StoryEditor
Sieci i centra handlowe
25.04.2022 00:00

Jak wygląda półka kosmetyczna w Pepco? [FOTOREPORTAŻ]

Pepco wprowadziło kosmetyki do swojej oferty. Półka kosmetyczna jest dostępna w wybranych lokalizacjach, których jest już setka. Przyjrzeliśmy się dokładnie, jakie kosmetyki można nabyć w tej sieci.

Jak już informowaliśmy, sieć Pepco do swojej oferty dołączyła kosmetyki. Są one dostępne w wybranych sklepach. To już sto placówek, w których można kupić produkty także polskich producentów.

Czytaj: Pepco także sprzedaje kosmetyki. Są już w 100 sklepach

Odwiedziliśmy jeden ze sklepów Pepco, by bliżej przyjrzeć się kosmetycznej ofercie.

Regał z kosmetykami w Pepco jest podzielony na cztery sekcje: makijaż, włosy, pielęgnacja i dziecko. Zacznijmy  od makijażu - tu króluje modna marka Make-up Revolution. W ofercie podkłady, pudry, bronzery, rozświetlacze, kredki, błyszczyki, cienie do powiek, eyelinery… jednym słowem cała kolekcja kosmetyków niezbędnych do wykonania pełnego looku.

Dużą cześć oferty stanowią żele pod prysznic oraz balsamy do ciała popularnych marek takich jak: Ziaja, Barwa, Green Pharmacy, Le Petit Marseillais, Vis Plantis, Lux czy Axe. Mamy więc do wyboru marki koncernowe i kosmetyki znanych polskich firm.

W kategorii pielęgnacji twarzy również sieć postawiła na znanych producentów. To kremy Ziaja i AA czy Green Pharmacy. Dostępne są także żele do mycia twarzy i płyny micelarne, czyli podstawowy asortyment.

Bogata jest oferta kosmetyków do pielęgnacji włosów. Takich produktów znajdziemy tu najwięcej. Szampony, maski i odżywki do włosów różnego typu.

Rodzice maluchów od teraz w Pepco mogą kupić nie tylko ubranka i zabawki, ale również produkty kosmetyczne przeznaczone dla najmłodszych. Na tej półce „dziecko” znajdziemy kosmetyki do mycia i pielęgnacji ciała od takich marek, jak  Linomag, Lula, Bobini oraz Only Bio, a także chusteczki pielęgnacyjne marki Poopeys. To sprawia, że teraz oferta dla dzieci tej sieci jest kompleksowa. 

Pepco to europejska sieć sklepów oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. Swój rozwój w Polsce rozpoczęła ponad dwadzieścia lat temu. Dziś ma około tysiąca sklepów w Polsce i w sumie 2,5 tys. w Europie. Średnio obsługuje 20 mln klientów miesięcznie. Wprowadzenie przez sieć kategorii kosmetycznej może być więc istotną wartością z punktu widzenia producentów budujących dystrybucję. 

Przeczytaj również: Pepco Group zapowiada dalszy rozwój pomimo zakłóceń w branży handlowej

Na początku Pepco było postrzegane jako sklepy z tanimi produktami o adekwatnej jakości. Jednak na przestrzeni lat, zarówno oferta, jak i wygląd samych sklepów, uległy transformacji. Wnętrza sklepów Pepco są też bardziej estetycznie i przestronne, a nowe punkty powstają w coraz bardziej prestiżowych lokalizacjach. Dowodem na rozwój formatu jest właśnie wprowadzenie oferty kosmetycznej. 

Przeczytaj również: 

Co znajdziemy na drogeryjnych półkach Biedronki? [FOTOREPORTAŻ]

Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]

Półka drogeryjna sieci Stokrotka z ciekawą ofertą dla rodziców [FOTOREPORTAŻ]

Marta Kudosz
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:32