3 lutego 2023
Sejm przyjął poprawkę w przepisach Prawa farmaceutycznego. Zgodnie z nią aptekę będą mogły otwierać także uczelnie. Wcześniej straciły one takie uprawnienia w wyniku...
2 lutego 2023
1 lutego 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Paco Rabanne, urodzony w Hiszpanii projektant, który wprowadził do świata mody estetykę Space Age i skomponował jedne z najlepiej sprzedających się perfum, zmarł w wieku...
Miesiąc, który właśnie się rozpoczął może być dla drogerii i perfumerii okazją do zwiększenia sprzedaży. A to za sprawą walentynek, które przydają na 14...
Konsumenci wybierają obecnie marki, które znają, są mniej skłonni do eksperymentowania z nowościami – uważa Kiril Marinov, dyrektor zarządzający Henkel Consumer...
31 stycznia 2023
30 stycznia 2023
19 stycznia 2023
18 stycznia 2023
Detaliści, sieci handlowe, e-sklepy coraz wnikliwiej analizują swój asortyment i oczekują od producentów produktów z naturalnymi składami i w ekologicznych opakowaniach. Wszystkie deklaracje eko muszą być potwierdzone certyfikatami. Konsumenci coraz chętniej sięgają po kosmetyki naturalne - segment rośnie szybciej niż cały rynek.
Do kosmetyków i wizyt w salonach urody przekonali się nie tylko młodzi, ale i dojrzali mężczyźni, którzy inwestują w siebie. To rynek niszowy, ale z wielkim potencjałem uważają Ci, którzy w niego inwestują. Dowiedz się więcej o przyszłości męskiej kategorii kosmetycznej i usług beauty podczas webinaru, na który zapraszamy już 25
„Opakowania przyszłości – ekoprojektowanie w świetle Europejskiego Zielonego Ładu” to tytuł konferencji online, którą organizuje 31 marca br. Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. – Pamiętajmy, że Europejski Zielony Ład, to z jednej strony zaostrzające się wymagania prawne, ale także rosnąca
Sieć DP Drogerie Polskie podała termin wiosennej konferencji handlowej. Odbędzie się ona 20-21 marca w Hotelu Gołębiewski w Wiśle. Do 31 stycznia mogą się zgłaszać do sieci producenci, którzy chcą zaprezentować swoją ofertę podczas targów towarzyszących konferencji.
7-8 października odbędzie się konferencja Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego na temat rynków eksportowych: rosyjskiego i krajów azjatyckich. – Rosja jest naszym drugim rynkiem eksportowym i jego utrata byłaby niezwykle dotkliwa. Natomiast Azja dla przedsiębiorców z branży kosmetycznej to wciąż ziemia obiecana – mówi
Kilkudziesięciu producentów weźmie udział w jesiennych targach handlowych organizowanych przez sieć drogerii Jasmin, w tym grupa dostawców certyfikowanych kosmetyków ekologicznych.
Już 19 września w Tajwanie rozpoczną się targi kosmetyczne Taiwan Beauty International Show, organizowane przez Tajwańską Radę Rozwoju Handlu Zewnętrznego (TAITRA). To wydarzenie B2B przeznaczone dla przedsiębiorców działających w branży kosmetycznej. Motywem przewodnim tegorocznych targów będą trendy w pielęgnacji skóry, a
"Strategia plastikowa i kosmetyki. Nowa era opakowań" – pod takim hasłem już 5 września w hotelu Sound Garden w Warszawie Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego organizuje konferencję poświęconą wykorzystaniu plastiku w sektorze kosmetycznym oraz wyzwaniom, przed jakimi staje branża kosmetyczna w związku z ochroną środowiska. Kluczowym
O godzinie 9.00 w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie rozpoczął się 12. Kongres Rynku FMCG 2019. Kongres potrwa dwa dni (28-29 maja) i zgromadzi w jednym miejscu ok. 1,2 tys. osób z branży handlowej, spożywczej i drogeryjnej. Przez cały czas trwania Kongresu na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl będziemy Państwa informować o tym, co
Kosmetyki, komunikacja, reklama - trendy rynkowe a dobre praktyki TREND SAFARI – konferencję pod takim hasłem organizuje 21 maja w Warszawie Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego. Jej motywem przewodnim będzie wpływ wiodących trendów na komunikację ze współczesnym konsumentem.