7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do kupowania od nich kosmetyków. Drogerie zaczynają też przyciągać klientów promocjami kosmetyków Avon.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w trzeciej edycji wydarzenia pokazowego Food & Beauty Sample Showroom, które odbędzie się w Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH w Dubaju w dniach 19-21 września 2023 r. Rejestrować można się tylko do 16 czerwca br.
Pod hasłem „To nie magia, to nauka” marka L’Oréal Paris zorganizowała edukacyjny event w Warszawie zapraszając przedstawicieli mediów i twórców internetowych do eksperymentowania z jej produktami, poznawania receptur i składników, a także pokazała swój wkład w badania nad alternatywnymi metodami oceny
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja portugalskiej sieci drogeryjnej. Na klientów w nowej drogerii czekają promocje.
Połączenie świata fizycznego i cyfrowego w tym samym miejscu i czasie to koncepcja phygital. Funkcjonuje od lat, ale dopiero teraz będzie przybierać na sile. Tak wskazuje np. badanie Barometr Retail, w którym co czwarty ekspert związany z sektorem handlu detalicznego stwierdził, że to właśnie phygital będzie miał największy wpływ na kierunek rozwoju
Jak komunikować się z klientami w mediach społecznościowych? Dlaczego warto? Jak robić to skutecznie? Jakich błędów unikać? To zagadnienia, które na kolejnym webinarze szkoleniowym organizowanym przez Wiadomości Kosmetyczne omówią eksperci z agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise.
W obliczu ograniczonej możliwości wzrostu, sieci handlowe coraz częściej szukają nowych źródeł przychodów w takich obszarach jak reklama, sprzedaż danych czy usługi finansowe. Do 2030 roku połowa zysków i ponad jedna trzecia przychodów sieci detalicznych pochodzić będzie spoza działalności handlowej – przewidują eksperci
Ambra chce wzmocnić swoją ofertę kosmetyczną. Firma szczególnie zaprasza do współpracy producentów kosmetyków do makijażu, by uzupełnić tę kategorię w drogeriach, do których dostarcza towar. Jest także zainteresowana kosmetykami z innych kategorii.
Najpopularniejszym dniem robienia zakupów nie jest już sobota, ale piątek – wynika z badania Proxi.cloud i Uce Research. Eksperci zwracają uwagę na to, że od czasu wprowadzenia niedzielnego zakazu handlu, a następnie wskutek pandemii sobotnie zakupy wyraźnie tracą na znaczeniu. I przewidują, że ten trend utrzyma się w tym roku. Wyjątkiem może być
Już nie tylko powiększanie ust, czy zabiegi mezoterapii mogą utracić kosmetolodzy, ale nawet wykonywanie peelingów czy maseczek – tego chcą środowiska lekarskie tworząc listę zabiegów medycznych. Kosmetolodzy biją na alarm i zbierają podpisy pod petycją skierowaną do Sejmu RP.