StoryEditor
Producenci
05.08.2022 00:00

Anna Wochna, SunewMed+: Niczego się nie boję i wiem czego chcę [Kobiety w biznesie beauty]

Anna Wochna 17 lat temu założyła własną firmę, kobiecy biznes dla kobiet. Początki były trudne – przyznaje. I do dziś się uczy – to jak wieczna podyplomówka z binzesu – mówi. Irytuje ją brak szacunku do drugiego człowieka, nieuczciwość w branży kosmetycznej, niechęć do samorozwoju. Jest szefową wyznającą i stosującą work-life balance. Wprowadziła 4-dniowy tydzień pracy i ma tego efekty. Wierzy, że jej kosmetyki SunewMed+ będzie można kupić na całym świecie.

Dlaczego kosmetyki?

Jako pracująca mama szukałam kosmetyków dla siebie, takich które będą skuteczne, będą działały i nie będę potrzebowała wielu godzin na ich stosowanie, a efekt będzie widoczny od razu. Nie znalazłam wielu takich, albo były koszmarnie drogie i często były to pojedyncze perełki z różnych marek, dlatego postanowiłam je sobie stworzyć. Moim marzeniem były kosmetyki, w których będę mogła zasnąć, a rano obudzę się ze zregenerowaną i gładką skórą, tak powstały kosmetyki Sunewmed+.

Własna firma to…

dzisiaj już mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń i ambicji. Jednak początki były trudne, nie ukrywam, wszystkiego musiałam nauczyć się sama i na pewno w niektórych przypadkach podjęłabym inne decyzje, ale mimo to jestem dumna z tego, jak dziś wygląda moja firma. Dzięki posiadaniu rozwijającego się biznesu mogę codziennie się realizować. Każdy dzień to wyzwanie, każdego dnia czegoś się uczę, to taka niekończąca się podyplomówka z biznesu.

W swojej pracy kocham…

feedback od naszych klientek i klientów. To, że każdego dnia dostaję wiadomość, że nasze kosmetyki poprawiają jakość ich życia. Kocham też ludzi, z którymi pracuję.

Do działania napędza mnie…

moja rodzina, przyjaciele, sport. Szczególnie lubię wyzwania, uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych, więc jak tylko napotykam trudności – one napędzają mnie podwójnie. No bo kto jak nie ja.

Irytuje mnie…

brak szacunku do drugiego człowieka, nieuczciwość w branży kosmetycznej, niechęć do samorozwoju i samodoskonalenia oraz lenistwo.

Boję się…

ja niczego się nie boję. Niech się nas konkurencja boi, bo my się dopiero rozkręcamy (śmiech).

Lubię pracować z…

profesjonalistami. Doświadczenie biznesowe nauczyło mnie, że warto otaczać się specjalistami i mieć dobrych doradców. Szybciej dochodzi się do zakładanych rezultatów. A uwielbiam pracować z moją siostrą Kasią, ona szczególnie należy do ludzi, którzy mnie inspirują.

Kobieta w biznesie kosmetycznym…

wie czego chce i czego potrzebują jej klientki. Czuje się jak ryba w wodzie, naturalnie potrafi wyczuć potrzeby konsumentów i spełnić te oczekiwania.

Pracoholizm czy work-life balance?

Zdecydowanie work-life balance. Dlatego też wprowadziłam w SunewMed+ 4-dniowy tydzień pracy, zauważyłam, że dziewczyny są bardziej efektywne, wypoczęte i mają dużo fajnych pomysłów po trzydniowym weekendzie.

Planowanie czy spontaniczność?

A może być spontaniczne planowanie? (śmiech) A tak poważniej, bez planowania w biznesie można się łatwo pogubić, ponieważ znika nam z oczu cel który sobie wyznaczyliśmy.

W przyszłość patrzę…

zawsze z optymizmem. Wiem, że to dopiero początek dla SunewWmed+, mój plan jest taki, że niezależnie od tego, gdzie pojedziesz na wakacje, czy do Kenii, Australii, czy do Dubaju – w każdej aptece będziesz mogła kupić nasze produkty.

Kilka zdań o sobie:

Jestem właścicielką i prezesem zarządu marki SunewMed+, 17 lat temu założyłam firmę Sunew, która była dystrybutorem kosmetyków, od 10 lat moja firma produkuje własne kosmetyki pod marką SunewMed+. Produkty sprzedawana są obecnie w największych sieciach aptecznych w Polsce, takich jak: Super- Pharm, DOZ, Apteka Gemini ale także w perfumeriach Douglas, drogeriach a także Moliera2.

