StoryEditor
Zapachy
26.01.2024 18:07

Perfumy dla dojrzałych mężczyzn na walentynki

Świat zapachów jest dla każdego wielką tajemnicą. Wciąż odkrywane są w nim nowe, magiczne kompozycje, które uwodzą swoim aromatem.. Do dyspozycji są męskie perfumy, które są w stanie zaciekawić, ale także sprowokować. Dobrze podkreślają charyzmę tak charakterystyczną dla mężczyzn, pozostawiając odrobinę tajemniczości, którą wiele kobiet odkrywa z wielką przyjemnością.

Artykuł zawiera linki afiliacyjne naszych partnerów

Perfumy dla mężczyzn po 50

U podstaw perfum dla dojrzałych mężczyzn stoją na ogół korzenno-drzewne aromaty, które są niezwykle intensywne - w szczególności, jeżeli porówna się je do delikatności kobiecych zapachów. Mężczyzna po 50 świadomy jest siebie, swoich upodobań i zasad, którym powinien się podporządkować w przypadku doboru perfum. W ciągu dnia panowie wybierać powinni aromaty nawiązujące nie tylko do korzeni, ale także ziół. Wieczorem, na spotkanie z przyjaciółmi lub randkę z ukochaną kobietą, można wybrać paczulę, która będzie przyciągać do siebie, nikogo nie pozostawiając obojętnym.

Perfumy dla mężczyzn - ranking najlepszych zapachów na Walentynki

Calvin Klein Obsession Men

Zapach, który już od 1986 roku obecny jest na rynku i wciąż wymieniany jest wśród topowych propozycji dla dojrzałych mężczyzn. Perfum odpowiedni jest na wieczór. Poleca się go wykorzystywać w szczególności w porze jesienno-zimowej, ponieważ na pierwszy plan wysuwają się tutaj ciepłe aromaty gałki muszkatołowej rozgrzewającej zmysły. Bergamotka, mandarynka, kolendra, lawenda, limonka - głowa oszaleje od tak zniewalających akordów. Ten orientalno-drzewny perfum doceniany jest przez mężczyzn na całym świecie.

Davidoff Good Life

Kultowy zapach, który już od 1998 roku obecny jest na rynku. Kobiety zawsze bacznie zwracają uwagę na tych mężczyzn, którzy korzystają z perfumu zaliczanego do drzewno-kwiatowo-piżmowego. Orzeźwiający aromat dedykowany jest przede wszystkim dla mężczyzn lubiących postawić na swoim, śmiało idących przez życie. Fiołek, pelargonia, magnolia zostały zmieszane z kilkoma kroplami cytryny przywodzącej na myśl słoneczne lato. Pierre Bourdon, który odpowiedzialny jest za skomponowanie bazy dla tego perfumy, zaoferował migdały, koniczynę, herbatę. Całość została dopięta obecnością drzewa sandałowego.

Hugo Boss Energise

Jak sama nazwa wskazuje, jedna z najbardziej znanych marek proponuje energetyczny zapach dla pewnych siebie mężczyzn po 50 roku życia. Pomimo tego, że ma się do czynienia z grupą dojrzałych osób, nie oznacza to faktu, że pozostaje im korzystać już tylko z bujanego fotela. Wręcz przeciwnie, czego dowodem jest właśnie ten buzujący od pozytywnej energii zapach, który zaliczany jest do kategorii drzewno-cytrusowych. Poleca się jego noszenie w szczególności wiosną oraz latem, dzięki czemu będzie można jeszcze wyraźniej poczuć akordy kardamonu, liści ananasa, różowego pieprzu, jałowca, a także jaśminu.

Męskie perfumy z feromonami

Po 50 roku życia praktycznie każdy mężczyzna może dokonać jeszcze wielu rzeczy. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, aby mogli oni także wykorzystać zapachy z feromonami, które podświadomie będą wpływać na zwiększenie atrakcyjności. Wśród propozycji, które dedykowane są dla mężczyzn dojrzałych na Walentynki, znajduje się:

  • Désir Éternel Homme - wykorzystują one aż 3 feromony, które są w stanie sprawić, że nawiązanie kontaktu z płcią przeciwną będzie łatwiejsze. Skuteczność działania feromonów została potwierdzona przez innych użytkowników;
  • Passion for Him - często można spotkać się z opinią, że jest to jeden z najlepszych afrodyzjaków. Subtelny aromat, który zawiera w sobie mieszankę najpopularniejszych feromonów;
  • BeMINE 4 - kolejna propozycja, która wyróżnia się dużym stężeniem feromonów. Eleganckie perfumy charakteryzujące się niezwykłą harmonią i równowagą w przypadku występujących tutaj akordów.

Perfumy dla dojrzałych mężczyzn powinny opierać się na jednym z następujących zapachów: piżmo, paczula, drzewo sandałowe, kardamon lub ambra. Są one nie tylko niezwykłe i otulają swoim zapachem. To właśnie kobiety uważają, że dla nich są one najbardziej atrakcyjne i ciężko przejść wobec nich obojętnie.

