StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.04.2022 00:00

Pepco Group: Zmiany na kluczowych stanowiskach kierowniczych

Trevor Masters został powołany na stanowisko dyrektora generalnego Pepco Group, Nick Wharton - dyrektor finansowy - przechodzi na emeryturę.

Pepco Group, paneuropejska sieć dyskontowych sklepów wielobranżowych, właściciel marek Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, poinformowała, że rada dyrektorów powołała Trevora Mastersa na stanowisko dyrektora generalnego (CEO), ze skutkiem natychmiastowym.

Czytaj: Pepco także sprzedaje kosmetyki. Są już w 100 sklepach

Trevor dołączył do Grupy w listopadzie 2019 r., zarządzał największą i najszybciej rozwijającą się częścią biznesu Grupy - Pepco. Ma 40-letnie doświadczenie w sektorze detalicznym, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i na arenie międzynarodowej, oraz znaczną wiedzę dotyczącą zarządzania, nabytą podczas pełnienia przez siedem lat funkcji dyrektora generalnego Tesco International oraz różnych ról operacyjnych w ramach Tesco w Wielkiej Brytanii. Zgodnie z komunikatem z 5 stycznia 2022 roku Trevor obecnie już pełni obowiązki tymczasowego dyrektora generalnego Grupy Pepco. Rada Dyrektorów zaproponuje powołanie Trevora na członka Rady na najbliższym walnym zgromadzeniu Grupy Pepco.

Jednocześnie, Nick Wharton poinformował radę o swoim zamiarze ustąpienia ze stanowiska dyrektora finansowego Grupy Pepco z końcem kwietnia, w związku problemami zdrowotnymi, o których spółka informowała w listopadzie 2021 roku. Nick dołączył do Grupy Pepco jako dyrektor finansowy w 2018 roku i odegrał kluczową rolę we wprowadzeniu spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w maju 2021 roku. Do końca roku obrotowego pozostanie on doradcą rady dyrektorów.

W wyniku decyzji Nicka, rada powołała Mata Ankersa na stanowisko tymczasowego dyrektora finansowego Grupy oraz rozpoczęła wewnętrzny i zewnętrzy proces poszukiwania kandydata na nowego dyrektora Finansowego. Mat pełnił obowiązki tymczasowego dyrektora finansowego podczas choroby Nicka w 2021 roku. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:55
Domestos i Rexona wśród marek, wspierających akcję Kauflandu “Z sercem dla najmłodszych”
Kaufland mat.pras.

Do 17 września klienci Kauflandu mogą dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Co trzeba zrobić? Wystarczy, że klient w trakcie codziennych zakupów wybierze produkty takich marek jak Danone, Żywiec Zdrój oraz Unilever.

Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc dzieciom, wymagającym specjalistycznej opieki medycznej.

Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat niesie wsparcie rodzinom, których dzieci od pierwszych chwil życia zmagają się z ciężkimi chorobami. Dzięki przekazywanym środkom mali pacjenci oraz ich bliscy otrzymują nie tylko pomoc finansową i medyczną, ale też wsparcie emocjonalne potrzebne w najtrudniejszych momentach – podkreśla Kaufland w swoim komunikacie.

Nasze codzienne zakupy mogą stać się realnym wsparciem dla najmłodszych i ich rodzin. Dlatego zachęcamy klientów, by zwracali uwagę na specjalne oznaczenia w sklepach i razem z nami włączyli się w akcję. Wierzymy, że wspólnie możemy zrobić coś dobrego – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

W akcji biorą udział m.in. produkty marki Domestos, Axe, Rexona, jogurty pitne Activia, Fantasia, Danio w saszetce, produkty marki Alpro, woda Żywiec Zdrój.

Pełna lista artykułów biorących udział w akcji “Z sercem dla najmłodszych” oraz pełen regulamin znajduje się na stronie internetowej sieci Kaufland.

image

Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:39
Kolejna marka odzieżowa poszerza ofertę o produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne
Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikacjęGap mat.pras.

Amerykańska sieć odzieżowa Gap zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Trafią one do sklepów sieci już jesienią – informuje Reuters. Co stoi za tym krokiem uznanego producenta odzieży?

Będzie to dla Gap (należącego wraz z markami odzieżowymi Old Navy i Banana Republic do spółki-matki Gap Inc.) otwarcie zupełnie nowej karty. Wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków oraz produktów do pielęgnacji osobistej to znak, że segmenty te nadal świetnie się rozwijają. Niektóre z produktów kosmetycznych mają być sprzedawane pod marką Old Navy.

Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikację źródeł swoich dochodów poza podstawową działalność, jaką stanowi sprzedaż odzieży. Na krok taki decyduje się coraz więcej firm w obecnych czasach, gdzie panuje duża niepewność rynkowa związana z cłami oraz spadkiem popytu.

Ostatnio wprowadzeniu do sprzedaży linii luksusowych kosmetyków do makijażu poinformował Louis Vuitton.

image

Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. wrzesień 2025 04:13