1 czerwca 2023
DM-Drogerie Markt w Polsce nie planują fali obniżek cen produktów marki własnej Balea, tak jak zrobiła to spółka w Austrii. – Ceny oferowanych produktów...
31 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Avon zdigitalizował swój model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Drogerie
Hurt i logistyka
Sieci drogeryjne
28 marca 2023, 08:17
wiadomoscikosmetyczne.pl
(fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Ponad 40 firm przygotowało specjalną ofertę handlową na targi, które zorganizowała firma Błysk z Jastrzębia Zdroju – jeden z największych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej, a także właściciel takich marek jak Yumi i Provocater oraz deweloper budujący i komercjalizujący galerie handlowe. Podczas konferencji i targów , które odbyły się 24-25 marca w Wiśle, w hotelu Gołębiewski, nowości poznawali i korzystali z dobrych cen detaliści zrzeszeni w sieci DP Drogerie Polskie, której Blysk jest organizatorem, oraz najwięksi klienci Błysku z sektora spożywczego.
Konferencja handlowa i targi dla odbiorców firmy dystrybucyjnej Błysk odbyły się 24-25 marca w Wiśle, w hotelu Gołębiewski. Uczestniczyli w nich detaliści zrzeszeni we franczyzowej sieci DP Drogerie Polskie, której Błysk jest operatorem oraz właściciele sklepów spożywczych zaopatrujących się u dystrybutora w kosmetyki i chemię gospodarczą – detaliści również działający we franczyzowych sieciach lub prowadzący własne lokalne sieci.
Detal to dobre marże i relacje budujące markę w rynku
Specjalną targową ofertę przygotowało ponad 40 wystawców – producenci kosmetyków pielęgnacyjnych, do makijażu, zapachów, artykułów higienicznych i chemii gospodarczej.
ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII
Detaliści mogli robić zakupy nie tylko w dniu targów, jednak pojawili się, by poznać nowości, spotkać się we własnym gronie, wymienić doświadczeniami. Według dostawców biorących udział w targach, z którymi rozmawialiśmy, absolutnie nie można mówić o kresie handlu detalicznego. To nadal istotny kanał sprzedaży, oferujący dobre marże i ludzie, którzy poprzez swoją pracę i polecanie produktów stają się ambasadorami marek i produktów. Jeśli marka ma zbudowaną dystrybucję i dobre relacje w detalu, korzysta na nich.
Wieczorem wszyscy uczestnicy wydarzenia integrowali się podczas uroczystej kolacji i bawili na koncercie zespołu Kombii.
Konferencja handlowa
Targi poprzedziła konferencja handlowa, podczas której o rozwoju spółki Błysk oraz pozostałych biznesów opowiedziała prezes firmy Teresa Jonas. Gości przywitał Leszek Szwajcowski, wiceprezes firmy. O rozwoju rynku kosmetycznego i drogeryjnego w Polsce oraz o wyzwaniach, jakie stoją przed tradycyjnym detalem opowiedziała Katarzyna Bochner, redaktor naczelna Wiadomości Kosmetycznych, które były patronem wydarzenia.
Błysk - dystrybutor kosmetyków dla handlu tradycyjnego i nowoczesnego
Błysk jest jednym z czołowych dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej w Polsce i oficjalnym dystrybutorem ponad 60 firm. Firma działa od 30 lat. Zatrudnia ponad 200 osób, w tym 40 przedstawicieli handlowych. Dostarcza towar do ponad 2 tys. odbiorców, w tym do największych nowoczesnych sieci drogeryjnych w Polsce. Ma w ofercie 12 tys. produktów i dysponuje ponad 10 tys. powierzchni magazynowej.
Rodzinna grupa kapitałowa
Błysk-dystrybucja jest polską firmą rodzinną i jedną z kilku spółek w grupie kapitałowej prowadzonych przez rodzinę państwa Jonasów. Obecnie firmy prowadzą dwa pokolenia – rodzice i synowie podzielili się obowiązkami i zarządzają poszczególnymi obszarami biznesu.
Konsultantki firmy Avon mogą także sprzedawać kosmetyki przez drogerie. Takie działania są
Paese – polska marka kosmetyków do makijażu – zwiększa udziały w rynku i
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023