StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.05.2022 00:00

Lidl stawia na swoje marki własne. To właśnie one przeważają w ofercie kosmetycznej sieci [FOTOREPORTAŻ]

Dział kosmetyczny w Lidlu jest estetyczny i dobrze oświetlony, a szeroka alejka pozwala na komfortowe zakupy. Jednak oferta drogeryjna sieci jest dość podstawowa. Przeważają marki koncernowe takie jak Elseve, Garnier, Nivea, Dove, Gliss, Fructis, Pantene, Schauma, Rexona czy Palmolive. Do tego kilka polskich marek jak Tołpa, Eveline i Bielenda. Przeważa kosmetyczna marka własna Lidla, czyli Cien. Jej oferta jest naprawdę spora.

Cien Food for skin bryluje na półce i to w każdej kategorii produktowej. W ofercie szeroki wybór kosmetyków: od żeli pod prysznic przez mydła, szampony do włosów, odżywki, kremy, dezodoranty, balsamy do ciała, płyny po goleniu, płyny micelarne, sole do kąpieli… jednym słowem wszystko.

Najlepiej zaopatrzona jest półka dla dzieci. Tam również króluje marka własna sieci Lidl Polska czyli Lupilu, której oferta obejmuje artykuły dla niemowląt i małych dzieci: pieluszki, pantsy, kosmetyki, nawilżane chusteczki, a do tego pierwsze dania dla maluszków z certyfikatem BIO oraz ubranka dla najmłodszych. Produkty dla dzieci Cien również są obecne w tej strefie. Oprócz tego mleka modyfikowane, kaszki i słoiczki popularnych producentów.

Panowie w Lidlu też znajdą kosmetyki dla siebie, ale tutaj także oferta jest podstawowa. Kupić można między innymi pianki do golenia, golarki, płyny po goleniu czy dezodoranty.

Półka chemiczna, wydaje się być większa od kosmetycznej, ale i tutaj asortyment jest klasyczny i raczej mało rozbudowany, a na pierwszy plan wychodzą produkty marki W5. Nie zabrakło oczywiście popularnych marek z obszaru chemii domowej takich jak Persil, Perwoll, Lenor, Coccolino, Finish czy Ludwik.

Aby być jak najbardziej obiektywnym warto podkreślić, że Lidl bardzo rozwija swoje kosmetyczne marki i stawia na ich jakość. Pisaliśmy już na ten temat na naszym portalu.

Przeczytaj również: Kosmetyki Cien mają nową formułę bez mikroplastiku
Przeczytaj również: Lidl wprowadza ulepszone wersje pieluszek marki własnej

Sieć wprowadza także nowe marki i stara się rozwijać swoją ofertę kosmetyczną.

Przeczytaj również: Lidl wprowadza kolejną markę kosmetyczną na wyłączność
Przeczytaj również: Lidl rozszerza ofertę o biodegradowalne chusteczki WaterWipes
Przeczytaj również: Lidl rozszerza ofertę produktów do higieny intymnej dla kobiet

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. W Polsce siec Lidl to około 800 sklepów.

Marta Kudosz
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 19:54