realizowany krok po kroku. W roku ubiegłym Rossmannowi udało się powiększyć swoją sieć placówek w Polsce o 164 drogerie.
Rozwój sieci oraz rozbudowa asortymentu to elementy strategii, która zakłada dalsze umacnianie obecności na rynku oraz jak najlepsze, zgodne z bieżącymi trendami, dostosowanie się do potrzeb konsumentów. W czerwcu premierę miała nowa marka własna Rossmanna – Amo’ya, odpowiadająca na takie właśnie potrzeby klientów, którzy szukają szukają już nie tylko kosmetyków, ale produktów i akcesoriów, pozwalających na relaks, wypoczynek, ukojenie.
Ta największa w Polsce sieć drogerii nie osiada na laurach, cały czas proponując konsumentom nowe promocje, akcje marketingowe, wykorzystujące coraz szerzej aplikację Rossmann oraz social media. Jest to równocześnie duży ukłon w stronę najmłodszych pokoleń konsumentów, o przyciągnięcie uwagi których Rossmann szczególnie mocno stara się w ostatnich miesiącach.
W ubiegłym roku Rossmann zwiększył zakupy towarów z krajów Unii Europejskiej i Azji, co wiąże się z koniecznością dokonywania płatności w walutach obcych. Spółka nie korzystała z opcji walutowych, co oznacza, że pozostaje wrażliwa na wahania kursów.