24 czerwca 2022
Sephora Wonderland to spotkanie z kosmetycznymi markami premium obecnymi w tej największej na świecie sieci perfumerii. Zorganizowane jest w formie trzydniowych targów. Wystawia...
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
21 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to pierwsza taka aplikacja na polskim rynku beauty.
Perły Rynku Kosmetycznego, to ranking, który jest przepustką dla nowości na półki sieci drogerii, aptek, czy do e-commerce. Produkty osobiście testują kupcy, osoby odpowiedzialne za zarządzanie asortymentem. Jeszcze tylko do 24 czerwca można zgłosić się do tegorocznej edycji badania.
Unilever nawiązał współpracę z biotechnologiczną firmą Geno z San Diego, której eksperci pomogą mu w komercjalizacji roślinnych alternatyw dla surowców, takich jak olej palmowy i paliwa kopalne, wykorzystywanych do produkcji chemii domowej i kosmetyków. Celem jest uniezależnienie koncerny od surowców, których zasoby kurczą
L'Oréal Warsaw Plant już od 25 lat produkuje w Polsce kosmetyki marek z portfolio Grupy L’Oréal takich jak: Garnier, L’Oréal Paris, Mixa, Maybelline oraz Lascad. Dzięki inwestycjom i innowacjom fabryka stała się jednym z najnowocześniejszych zakładów nie tylko w koncernie, ale w całej branży beauty. Swoje urodziny
Zwycięzcy Breakthrough Innovation Polska to także produkty kosmetyczne i chemii domowej. Na ich sukces złożyły się m.in. atrakcyjna propozycja konsumencka, optymalne ceny i współpraca z detalistami.
Międzynarodowi producenci i dostawcy opakowań kosmetycznych firmy Quadpack i Aptar stworzyli wspólnie innowacyjne opakowanie, które pozwoli branży kosmetycznej być jeszcze bardziej neutralnym środowiskowo. Nowe opakowanie dla pomadek jest wyprodukowane w 100 proc. z certyfikowanego drewna jesionowego, nie zawiera kleju ani sprężyn. Jest wielokrotnego
Marka Neonail, oferująca lakiery hybrydowe, stworzyła aplikację mobilną, która umożliwia przymierzanie produktów do stylizacji paznokci w telefonie. Color Match jest rozbudowana, kompleksowa i oferuje wyjątkowo wysoką jakość obrazu.
Francuska luksusowa marka Dior Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z wykorzystaniem WhatsApp. Aplikacja połączyła klientów marki z jej ambasadorką i globalną ikoną Jisoo. W wyniku współpracy 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej
Branża kosmetyczna ma obecnie ogromny problem z pozyskiwaniem nowych surowców. Z powodzeniem może jednak korzystać ze znanych, klasycznych, dobrze przebadanych substancji. Ich wykorzystanie we współczesnych kosmetykach usprawniły nowoczesne sposoby ich pozyskiwania, sprawdzania i umieszczania w formulacjach. Natomiast dzięki innowacjom opakowaniowym mają
W 2018 r. na usługi salonów paznokci w USA wydano prawie 8,5 miliarda dolarów, a według Statista około 100 milionów kobiet w USA maluje paznokcie przynajmniej raz w miesiącu. Globalny rynek manicure jest wart około 120 miliardów dolarów. Od jakiegoś czasu rynek produktów do pielęgnacji paznokci przechodzi transformację