25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Mamy do czynienia z nowym światem. W perspektywie nową zimną wojnę, tworzenie się nowych bloków gospodarczych w celu zapewnienia stabilności łańcuchów dostaw, czy...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
STREFA URODY
Zdrowie i relaks
4 grudnia 2020, 13:48
Przegląd prasy
Pandemia sprawiła, że dobre samopoczucie z luksusu stało się koniecznością (fot. adobe stock)
Po wszystkich paraliżujących wiadomościach i życiu w strachu, poczucie bezpieczeństwa to największy luksus, którego pragną konsumenci. Dlatego kupują produkty wellness i chcą się przede wszystkim dobrze czuć - napisał Global Cosmetic Industry Magazine.
Stale zmieniający się konsument
Konsumenci określają zdrowy styl życia jako zrównoważony - niezależnie od tego, czy oznacza to wypoczynek, swobodną aktywność fizyczną, odpowiednią wagę, czy też zdrowo wyglądającą skórę, włosy i paznokcie.Ten zdrowy, luksusowy styl życia można dostosować do każdego pomieszczenia w domu i biurze przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę.
- Rano konsumentami wellness są rodzice, po południu menedżerowie, a wieczorem małżonkowie. W piątek są smakoszami, w sobotę joginami, w niedzielę ogrodnikami. Marki muszą w każdej chwili zaspokajać potrzeby każdego konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem dobrego samopoczucia - czytamy w Global Cosmetic Industry Magazine.
Każdy z nich szuka wszędzie i przez cały dzień możliwości odnowy biologicznej „mikro dawek” wellness, które są dostosowane do ich harmonogramu i budżetu, z których wszystkie pozycje są elastyczne w zależności od potrzeb.
Zmieniające się potrzeby konsumentów
Wiele osób ma teraz luksus w postaci większej ilości czasu, ponieważ nie martwią się już o dojazdy do pracy. Z powodu tych zmian związanych z COVID-19 nasze pragnienia i potrzeby są zupełnie inne niż wcześniej. Poczynając od naszych ciał - światło reflektorów skierowało się z widocznych części ciała do płuc. Każdy chce mieć zdrowe płuca. Ćwiczenia oddechowe są bezpłatne, ale można kupić wszelkiego rodzaju materiały pomocnicze, w tym oczyszczacze powietrza, maski ochronne oraz energetyzujące lub relaksujące zapachy. Przeszkodą numer jeden dla dobrego samopoczucia i zdrowia psycho-fizycznego jest zbyt duży stres. Konsumenci są skłonni zapłacić więcej za marki, dzięki którym będą wyglądać i czuć się lepiej. Nowa gospodarka stworzyła nowego konsumenta, który mniej dba o jakość i cenę, ale chce być inspirowany.
Martha Stewart to amerykańska bizneswoman polskiego pochodzenia, osobowość telewizyjna,
Ostatnio informowaliśmy o otwarciu spa marki Sisley na paryskim lotnisku, teraz na zagranicznych
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022