StoryEditor
Drogerie
06.12.2023 12:20

Sieć Jawa ma już 77 drogerii. W przyszłym roku chce otworzyć przynajmniej 10 kolejnych

W tym roku Jawa otworzyła osiem drogerii. Najnowsza ruszyła w miniony weekend w Szczercowie. Tym samym sieć ma już 77 sklepów, a na przyszły rok zapowiada otwarcie kolejnych dziesięciu.

Sieć Jawa w miniony weekend świętowała otwarcie swojej ósmej drogerii w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Powstała ona w Szczercowie, którego mieszkańcy licznie odwiedzili nowy sklep, korzystając z promocji umożliwiających atrakcyjne cenowo zakupy.

Wojciech Radliński, prezes Drogerii Jawa,  podkreślił:

Jesteśmy dumni z otwarcia salonu sprzedaży w Szczercowie. To dla nas nie tylko rozwinięcie naszej sieci, ale również okazja do lepszego zaspokojenia potrzeb naszych klientek i klientów w tej lokalizacji.

Zatrudniająca ponad 500 osób firma ma ambitne plany na przyszły rok. Zakłada otwarcie minimum 10 drogerii. Poszukuje dla nich lokali o powierzchni min. 160 mkw. – ta powierzchnia gwarantuje kameralność, a równocześnie zapewnia wygodę procesu zakupowego i możliwość wyeksponowania szerokiego asortymentu produktów. Poza powierzchnią sklepu, innym ważnym czynnikiem związanym z nową lokalizacją, jest jej położenie. Drogerie Jawa szukają lokali w miejscowościach powyżej 3 tys. mieszkańców, na dużych osiedlach mieszkaniowych, w centrach handlowych i pasażach.

image

Drogeria Jawa w Szczercowie  

mat. prasowe

Obecnie pod szyldem Jawa funkcjonują 77 sklepy, których powierzchnia to 80-200 mkw. Zgodnie z zapowiedziami firmy niektóre z nich przejdą niebawem remodeling. Sieć chce bowiem, by wszystkie jej placówki były nowoczesnymi i przyjaznymi miejscami zakupów urodowych.

 

Drogerie Jawa są obecne na polskim rynku od 10 lat. Posiadają sklepy w średnich i dużych miastach w Polsce oraz sklep internetowy, który został uruchomiony w 2022 r. Średnia liczba pozycji asortymentowych w sklepie stacjonarnym to ok. 9 tys. SKU. Wiodącymi kategoriami są makijaż, zapachy, pielęgnacja biała, pielęgnacja i koloryzacja włosów oraz sprzątanie.

Czytaj też: Drogerie Jawa świętują 10-lecie inwestując w stacjonarne sklepy i w e-commerce

Jawa jest siecią z wyłącznie polskim kapitałem. Spółkę prowadzi dwóch właścicieli – Wojciech Radliński Grzegorz Szymanek, do których należy także hurtownia Komplex-Torus. Firma mieści się w warszawskiej dzielnicy Ursus i tam ma swoje magazyny.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:58