Wolny czas spędzam z rodziną, bardzo lubimy wspólnie podróżować. Od kilku lat należę do praktyków wczesnego wstawania, zanim pojawię się o 8:00 w biurze, mam za sobą 10-kilometrowy bieg po okolicznym lesie oraz czas na samodokształcanie i czytanie.

Jestem przekonana, że każda kobieta jest piękna, a dzięki kosmetykom SunewMed+ także skóra każdej kobiety może być idealna. Od 17 lat realizuję marzenia swoje oraz tych kobiet, które pomimo tego, że prowadzą dynamiczny i aktywny tryb życia chcą wyglądać pięknie.  

W biznesie kieruję się intuicją oraz stawiam na szczere, pełne zaufania relacje. Staram się być nie tylko szefową, ale także mentorem, przyjaciółką, inspirować otoczenie pomysłami i pozytywną energią, optymizmem, stylem życia i odżywiania.

KOBIETY W BIZNESIE BEAUTY – to cykl, w którym prezentujemy menedżerki związane z branżą kosmetyczną, z sukcesem prowadzące własne firmy

Czytaj także: Anna Wasilewska, Orientana: Lubię pracować z ludźmi o otwartych głowach [Kobiety w biznesie beauty]

Czytaj także: Daria Prochenka, Clochee: własna firma to niezależność, stres i ekscytacja [Kobiety w biznesie beauty]

Czytaj także: Małgorzata Brożyna, Barwa Cosmetics: W przyszłość patrzę mając plan [Kobiety w biznesie beauty]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.02.2024 15:31
Beiersdorf kupił klinikę medyczną, w której narodziła się marka La Prairie
Clinique La Prairie w Montreux w SzwajcariiClinique La Prairie
Firma Beiersdorf poinformowała, że dziś podpisała ostateczną umowę nabycia kompleksu Clinique La Prairie w Montreux w Szwajcarii – miejsca gdzie narodziła się marka La Praire.

Beiersdrof nabył Clinique La Prairie w Szwajcarii.

„Dzięki temu  nasza luksusowa marka La Prairie Switzerland Beiersdorf ponownie połączy się ze swoim historycznym miejscem narodzin” – napisała firma.

Założona w 1931 roku Clinique La Prairie jest obecnie światowej sławy kliniką medyczną i ośrodkiem odnowy biologicznej. Prowadzono w niej oryginalne badania nad terapią komórkową do stosowania w odmładzających produktach kosmetycznych. Od tego czasu kompleks komórkowy stał się podstawową podstawą naukową wszystkich luksusowych produktów do pielęgnacji skóry La Prairie.

Nabyte tereny o powierzchni ponad 23 tys. mkw. składają się z siedmiu budynków, w tym charakterystycznej willi „La Résidence". Do dziś budynek ten pozostaje częścią logo La Prairie, łączącego go z jego dziedzictwem.

Dzięki tej umowie La Prairie i Clinique La Prairie wkraczają w nową erę partnerstwa i ściślejszej współpracy – podał koncern Beiersdorf.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.02.2024 12:34
Phlov i TOUS postanowiły wzajemnie wesprzeć swoje działania przed Dniem Kobiet
Marki TOUS i Phlov połaczyły siły i polecają się jako wspólny prezent na Dzień Kobiet mat. prasowe
Marki Phlov by Anna Lewandowska i TOUS postanowiły podjąć współpracę i wesprzeć nawzajem swoje działania przed Dniem Kobiet. W kilkudziesięciu sklepach TOUS w całej Polsce oraz w sklepie internetowym do zakupu biżuterii będzie dodawany prezent w postaci kosmetyku. Akcji towarzyszy konkurs.

W ramach współpracy dwóch marek – Phlov by Anna Lewandowska i TOUS – w dniach 1-8 marca, przy zakupach za ponad 599 zł w sklepach TOUS (stacjonarnie oraz w sklepie internetowym) dodawany będzie prezent w postaci kremu odmładzającego na dzień marki Phlov by Anna Lewandowska o wartości 179 zł z linii anti-age. Współpraca jest związana z nadchodzącym Dniem Kobiet.

Dodatkowo akcji towarzyszy konkurs. Informacje o nim niebawem pojawią się na profilu marki Phlov na Instagramie. Do wygrania będą trzy zestawy, w których znajdą się produkty TOUS o wartości 500 zł i cała linia kosmetyków odmładzających.

image
mat. prasowe

Phlov to polska marka ekologicznych kosmetyków wegańskich. Została założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę. Oferuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także akcesoria do pielęgnacji skóry i świece zapachowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. luty 2024 21:23