Czytaj także: Zimowe zapachy; ciężkie, słodkie, otulające

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
27.11.2025 07:42
Beauty World Middle East 2025: perfumowe trendy w sercu Orientu
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company mat.prasowe
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company mat.prasowe
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025 / Parfum Company mat.prasowe
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025
Beauty World Middle East 2025
Gallery

Beauty World Middle East (BWME) to największe w regionie targi, obejmujące sektor perfumeryjny, kosmetyczny, fryzjerski i wellness. Tegoroczna edycja, która zgromadziła ponad 2,4 tys. wystawców w aż 22 halach, stając się kluczowym barometrem globalnych trendów zapachowych. Zespół Parfum Company powrócił z BWME 2025 z fascynującymi odkryciami i precyzyjną diagnozą rynkową, która zdefiniuje nadchodzący sezon w branży.

Skala, która redefiniuje pojęcie targów

Tegoroczna edycja wydarzenia przytłaczała rozmachem, mnogością innowacji produktowych i intensywnością zapachów, stanowiąc platformę dla ponad 2,4 tys. wystawców z całego świata. Przestrzeń targowa, rozciągająca się na imponujące 22 hale, stała się miejscem spotkań dla ponad 75 tys. profesjonalistów z branży beauty, reprezentujących ponad 160 krajów.

Dla nas, jako ekspertów od lat aktywnie działających i analizujących ten rynek, BWME było strategicznym punktem na mapie globalnych wydarzeń, ponieważ tylko tu można z wyprzedzeniem wyłowić nowości i trendy, zanim trafią one do Europy. Zgodnie z naszą misją dostarczania unikatowych produktów, podczas wizyty poddaliśmy wnikliwej ocenie dziesiątki kompozycji zapachowych. To, co wyróżnia dubajskie targi, to niezwykła kreatywność i gotowość do przełamywania schematów, widoczna przy każdej ekspozycji – niezależnie od wielkości producenta czy rozpoznawalności brandu – komentuje Szymon Żelazek, CEO Parfum Company.

image

“Świat Arabskich Perfum” i pierwszy polski event z marką Armaf

Immersyjne doświadczenie luksusu

Targi te nie są tylko platformą handlową – to spektakl luksusu i sztuki dekoracyjnej. Wyznaczone strefy dla marek dawno przestały pełnić funkcję wyłącznie ekspozycyjną – stały się marketingowymi perełkami, zaskakującymi kreacją i formą. Odwiedzanie kolejnych stref tematycznych oznacza wkroczenie w świat przepychu i bogactwa barw, odkrywanie ukrytych pomieszczeń czy sztucznych jaskiń. 

image
Beauty World Middle East 2025
Parfum Company

Tę skalę widowiska potwierdzały również wydarzenia: marka Armaf zorganizowała launch zapachu Club de Nuit Bling z wykorzystaniem setek dronów, a udział Jasona Derulo w roli gościa specjalnego i twarzy kampanii wzbogacił event innej marki.

Taki format prezentacji produktu pozwala na całkowite zanurzenie się w orientalny klimat i zrozumienie "duszy" zapachu, zanim jeszcze trafi on na sklepową półkę. Ta głęboka wiedza, zdobyta poprzez immersyjne doświadczenie, jest kluczowa dla budowania skutecznych strategii wprowadzania i obsługi tych marek na wysoce konkurencyjnym polskim rynku.

Różnorodność strategicznych narzędzi

Zaobserwować można również zmiany zachodzące w strategiach promocyjnych. Influencer marketing stał się bardzo istotnym i skutecznym narzędziem, po które branża sięga, by umiejętnie zwiększać obroty i wspierać globalne premiery produktów.

Sama marka Armaf zaprosiła na wydarzenie aż 500 twórców internetowych z całego świata, co jasno sygnalizuje, gdzie obecnie koncentruje się budowanie zasięgów i uwaga konsumentów. Parfum Company, doskonale rozumiejąc te mechanizmy, podkreśla, że polski konsument poszukuje nie tylko zapachu, ale i emocji, które za nim stoją. Taka analityczna wiedza jest kluczowa dla budowania skutecznej dystrybucji na naszym rynku.

Na rynku jest głód na perfumy z bogatym przekazem i historią, czegoś, co będzie się podobało. Dobrze znamy rynek i jego potrzeby, mamy to wyczucie i chcemy czegoś innego, nowego – tak podsumowuje wizytę w Dubaju CEO Parfum Company, Szymon Żelazek.

Selekcja Parfum Company. Perły Orientu, które zawitają na polskim rynku 

Z gąszczu setek propozycji, dzięki naszemu doświadczeniu i rygorystycznej selekcji, wyłowiliśmy marki i linie, które mają potencjał stać się bestsellerami nad Wisłą – zdradza Szymon Żelazek. – Jako jedyny dystrybutor prestiżowego producenta BPI (Beauty & Perfume International), z dumą wprowadzamy na rynek wyjątkowe nowości – dodaje CEO Parfum Company.

Le Falcone – linia Gelato: to absolutne odkrycie w kategorii gourmand. Zapachy inspirowane lodami, zamknięte we flakonach w kształcie rożków, są typowane na letni hit sprzedaży i obiekt pożądania kolekcjonerów.

