REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v3

HANDEL I DYSTRYBUCJA

E-commerce

HANDEL

E-COMMERCE

 

15 października 2021, 15:41



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Dokładny opis produktu, opinie o nim oraz dobre zdjęcia to najważniejsze dla internautów kupujących w e-sklepach

Dokładny opis produktu, opinie o nim oraz dobre zdjęcia to najważniejsze dla internautów kupujących w e-sklepach (fot. shutterstock)

Dobre zdjęcia produktu to jeden z najważniejszych czynników zachęcający do zakupu dla blisko 40 proc. internautów kupujących online. Bardzo ważne są także dokładny opis produktu i opinie o nim. Jeśli ich nie ma lub są złe – klienci są w stanie zrezygnować nawet z kupowania w danym e-sklepie.

REKLAMAPolski Ład webinar WH Fokus baner w tekście 12.2021

Dokładny opis produktu i opinie o nim zebrały po 38 proc. wskazań jako najważniejsze czynniki zakupowe (odpowiednio 2 i 3 czynnik zakupowy zaraz po cenie) w badaniu Mobile Institute na potrzeby raportu Co (u)gryzie e-commerce? – Są to  obszary szczególnie istotne dla e-kupujących i ich brak bądź zła jakość może z dużym prawdopodobieństwem spowodować, że klient zrezygnuje z zakupu danego produktu bądź w ogóle z konkretnego e-sklepu – piszą autorzy raportu.

Z kolei dla 36 proc. badanych dobre zdjęcie produktu to najważniejszy czynnik zachęcający do zakupu. Jednocześnie, jedynie 23 proc. e-kupujących i 9 proc. kupujących najczęściej nie dostrzega problemów z prezentacją produktów w e-commerce. Wśród najmłodszych klientów jest to już tylko 11 proc., a więc 9 na 10 ma z tym problem.

Najczęściej internatów denerwuje to, że zdjęcia produktów są złej jakości (17 proc.) lub jest ich za mało – nie pokazują danego produktu wystarczająco dokładnie. 16 proc. zwraca uwagę na brak konkretnych informacji, np. o miejscu wysyłki, dostępności czy dostawie.

15 proc. brakuje prezentacji wideo lub zdjęć 360 stopni. Na to częściej narzekają mężczyźni niż kobiety.

Opracowanie powstało na podstawie badania zrealizowanego przez Mobile Institute.

Badanie Co (u)gryzie e-commerce? zostało przeprowadzone przez Mobile Institute na grupie 2754 internautów z wykorzystaniem metody CAWI (Computer-Assisted Web Interview) -  responsywnych ankiet elektronicznych emitowanych na stronach www oraz w wysyłce mailowej. Dane zostały zebrane w dniach 10-20 lutego 2021 roku.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony