StoryEditor
Sieci i centra handlowe
28.05.2020 00:00

Lidl: Produkty do dezynfekcji trafią do stałej oferty w sklepach

W związku z rosnącym zainteresowaniem klientów środkami do odkażania, Lidl Polska do swojej stałej oferty włączył produkty antybakteryjne i do dezynfekcji. Od teraz w każdym sklepie sieci znajdziemy artykuły do właściwej dezynfekcji rąk, tekstyliów oraz powierzchni. 

W efekcie pandemii Lidl rozszerza półkę z produktami antybakteryjnymi i do dezynfekcji oraz ochrony przed patogenami. Sieć od tego tygodnia w stałej ofercie proponuje szeroki wybór produktów do regularnej dezynfekcji dłoni – bez użycia wody oraz podczas mycia rąk. Według zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego powinniśmy myć ręce mydłem co najmniej 30 sekund, a do dezynfekcji stosować środki na bazie alkoholu (min. 60 proc.).

W ofercie Lidla znalazł się m.in. spray do dezynfekcji 70 proc. alkoholu w małym poręcznym opakowaniu. Sieć proponuje również płyn do dezynfekcji rąk z 60 proc. alkoholu w dużym, litrowym opakowaniu. Praktycznym rozwiązaniem jest również pianka do dezynfekcji dłoni, która przez brak zawartości alkoholu jest odpowiednia dla dzieci. W ofercie Lidla znajdziemy również artykuły, dzięki którym dokładnie umyjemy ręce – m.in. antybakteryjne mydła. Po częstym myciu dłoni oraz ich dezynfekowaniu warto zadbać o odpowiednie nawilżenie skóry i w ramach antybakteryjnej strefy znajdziemy również regenerujące kremy do rąk.

Oprócz czyszczenia rąk warto zadbać również o odkażanie przedmiotów i powierzchni – szczególnie przeznaczonych do wspólnego użytku, np. klamki czy takich, z których często korzystamy - m.in. telefony komórkowe. W antybakteryjnej strefie Lidla znajdziemy produkty, które w tym pomogą np. dezynfekant powierzchni w sprayu. Eksperci polecają także zadbać o czystość odzieży i tkanin. Środki do prania to m.in. dezynfekujący płyn do prania kolorowych ubrań czy dezynfekujący proszek do prania, który wybiela i usuwa plamy oraz zapewnia dezynfekcję tkanin w domowej pralce. Dodatkowo w stałej ofercie sklepów sieci znajdziemy środek ochrony osobistej – maseczkę wielokrotnego użytku od polskiego producenta, firmy Adrian.  

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.800 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700. 
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. wrzesień 2025 16:14