Le Falcone – linie Risala, Misraal i Symphony: to nowoczesna interpretacja Orientu, łącząca tradycję z awangardowym designem i niekonwencjonalnymi kompozycjami.

Będąc dystrybutorem marki Lattafa, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy ich bestsellery we wzmocnionej wersji, czyli Yara Elixir i Asad Elixir. Warianty te zostały zaprojektowane tak, aby jeszcze mocniej podkreślić projekcję i trwałość, odpowiadając na oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Jako dystrybutor marki Arabiyat Prestige, polecamy perfumy o nazwie Marwa, oraz Blueberry Musk, czy też linia Aariz. W przekazie fascynują unikalnym balansem między nutami świeżymi a głębokimi akordami drzewnymi.

Marka Armaf, z którą pracujemy na wyłączność, także pochwaliła się nowościami z linii Odyssey, m.in. Ba Ha Mas, Marshmallow, Spectra Blue, które w naszej opinii mają ogromny potencjał.

Logistyka sukcesu

Działania w Parfum Company opierają się na zasadzie holistycznego podejścia do biznesu. Sama selekcja produktu stanowi dopiero początek. Firma gwarantuje optymalną rotację towarów, minimalizując ryzyko ich zalegania na półkach, ponieważ każda decyzja zakupowa jest poparta dogłębną analizą trendów i testami trwałości.

image

Fenomen rynkowy marki Lattafa. Jak stała się symbolem orientalnych perfum w europejskim wydaniu? [ANALIZA]

Logistyka jest prowadzona szybko i zdecydowanie. Najlepsze nowości są transportowane drogą lotniczą bezpośrednio z Dubaju, co zapewnia ich błyskawiczną dostępność w Polsce w kluczowych momentach piku zainteresowania konsumenckiego. Wydarzenie w Dubaju dostarczyło wielu inspiracji, które już niebawem zostaną przekute w konkretne propozycje handlowe dla partnerów biznesowych firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
14.11.2025 11:08
Estée Lauder inwestuje na rynku meksykańskim – stawia na niszową markę perfumeryjną
Marka XINÚ wypracowała sobie niszę na rynku luksusowych perfum dzięki skupieniu się na rzemiośle, zrównoważonym wzornictwieIG xinuperfumes

Firma Estée Lauder Companies poinformowała o nabyciu mniejszościowego pakietu udziałów w meksykańskiej marce luksusowych perfum XINÚ, charakteryzującej się łączeniem regionalnego, lokalnego dziedzictwa z nowoczesnym wzornictwem. To pierwsza inwestycja amerykańskiego koncernu w markę pochodzącą z Ameryki Łacińskiej.

Inwestycja Estée Lauder odzwierciedla szerszą strategię firmy, polegającą na wspieraniu wschodzących przedsiębiorców z branży kosmetycznej oraz dywersyfikacji w ten sposób globalnego portfolio zapachów.

Założona w 2017 roku marka XINÚ wypracowała sobie niszę na rynku luksusowych perfum dzięki skupieniu się na rzemiośle, zrównoważonym wzornictwie i tworzeniu zapachów opartych na storytellingu. Marka jest znana z aranżowania sensorycznych przestrzeni handlowych i podejścia do rozwoju produktów, które czerpie ze składników botanicznych i odniesień kulturowych z obu Ameryk.

Według Stéphane‘a de La Faverie, prezesa i dyrektora generalnego Estée Lauder Companies, inwestycja wpisuje się w długofalowe dążenie firmy do identyfikacji i wspierania innowatorów zapachowych na wczesnym etapie rozwoju. Zwrócił on uwagę, że Meksyk staje się coraz bardziej aktywnym rynkiem dla rozwoju perfum, gdzie marki łączą techniki rzemieślnicze z nowoczesną estetyką.

Inwestycja ta stanowi ważny kamień milowy dla XINÚ i oznacza początek nowego rozdziału dla naszej marki, stanowiąc przełomowy moment, w którym nasza unikalna wizja firmy perfumeryjnej spotyka się z globalnymi możliwościami – komentuje de La Faverie. – Perfumeryjny kunszt i doskonałość leżą u podstaw Estée Lauder Companies i napędzają naszą pasję do odkrywania nowych głosów w dziedzinie piękna. Jako inwestor mniejszościowy z dumą wspieramy XINÚ w jego dalszym rozwoju oraz dzieleniu się bogatą kreatywnością i duchem Meksyku i Ameryki Łacińskiej ze światem – dodaje dyrektor.

Kierownictwo XINÚ składa się ze współzałożycieli: są to Verónica Peña, Ignacio Cadena i Héctor Esrawe. Wspólnie zbudowali oni markę opartą na zrównoważonym rozwoju, narracji kulturowej i nowoczesnych reinterpretacjach tradycyjnego rzemiosła.

Oczekuje się, że partnerstwo z Estée Lauder Companies wesprze przyszłą ekspansję XINÚ przy jednoczesnym zachowaniu kreatywnego kierunku marki i jej tożsamości. Warunki inwestycji nie zostały ujawnione.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 04:48