PRODUCENCI I MARKI

Innowacje

ŚWIAT

 

3 marca 2023, 09:18



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Dior Spa to wyjątkowe lokalizacje w których marka dostarcza klientom i klientkom luksusowych zabiegów pielęgnacyjnych.

Dior Spa to wyjątkowe lokalizacje w których marka dostarcza klientom i klientkom luksusowych zabiegów pielęgnacyjnych. (materiały prasowe Christian Dior)

Dior ogłosił partnerstwo z The BeautyHealth Company i opracowuje niestandardowe doświadczenie Dior Powered by Hydrafacial. Ekskluzywny dla spa Dior na całym świecie od kwietnia, 90-minutowy zabieg, ma na celu zapewnienie najwyższego poziomu odnowy biologicznej i luksusu.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Dior Beauty ogłosił partnerstwo z The BeautyHealth Company, właścicielem marki Hydrafacial, w celu opracowania niestandardowego zabiegu Dior powered by Hydrafacial, dostępnego wyłącznie w spa Dior od kwietnia 2023 r. Dior debiutuje z oryginalnym protokołem współtworzonym przez Hydrafacial pod wspólną marką, a protokół ten ma bazować na najlepszych produktach do pielęgnacji skóry Dior. Innowacyjny, 90-minutowy zabieg został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu najwyższego poziomu odnowy biologicznej i luksusu.

Rozpoczyna się on dokładnym oczyszczeniem i złuszczaniem twarzy za pomocą Dior Floral Peeling Lotion rozprowadzanego przez głowicę Hydrafacial Roll on i opatentowaną technologię wirową. Skóra jest doskonale przygotowana do dalszej holistycznej pielęgnacji uwzględniającej potrzeby skóry klientki za pomocą eksperckich zabiegów Dior Spa. Zabieg Dior powered by Hydrafacial będzie dostępny wyłącznie w spa Dior od kwietnia 2023 roku.

Partnerstwo daje Diorowi dalszą pozycję na rynku premium wellness i pomimo tego, że Goop niedawno opuścił rynek brytyjski, luksusowe wellness jest nadal gorącym trendem konsumenckim na całym świecie. Cieszymy się, że możemy współpracować z kultową marką Dior, aby zapewnić to wyjątkowe doświadczenie w spa Dior na całym świecie — powiedział Andrew Stanleick, prezes i dyrektor generalny BeautyHealth. Doświadczenie Dior Powered by Hydrafacial jest doskonałym przykładem naszego zaangażowania do dostarczania protokołów tworzenia kategorii i tworzenia partnerstw z najlepszymi w dziedzinie urody i pielęgnacji skóry.

Czytaj także: Dior staje w obliczu pozwu zbiorowego w związku z mylącym oznaczeniem SPF

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony