1 czerwca 2023
DM-Drogerie Markt w Polsce nie planują fali obniżek cen produktów marki własnej Balea, tak jak zrobiła to spółka w Austrii. – Ceny oferowanych produktów...
31 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Avon zdigitalizował swój model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
dōTERRA, producent kosmetyków z olejkami eterycznymi i samych olejków, działający w modelu marketingu wielopoziomowego, poszerzył swój asortyment o produkty do ochrony przed słońcem i pielęgnacji po ekspozycji na słońce. Do tej pory firma nie miała w ofercie produktów z tej kategorii.
Polskie przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome konieczności dążenia do zrównoważonego rozwoju. Choć znajdują się na początku tej drogi, coraz bardziej przywiązują wagę do aspektów ekologicznych i społecznych. Istnieje presja zarówno ze strony organów regulacyjnych, jak i oczekiwań klientów, inwestorów i
L’biotica z portfolio firmy Oceanic, wprowadza na rynek nową dermokosmetyczną markę do pielęgnacji twarzy L’biotica Estetic Clinic. Marka została stworzona pod patronatem merytorycznym dr Ewy Chlebus, autorytetu w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej w Polsce. Marka wchodzi do rywalizacji o rosnący rynek dermokosmetyków i jest jedną z wielu
Luksusowy krem Lancome Renergie H.P.N. 300-Peptide Cream, który swoją polską premierę miał 9 maja w H15 Boutique Hotel jest sprzedawany w ekologicznym słoiczku wielokrotnego użytku. Marka w trosce o środowisko zaoferowała – oprócz podstawowego produktu – wymienne wkłady do uzupełniania.
W kosmetologii solanka jest wykorzystywana do produkcji kosmetyków solankowych, takich jak sole do kąpieli, żele pod prysznic, maski i peelingi do ciała. Solanek jest wiele i różnią się one składem i pochodzeniem. W zależności od składu, solanki mają różne właściwości lecznicze i terapeutyczne.
L’Oréal Professionnel, czyli dział profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich firmy L’Oréal Paris, poszerza ofertę fryzur dla awatarów o kolejne pięć stylizacji. Zostały one zaprojektowane we współpracy z artystą CGI i światowym stylistą fryzur.
Mo Constantine, współzałożycielka Lush, opracowała pierwszą bombę do kąpieli w 1989 roku. Rok później marka otrzymała patent na ten wynalazek, który stał się symbolem marki. Każdego roku, 27 kwietnia, Lush obchodzi Światowy Dzień Bomby do Kąpieli, upamiętniając ten przełomowy moment w historii firmy.
Coty, we współpracy z firmą Spatial, zajmująca się innowacjami technologicznymi, stworzy wirtualny kampus dla swoich pracowników. Celem przestrzeni umieszczonej w metawersum ma być podnoszenie kwalifikacji i współpraca w celu tworzenia innowacji.
Brokat to jeden z popularniejszych dodatków kosmetycznych, dodający blasku i połysku na skórze czy włosach. Jednakże, wiele firm kosmetycznych zaczęło wycofywać z produkcji brokat w postaci plastikowych drobinek. Dlaczego? Okazuje się, że brokat z plastiku stanowi poważne zagrożenie dla środowiska naturalnego
Technologia OpenAI pozwala klientom zadawać pytania przy użyciu własnych terminów i słów związanych z modą, pomagając im poruszać się po dużym asortymencie Zalando w bardziej intuicyjny sposób. Pierwsza wersja beta modowego asystenta Zalando będzie dostępna dla wybranej grupy klientów już wiosną.