StoryEditor
Drogerie
12.03.2024 13:00

W wiosennych targach DP Drogerii Polskich wzięło udział ponad 40 firm

Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Gallery
W wiosennych targach DP Drogerii Polskich wzięło udział ponad 40 producentów. Swoją ofertę prezentowały też marki własne dystrybutora i organizatora sieci – firmy Błysk.

Wiosenne targi handlowe DP Drogerii Polskich i firmy Błysk odbyły się 7 marca w hotelu Gołębiewski w Wiśle. Podczas części konferencyjnej Jagoda Byczko, kosmetolog i szefowa sprzedaży w Sense and Body zaprezentowała obszerną ofertę dystrybutora, w tym nowe marki farb do włosów – Punky Colour oraz produktów pielęgnacyjne cery trądzikowej i skłonnej do wyprysków – Bye Bye Blemish.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Swoje nowe podejście do oferty zaprezentowała też firma Sylveco. Piotr Dutka, dyrektor ds. sprzedaży przyznał, że producent ma wiele do nadrobienia w relacjach z handlem tradycyjnym, zaprezentował nowości oraz zapowiedział zwiększenie liczebności i aktywności mobilnych handlowców (więcej na ten temat już niebawem na portalu wiadomoscikosmetyczne.pl).

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Na koniec Hanna Kryvda ze Staleksu zaprezentowała możliwości produkcyjne zakładów firmy – polskiego zlokalizowanego w Radomiu oraz ukraińskiego umiejscowionego w mieście Winnica (pierwszy zakład w Charkowie w tej chwili nie pracuje). Zapowiedziała też, że firma, która funkcjonuje na rynku od 28 lat i wysyła swoje produkty do 90 krajów, pragnie wejść ze swoją ofertą akcesoriów do manicure i pedicure do konsumenta domowego, zachowując przy tym jakość profesjonalnych produktów.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Przedstawiciele drogerii zrzeszonych w sieci DP Drogerie Polskie wzięli następnie udział w targach, podczas których swoją ofertę, nowości oraz specjalne promocje przygotowane na tę okazję prezentowało ponad 40 producentów i dystrybutorów.

Także firma Błysk, dystrybutor i operator sieci DP Drogerie Polskie pokazała swoje marki, w tym tak kluczowe jak Yumi, Provocater czy Made in Lab (ich produkcją i marketingiem zajmuje się spółka Selected).

Wiosenne targi handlowe DP Drogerii Polskich i firmy Błysk były objęte patronatem medialnym portalu wiadomocikosmetycze.pl

 

DP Drogerie Polskie to franczyzowa sieć zrzeszająca blisko 300 sklepów. W jej ramach działają też Drogerie Visage – sklepy własne właścicieli sieci. 

Błysk jest jednym z czołowych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej w Polsce i oficjalnym dystrybutorem ponad 60 firm. Firma zatrudnia ponad 200 osób, w tym 40 przedstawicieli handlowych. Dostarcza towar do ponad 2 tys. odbiorców, w tym do największych sieci drogeryjnych w Polsce. Ma w ofercie 12 tys. produktów i dysponuje ponad 10 tys. powierzchni magazynowej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
31.10.2024 15:19
Hebe rośnie dwucyfrowo i upatruje dalszego wzrostu w kanale e-commerce
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Hebe zwiększa sprzedaż dwucyfrowo, co jest wynikiem pozytywnych tendencji, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w kanale e-commerce. To e-commerce jest kluczowym motorem wzrostu Hebe i sposobem na międzynarodową ekspansje - wynika z informacji opublikowanych w najnowszym raporcie finansowym obemującym 9 miesięcy 2024 r.

Grupa Jeronimo Martins opublikowała raport finansowy z wynikami sprzedaży za pierwszych 9 miesięcy 2024 r.

We wstępie do raportu właściciel sieci handlowych Biedronka i Hebe (a także Pingo Doce i Recheio w Portugalii oraz Ara w Kolumbii) podał, że pomimo trudnych warunków rynkowych sieci należące do grupy utrzymały swoją pozycję rynkową i konkurencyjność cenową.

Biedronka koncentrowała się na stwarzaniu okazji do oszczędzania dla polskich rodzin, ponieważ cena jest stale kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Hebe radziło sobie dobrze przez te dziewięć miesięcy, a wzrost sprzedaży był wspierany zarówno przez sklepy stacjonarne, jak i kanał e-commerce – napisano w raporcie.

Drogeryjna sieć Hebe zwiększyła sprzedaż o 20,6 proc. w ciągu 9 miesięcy (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 11 proc. W euro sprzedaż osiągnęła 422 mln, 28,3 proc. powyżej analogicznego okresu 2023 r.

W trzecim kwartale br. sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 18,3 proc., rejestrując LFL na poziomie 8,5 proc. W euro sprzedaż wyniosła 150 mln zł, 24,4 proc. więcej niż w trzecim kwartale 2023 r.

Hebe radziło sobie dobrze, zarówno w kanale sprzedaży stacjonarnej, jak i w e-commerce. E-commerce jest kluczowym motorem wzrostu Hebe, stanowiąc około 19 proc. całkowitej sprzedaży.

EBITDA wzrosła o 31,2 proc. (+23,4 proc. w walucie lokalnej), marża wzrosła do 8,3 proc. (8,2 proc. w ciągu 9 miesięcy 2023 r.).

Hebe w okresie, który obejmuje raport otworzyło 27 sklepów na rynku polskim, kończąc okres z łączną liczbą 368 drogerii w Polsce i dwoma w Czechach.

Hebe będzie nadal koncentrować swoją strategię wzrostu na kanale e-commerce, który jest również podstawą jej internacjonalizacji. Ekspansja sieci sklepów w Polsce obejmuje otwarcie ok. 30 nowych lokalizacji na cały rok – czytamy w raporcie JMD.

Czytaj także: Pierwsza drogeria Hebe w Słowacji otwarta

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
31.10.2024 10:59
100 tys. zł do wygrania podczas Dni Klubu Super-Pharm
fot. Linkedin Super-Pharm

W drogeriach Super-Pharm trwa akcja promocyjna, w ramach której użytkownicy programu lojalnościowego mogą kupić szereg produktów z dużym rabatem oraz wziąć udział w loterii, w której główną nagrodą jest 100 tys. zł.

Dni Klubu Super-Pharm trwają w sklepach sieci Super-Pharm do 6 listopada br. W ramach akcji setki produktów objęte są atrakcyjnymi promocjami cenowymi.

Przy zakupach za minimum 50 zł można także wziąć udział w Super Loterii, w której nagrodą główną jest 100 tys. zł.

W kluczowej dla Super-Pharm kategorii dermokosmetyków uczestnicy programu lojalnościowego sieci kupią produkty nawet z 50-proc. rabatem.

image
Dermokosmetyki są kluczową kategorią produktową dla Super-Pharm
fot. Super-Pharm

Obniżkami objęte zostały kosmetyki z wielu kategorii pielęgnacji twarzy, ciała i włosów,  makijażu, a także suplementy i produkty dla domu. Akcję wspierają informacje zawarte w katalogu Super Trendy, a konsultantki i konsultanci pomagają klientom podczas zakupów dobrać najodpowiedniejsze dla nich produkty. 

Czytaj także: Mobile Institute: Promocje rządzą zakupami kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. listopad 2024 00:40