StoryEditor
Sieci i centra handlowe
15.09.2023 13:22

Pepco wchodzi do Bośni i Hercegowiny

Nowo otwarte sklepy w Sarajewie przyciągnęły już rzesze klientów. / Pepco
Dyskont niespożywczy, który od lat święci w Polscy triumfy, wszedł na nowy rynek. Pepco oficjalnie zaprosiło klientów na otwarcia nowych sklepów w dwóch doskonałych lokalizacjach w Bośni i Hercegowinie – w Galerii Intershop i centrum handlowym West Gate w Sarajewie.

Bośnia i Hercegowina stała się 19. krajem, w którym dostępne są sklepy Pepco. 14 września oficjalnie otwarto pierwsze dwa sklepy w Sarajewie – dynamicznie rozwijającej się stolicy, liczącej około 300 000 mieszkańców. Pierwszy z nich znajduje się w w Galerii Intershop, drugi — w centrum handlowym West Gate.

W jednym z dwóch nowych sklepów gościli Elma Perteši-Žunić, sekretarzyni Ministerstwa Gospodarki Rządu Kantonu Sarajewo oraz dziennikarze lokalnych mediów, w tym radia, telewizji i portali internetowych takich jak  Klix.ba, Radio Sarajevo, Oslobođenje Servisi Media Group, Akta.ba, RSG radio, Poslovne novine, Indikator, portal poslovni, Radio M, Vijesti, Hayat TV i Magazin Gracija.

Sieć ma otworzyć ponad 20 sklepów w Bośni i Hercegowinie, w tym w miastach takich jak Mostar, Livno, Gradačac, Kakanj, Čitluk i Lukava. Bośnia i Hercegowina to 19. rynek na którym działa Pepco.

Firma rozpoczęła swoją działalność pod koniec 1999 roku w Polsce jako lokalny oddział brytyjskiej firmy Brown&Jackson. W wyniku niezadowalających wyników finansowych w 2002 roku firma przeszła w ręce południowoafrykańskiej firmy Tradegro, która zakupiła także trzy inne sieci. Później, w wyniku przekształceń w strukturze spółki matki, w 2004 roku firma stała się częścią grupy Pepkor z siedzibą w Południowej Afryce, co skutkowało zmianą nazwy na Pepco oraz logo. W listopadzie 2014 roku firma Steinhoff International Holdings przejęła Pepco za kwotę 5,7 miliarda dolarów. Obecnie sieć sklepów jest częścią Pepco Group, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2023 roku główny udziałowiec Pepco, Steinhoff International, stanął w obliczu problemów finansowych, ale Pepco jako niezależna spółka giełdowa pozostaje stabilna finansowo, utrzymując tendencję wzrostową, co gwarantuje jej kontynuację działalności.

Czytaj także: Pepco Group zapowiada intensywny rozwój swoich marek. Ekspansja czeka m.in. sieć Dealz w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:55
Domestos i Rexona wśród marek, wspierających akcję Kauflandu “Z sercem dla najmłodszych”
Kaufland mat.pras.

Do 17 września klienci Kauflandu mogą dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Co trzeba zrobić? Wystarczy, że klient w trakcie codziennych zakupów wybierze produkty takich marek jak Danone, Żywiec Zdrój oraz Unilever.

Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc dzieciom, wymagającym specjalistycznej opieki medycznej.

Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat niesie wsparcie rodzinom, których dzieci od pierwszych chwil życia zmagają się z ciężkimi chorobami. Dzięki przekazywanym środkom mali pacjenci oraz ich bliscy otrzymują nie tylko pomoc finansową i medyczną, ale też wsparcie emocjonalne potrzebne w najtrudniejszych momentach – podkreśla Kaufland w swoim komunikacie.

Nasze codzienne zakupy mogą stać się realnym wsparciem dla najmłodszych i ich rodzin. Dlatego zachęcamy klientów, by zwracali uwagę na specjalne oznaczenia w sklepach i razem z nami włączyli się w akcję. Wierzymy, że wspólnie możemy zrobić coś dobrego – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

W akcji biorą udział m.in. produkty marki Domestos, Axe, Rexona, jogurty pitne Activia, Fantasia, Danio w saszetce, produkty marki Alpro, woda Żywiec Zdrój.

Pełna lista artykułów biorących udział w akcji “Z sercem dla najmłodszych” oraz pełen regulamin znajduje się na stronie internetowej sieci Kaufland.

image

Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.09.2025 14:39
Kolejna marka odzieżowa poszerza ofertę o produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne
Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikacjęGap mat.pras.

Amerykańska sieć odzieżowa Gap zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Trafią one do sklepów sieci już jesienią – informuje Reuters. Co stoi za tym krokiem uznanego producenta odzieży?

Będzie to dla Gap (należącego wraz z markami odzieżowymi Old Navy i Banana Republic do spółki-matki Gap Inc.) otwarcie zupełnie nowej karty. Wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków oraz produktów do pielęgnacji osobistej to znak, że segmenty te nadal świetnie się rozwijają. Niektóre z produktów kosmetycznych mają być sprzedawane pod marką Old Navy.

Posunięcie Gap Inc. to znak, że kolejna firma z sektora fashion zmienia strategię, stawiając na dywersyfikację źródeł swoich dochodów poza podstawową działalność, jaką stanowi sprzedaż odzieży. Na krok taki decyduje się coraz więcej firm w obecnych czasach, gdzie panuje duża niepewność rynkowa związana z cłami oraz spadkiem popytu.

Ostatnio wprowadzeniu do sprzedaży linii luksusowych kosmetyków do makijażu poinformował Louis Vuitton.

image

Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. wrzesień 2025 04:06