31 maja 2023
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się...
30 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
W maju nasi czytelnicy i czytelniczki najczęściej zapoznawali się z newsami dotyczącymi sieci drogerii Rossmann i jej zarządu, półki kosmetycznej w dyskontach Dino,...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
25 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
PRODUCENCI I MARKI
Innowacje
ŚWIAT
3 marca 2023, 09:18
wiadomoscikosmetyczne.pl
Dior Spa to wyjątkowe lokalizacje w których marka dostarcza klientom i klientkom luksusowych zabiegów pielęgnacyjnych. (materiały prasowe Christian Dior)
Dior ogłosił partnerstwo z The BeautyHealth Company i opracowuje niestandardowe doświadczenie Dior Powered by Hydrafacial. Ekskluzywny dla spa Dior na całym świecie od kwietnia, 90-minutowy zabieg, ma na celu zapewnienie najwyższego poziomu odnowy biologicznej i luksusu.
Dior Beauty ogłosił partnerstwo z The BeautyHealth Company, właścicielem marki Hydrafacial, w celu opracowania niestandardowego zabiegu Dior powered by Hydrafacial, dostępnego wyłącznie w spa Dior od kwietnia 2023 r. Dior debiutuje z oryginalnym protokołem współtworzonym przez Hydrafacial pod wspólną marką, a protokół ten ma bazować na najlepszych produktach do pielęgnacji skóry Dior. Innowacyjny, 90-minutowy zabieg został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu najwyższego poziomu odnowy biologicznej i luksusu.
Rozpoczyna się on dokładnym oczyszczeniem i złuszczaniem twarzy za pomocą Dior Floral Peeling Lotion rozprowadzanego przez głowicę Hydrafacial Roll on i opatentowaną technologię wirową. Skóra jest doskonale przygotowana do dalszej holistycznej pielęgnacji uwzględniającej potrzeby skóry klientki za pomocą eksperckich zabiegów Dior Spa. Zabieg Dior powered by Hydrafacial będzie dostępny wyłącznie w spa Dior od kwietnia 2023 roku.
Partnerstwo daje Diorowi dalszą pozycję na rynku premium wellness i pomimo tego, że Goop niedawno opuścił rynek brytyjski, luksusowe wellness jest nadal gorącym trendem konsumenckim na całym świecie. Cieszymy się, że możemy współpracować z kultową marką Dior, aby zapewnić to wyjątkowe doświadczenie w spa Dior na całym świecie — powiedział Andrew Stanleick, prezes i dyrektor generalny BeautyHealth. Doświadczenie Dior Powered by Hydrafacial jest doskonałym przykładem naszego zaangażowania do dostarczania protokołów tworzenia kategorii i tworzenia partnerstw z najlepszymi w dziedzinie urody i pielęgnacji skóry.
Czytaj także: Dior staje w obliczu pozwu zbiorowego w związku z mylącym oznaczeniem SPF
Johnny Depp podpisał kontrakt na kolejny okres jako twarz marki Dior's Sauvage w sierpniu
Pod koniec kwietnia br. spółka Dr Irena Eris złożyła aktualizację prospektu w Komisji
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023