StoryEditor
Drogerie
12.03.2024 13:00

W wiosennych targach DP Drogerii Polskich wzięło udział ponad 40 firm

Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Targi handlowe DP Drogerii Poslkich i firmy Błysk tradycynie juz odbywają się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle
Gallery
W wiosennych targach DP Drogerii Polskich wzięło udział ponad 40 producentów. Swoją ofertę prezentowały też marki własne dystrybutora i organizatora sieci – firmy Błysk.

Wiosenne targi handlowe DP Drogerii Polskich i firmy Błysk odbyły się 7 marca w hotelu Gołębiewski w Wiśle. Podczas części konferencyjnej Jagoda Byczko, kosmetolog i szefowa sprzedaży w Sense and Body zaprezentowała obszerną ofertę dystrybutora, w tym nowe marki farb do włosów – Punky Colour oraz produktów pielęgnacyjne cery trądzikowej i skłonnej do wyprysków – Bye Bye Blemish.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Swoje nowe podejście do oferty zaprezentowała też firma Sylveco. Piotr Dutka, dyrektor ds. sprzedaży przyznał, że producent ma wiele do nadrobienia w relacjach z handlem tradycyjnym, zaprezentował nowości oraz zapowiedział zwiększenie liczebności i aktywności mobilnych handlowców (więcej na ten temat już niebawem na portalu wiadomoscikosmetyczne.pl).

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Na koniec Hanna Kryvda ze Staleksu zaprezentowała możliwości produkcyjne zakładów firmy – polskiego zlokalizowanego w Radomiu oraz ukraińskiego umiejscowionego w mieście Winnica (pierwszy zakład w Charkowie w tej chwili nie pracuje). Zapowiedziała też, że firma, która funkcjonuje na rynku od 28 lat i wysyła swoje produkty do 90 krajów, pragnie wejść ze swoją ofertą akcesoriów do manicure i pedicure do konsumenta domowego, zachowując przy tym jakość profesjonalnych produktów.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Przedstawiciele drogerii zrzeszonych w sieci DP Drogerie Polskie wzięli następnie udział w targach, podczas których swoją ofertę, nowości oraz specjalne promocje przygotowane na tę okazję prezentowało ponad 40 producentów i dystrybutorów.

Także firma Błysk, dystrybutor i operator sieci DP Drogerie Polskie pokazała swoje marki, w tym tak kluczowe jak Yumi, Provocater czy Made in Lab (ich produkcją i marketingiem zajmuje się spółka Selected).

Wiosenne targi handlowe DP Drogerii Polskich i firmy Błysk były objęte patronatem medialnym portalu wiadomocikosmetycze.pl

 

DP Drogerie Polskie to franczyzowa sieć zrzeszająca blisko 300 sklepów. W jej ramach działają też Drogerie Visage – sklepy własne właścicieli sieci. 

Błysk jest jednym z czołowych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej w Polsce i oficjalnym dystrybutorem ponad 60 firm. Firma zatrudnia ponad 200 osób, w tym 40 przedstawicieli handlowych. Dostarcza towar do ponad 2 tys. odbiorców, w tym do największych sieci drogeryjnych w Polsce. Ma w ofercie 12 tys. produktów i dysponuje ponad 10 tys. powierzchni magazynowej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Porady
15.09.2025 09:08
Hebe i “urodomaniaczki” – o pielęgnacyjnych błędach i grzechach młodości
Urodomaniaczki/Hebe

Czy pamiętasz swoje pierwsze kosmetyczne eksperymenty? Golenie nóg na sucho, zasuszanie wyprysków pastą do zębów, codzienne prostowanie włosów bez termoochrony czy spanie w pełnym makijażu – to błędy, omawiany w najnowszym odcinku „Urodomaniaczek by hebe”. Aleksandra Cedro wraz z prowadzącymi wraca do dawnych historii z humorem i dystansem, pokazując przy tym, jak dziś wygląda skuteczna i bezpieczna pielęgnacja – informuje Hebe.

Depilacja bez błędów

Kiedyś jednorazowa maszynka wcale nie była jednorazowa – używana wielokrotnie podrażniała skórę, powodowała pojawianie się czerwonych krostek czy wrastanie włosków. A jeśli ktoś golił się zupełnie „na sucho”, efekty były jeszcze gorsze. 

Obecnie lepszym rozwiązaniem jest sięganie po piankę do golenia, a jeśli chcemy ograniczyć liczbę kosmetyków w łazience, świetnie nada się pianka myjąca – nie tylko oczyści ciało, ale też ułatwi depilację. Sprytnym trikiem jest również użycie odżywki do włosów, która się nie sprawdziła – zamiast ją wyrzucać, można zużyć ją właśnie do golenia nóg. Oczywiście, po depilacji obowiązkowy jest balsam do ciała, by ukoić i nawilżyć skórę. 

Pielęgnacyjne zaniedbania

Jednym z grzechów młodości było spanie w makijażu – szybka droga do zanieczyszczeń, wyprysków i szarej cery. Dziś podstawą jest dwuetapowe oczyszczanie: olejek, który rozpuści SPF i makijaż, a następnie delikatny żel, który domyje resztki. 

Istotna także jest codzienna ochrona przeciwsłoneczna – dawniej pomijana, dziś traktowana jako element niezbędny w rutynie pielęgnacyjnej. SPF chroni nie tylko przed fotostarzeniem, ale też przed przebarwieniami. Warto sięgnąć po formuły, które nie rolują się i nie obciążają skóry. 

image

Krem z filtrem – must have nie tylko na lato

Termoochrona – nie tylko dla prostownicy

Kolejnym błędem było codzienne prostowanie włosów – nawet tych, które naturalnie były proste. Brak świadomości sprawiał, że rzadko kto stosował jakąkolwiek termoochronę. 

Tymczasem ochrona przed wysoką temperaturą to kluczowy etap pielęgnacji – zabezpiecza włosy nie tylko przed prostownicą czy lokówką, ale również przed gorącym powietrzem suszarki. Regularne stosowanie sprayów termoochronnych sprawia, że włosy są zdrowsze, mniej łamliwe i dłużej zachowują dobrą kondycję. 

Od błędów do świadomej pielęgnacji

Najnowszy odcinek pokazuje, że pielęgnacja na przestrzeni lat zmieniła się diametralnie – dziś stawiamy na delikatność, regularność i ochronę. To historia pełna anegdot, ale i praktycznych wskazówek, które pomagają uniknąć błędów, jakie kiedyś były codziennością – podkreśla Hebe, wskazując na fakt, jak wiele zmieniło się przez ostatnie lata w świecie pielęgnacji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. wrzesień 2025 22:08